blijkbaar als ik het zo hier leesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is het zelfs tegen beerens ?
en een goed keepende Gomes is vaak al een punt waard, hoe kut je team ook speelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de reden voor de wederopstanding, maar Gomes voelt het vertrouwen en keept weer als vanouds
Publiek is sowieso nogal zeikerig met spreekkoren tegen Luinge en zo, terwijl Luinge nou niet bepaald tegen PSV fluit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar als ik het zo hier lees
Kutstemming, geen CL, wellicht wat spelers vertrokken.. alles was anders geweest.quote:
Kijk zo eerlijk is het PSV publiek nou, ze zien gewoon dat Luinge niet eerlijk fluitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Publiek is sowieso nogal zeikerig met spreekkoren tegen Luinge en zo, terwijl Luinge nou niet bepaald tegen PSV fluit.
Al 3+ minutenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef andre347 het volgende:
We zijn weer begonnen
Je hebt de uitgang van je grot weten te vinden?quote:
SCHattigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kijk zo eerlijk is het PSV publiek nou, ze zien gewoon dat Luinge niet eerlijk fluit
wie wilt dat nou niet zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom blijft mijn streampje Feyenoord uitzenden?
Nee maar wel de ingang van mijn 2e live stream en teletekstquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt de uitgang van je grot weten te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |