Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..quote:
Teletekstsupporters...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..
En daarmee wil ik dus niets zeggen over de status van SC Heerenveen in voetballand.. Het gaat gewoon om de status van dit duel gezien de ranglijst
Goh wat ben jij toch een goed mensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen betalen er maar lekker voor, doe ik ook.
als je 12 euro per maand al niet kan missen voor live eredivisie op je tvquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Charizma het volgende:
[..]
Goh wat ben jij toch een goed mens
Ja en daarom is het ook een topper jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..
En daarmee wil ik dus niets zeggen over de status van SC Heerenveen in voetballand.. Het gaat gewoon om de status van dit duel gezien de ranglijst
Ja en zwaar irritant geluid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Krijgt steeds zon mooi kleurenpalet met Sopcast met af en toe een plaatje van een speler
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede redding Gomez
die lopen tenminste niet het stadion uit 20 minuten voor tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De PSV supporters laten van zich horen hoor. Klapjosti's
Niet iedereen kan dit betalen en daarnaast heb ik het er persoonlijk niet voorover. Zeker niet voor die ene uitzonderlijke keer dat ik eens een wedstrijd kijk !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als je 12 euro per maand al niet kan missen voor live eredivisie op je tv
wie? Die ken ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede redding Gomez
oeh, meneer weet ook wat via internet!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
die lopen tenminste niet het stadion uit 20 minuten voor tijd
whehequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wij laten tenminste nog van ons horen! Welke supporters maakten ook alweer het meeste lawaai in jullie betonbaak in Duivendrecht? Ja dat waren wij boertjes!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De PSV supporters laten van zich horen hoor. Klapjosti's
Gomez?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef SCH het volgende:
Jezus, tegen Vitesse zaten die kansen allemaal maar die hebben geen Gomez
Heerenveen doet het weer goed
'wij'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:48 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Wij laten tenminste nog van ons horen! Welke supporters maakten ook alweer het meeste lawaai in jullie betonbaak in Duivendrecht? Ja dat waren wij boertjes!
Dat hebben we gezien op 18 maart 2007. De file met tractors was 5 minuten voor de wedstrijd al een kilometer of drie richting Helmond en Nuenen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |