Misschien ooit wat gezegd in de media ofzo? Of misschien speelt-ie te goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
Waarom werd Beerens eigenlijk uitgefloten net?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef andre347 het volgende:
Abe Sport Club HeerenveenTeren op een speler die nu niet eens mee kon in de Hoofdklasse
!
Denk toch meer Vergoossenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Gomes is toch wel het symbool van de wederopstanding van PSV na de winterstop
Valt me op dat Sibon en Beerens worden uitgefloten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien ooit wat gezegd in de media ofzo? Of misschien speelt-ie te goed.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef andre347 het volgende:
Abe Sport Club HeerenveenTeren op een speler die nu niet eens mee kon in de Hoofdklasse
!
eerst even de thee op drinken!quote:
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Gomes is toch wel het symbool van de wederopstanding van PSV na de winterstop
oke, ik kijk namelijk een wedstrijd diequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst even de thee op drinken!
http://youtube.com/watch?v=pIUBeZjywWQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef Mugger het volgende:
Vanavond is de wet van Polak weer eens van toepassing:
"Je kan wel blijven schieten, je schiet niks binnen."
Slaat inderdaad nergens op. Uitfluiten omdat een speler niet leuk is weggegaan kan ik nog enigsinds inkomen, maar volgens mij hebben Sibon en Beerens niks fouts gedaan. Straks gaat het PSV-publiek nog op Ajax lijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt me op dat Sibon en Beerens worden uitgefloten.
Beerens wil zelf ook graag revanche op PSV nemen maa rik vind het altijd raar om eigen ex-spelers uit te fluiten, of het moet echt heel fout zijn afgelopen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.
In de schoot geworpen door uit van Ajax, AZ en Feyenoord te winnen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.
dat is de reden voor de wederopstanding, maar Gomes voelt het vertrouwen en keept weer als vanoudsquote:
ik snap het ook niet, je hoeft ze ook niet als helden te onthalen maar normaal doen lijkt me gangbaarder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op. Uitfluiten omdat een speler niet leuk is weggegaan kan ik nog enigsinds inkomen, maar volgens mij hebben Sibon en Beerens niks fouts gedaan. Straks gaat het PSV-publiek nog op Ajax lijken.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is het zelfs tegen beerens ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, je hoeft ze ook niet als helden te onthalen maar normaal doen lijkt me gangbaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |