Dat denk ik ook wel, ja. En dat is niet zozeer iets tegen Excelsior, maar heeft meer te maken met de 'gote' naam van Sparta.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:11 schreef Mindlight het volgende:
Ik denk dat 99% van de Nederlanders liever Excelsior dan Sparta ziet degraderen, maar gelukkig telt dat niet mee
Ja en die naam is ook wel terecht gezien het verleden. 3 clubs in Rotterdam blijft natuurlijk het mooiste voor mensen uit deze regioquote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. En dat is niet zozeer iets tegen Excelsior, maar heeft meer te maken met de 'gote' naam van Sparta.
Iedereen heeft op een bepaald moment een zwaar programma, wij moeten komende weken punten gaan pakken. Ons einde is zwaar:quote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef Mindlight het volgende:
Programma tot de winterstop![]()
10-11-2007 De Graafschap - Excelsior
24-11-2007 Excelsior - PSV
01-12-2007 Willem II - Excelsior
08-12-2007 Excelsior - NAC Breda
16-12-2007 Vitesse - Excelsior
23-12-2007 Excelsior - Ajax
27-12-2007 FC Utrecht - Excelsior
30-12-2007 Excelsior - Roda JC
Uit bij Willem II moeten punten gehaald worden, maar verder gaan we normaal gesproken behoorlijk zakken de komende weken.
Nou Excelsior is natuurlijk wel een beetje het lelijke stiefbroertjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Mindlight het volgende:
Ja en die naam is ook wel terecht gezien het verleden. 3 clubs in Rotterdam blijft natuurlijk het mooiste voor mensen uit deze regio
Alleen met CC mogelijk tegen top 3, maar als je even langs gaat bij de administratie doordeweeks zal het niet echt problematisch worden denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef JanVanHalst het volgende:
Is het lastig om aan kaarten te komen van Excelsior met wedstrijden tegen de tradionele top 3? En als dat zo is; welke wedstrijden kan ik wel rekenen op kaarten vanuit de vrije verkoop? Ik kan op de site niets vinden over welke wedstrijden als ricisowedstrijd worden gezien.
Voor sommigen wel ja, PSV'ers zien het vaak anders tegenwoordigquote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou Excelsior is natuurlijk wel een beetje het lelijke stiefbroertje
Daar verbaas ik me ook nog steeds over, doen wij het dan zo goed, of anderen zo slecht?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Blawh het volgende:
Toch leveren ze er gezien de middelen de beste prestatie van de 3 clubs in Rotterdam.
Het is niet echt in de buurt, dus dat ligt wat lastig. Maar ik kijk wel even welke wedstrijd het gaat worden. Het gaat sowieso meer om het bezoeken van het stadion dan om de wedstrijd zelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Alleen met CC mogelijk tegen top 3, maar als je even langs gaat bij de administratie doordeweeks zal het niet echt problematisch worden denk ik.
Precies, en ze krijgen ook weer een klein beetje een eigen smoel. 4 jaar geleden was het echt een dependance van Feyenoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Blawh het volgende:
Toch leveren ze er gezien de middelen de beste prestatie van de 3 clubs in Rotterdam.
Inderdaad, tegenwoordig is alleen Pardo nog 'echt' eigendom van Feyenoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies, en ze krijgen ook weer een klein beetje een eigen smoel. 4 jaar geleden was het echt een dependance van Feyenoord.
Om het stadion hoef je niet naar Woudenstein te gaan hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Het is niet echt in de buurt, dus dat ligt wat lastig. Maar ik kijk wel even welke wedstrijd het gaat worden. Het gaat sowieso meer om het bezoeken van het stadion dan om de wedstrijd zelf.
Utrecht uit en NAC thuis zit ook iets in. Verder zal Den Ouden er wel een paar maken tegen Ajax.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:12 schreef Mindlight het volgende:
Programma tot de winterstop![]()
10-11-2007 De Graafschap - Excelsior
24-11-2007 Excelsior - PSV
01-12-2007 Willem II - Excelsior
08-12-2007 Excelsior - NAC Breda
16-12-2007 Vitesse - Excelsior
23-12-2007 Excelsior - Ajax
27-12-2007 FC Utrecht - Excelsior
30-12-2007 Excelsior - Roda JC
Uit bij Willem II moeten punten gehaald worden, maar verder gaan we normaal gesproken behoorlijk zakken de komende weken.
De sterke serie begon bij ons (quote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef Blawh het volgende:
Was die stand maar de huidige!
Excelsior is bezig aan een sterke serie, al zegt dat nog weinig over de eindrangschakking. Iedere club heeft sterke en minder sterke periodes. Over 34 wedstrijden zullen we zien waar iedereen staat. Van de onderste 6 ploegen zie ik alleen Heracles en in mindere mate Willem II niet graag degraderen.
Ik heb niks met Excelsior, maar ik heb wel veel respect voor de manier waarop ze daar met zo'n baggerbegroting presteren.
Sparta deed het dramatisch, de afgelopen 4 seizoen goed en nu weer slecht.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Mindlight het volgende:
Daar verbaas ik me ook nog steeds over, doen wij het dan zo goed, of anderen zo slecht?
Dat weet ik, maar ik wil ze allemaal een keer gezien hebben, dus ook dat kippenhok van Excelsior.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Om het stadion hoef je niet naar Woudenstein te gaan hoor.Ik heb nog het meest gelachen om die tuinhuisjes waar je koffie, ... kunt halen. En die hoeken zijn ook niet echt je van het.
Het is een standaard bouwpakket zoals de meeste nieuwbouw stadions in Nederland.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Om het stadion hoef je niet naar Woudenstein te gaan hoor.Ik heb nog het meest gelachen om die tuinhuisjes waar je koffie, ... kunt halen. En die hoeken zijn ook niet echt je van het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |