quote:CED omarmt degradatieregeling
De clubs uit de Gouden Gids Divisie
hebben ingestemd met een voorstel voor
een promotie-degradatieregeling tussen
de eerste divisie en de amateurs.
Volgens de twintig clubs,verenigd in de
CED,kan de nieuwe competitieopzet vanaf
het seizoen 2007/2008 ingaan.Gedurende
de komende maanden zullen de KNVB,het
CED en het amateurvoetbal de plannen
uitwerken.
Ik denk niet dat ze het niet erg vinden als er niet direct investeringen moeten komen om bv een stadion te bouwen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
Ik neem aan dat de amateurverenigingen dan ook de promotieregeling moeten ondertekenen want die zitten daar lang niet allemaal op te wachten.
Dat zijn wel heel veel 'niet'en. Dus je denkt dat ze het wel erg vinden als er wel investeringen moeten komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het niet erg vinden als er niet direct investeringen moeten komen om bv een stadion te bouwen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel 'niet'en. Dus je denkt dat ze het wel erg vinden als er wel investeringen moeten komen?
Ja, dat is het grootste struikelblok. Iedereen zou dan maar dat gaat niet lukken. Het publiek ziet liever mooie derby's dan wedstrijden ver weg bij BV Veendam ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
Ik neem aan dat de amateurverenigingen dan ook de promotieregeling moeten ondertekenen want die zitten daar lang niet allemaal op te wachten.
Ow? En waarom hebben die clubs die onderaan in de eerste divisie bungelen het dan zo moeilijk? Die hebben ook geen grote sponsoren en enorm veel publiek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef Tvduijn het volgende:
goed nieuws, zijn we eindelijk van die kansloze clubs af die elk jaar kansloos 16 of lager eindigen, denk dat het wel goedkomt met de amateurs die promoveren, tuurlijk zijn er investeringen nodig etc. maar een promotie trekt natuurlijk ook nieuwe sponsors en meer publiek.
Juist daarom kunnen amateurclubs best overleven in de eerste divisie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ow? En waarom hebben die clubs die onderaan in de eerste divisie bungelen het dan zo moeilijk? Die hebben ook geen grote sponsoren en enorm veel publiek.
Lijkt me niet echt een gezond vooruitzicht om op die manier te moeten overlevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Juist daarom kunnen amateurclubs best overleven in de eerste divisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |