* Yassine Abdellaoui wordt verdacht van economische fraude en zit vast in Breda
* Een speler van Leeds wordt verdacht van aanranding van een 20-jarig meisje en is gearresteerd
* 8 (!) spelers uit de Premier League worden verdacht een meisje te hebben verkracht.
De laatste tijd zijn voetballers wel opvallend vaak in het nieuws met dit soort zaken. In Engeland kunnen ze er helemaal wat van! Post in dit topic opvallende zaken uit heden en verleden....
quote:Nee dat was Fons!
Op woensdag 8 oktober 2003 12:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kluivert rijdt iemand aanKluivert aanranding kleine jongetjes ( of was michael jackson dat nou?)
Ricksen verdiend hier ook wel een plaatsje met zijn dronkenman actions!
quote:John Veldman.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Ullrich van Gobbel en .........(?) die een medewerker van het CFK bedreigen (heb je naderhand trouwens niks meer van gehoord)
A Leeds United footballer is being questioned by police over an alleged serious sex assault on a 20-year-old woman in the city.
West Yorkshire Police say two men remain in custody after being detained on Monday in connection with the alleged attack.
One of the men is believed to be a Leeds United player who was arrested at the club's training ground at Thorp Arch, near Wetherby, in West Yorkshire on Tuesday.
The player spent Tuesday night in the city's Chapeltown Police Station, the other man is not thought to be a footballer.
Officers investigating the case are understood to have spoken to a second player from the club at Wetherby Police station, but he was not arrested.
Club statement
Police will not confirm any connection between their investigation and players at the Elland Road club, but Leeds United have issued a statement pledging full support to the investigation.
On Wednesday a spokesman for West Yorkshire Police said: "All I can confirm is that two men are still in custody."
Forensic experts and police officers spent Tuesday evening carrying out a detailed search of a lay-by in open country on the main A58 Leeds to Wetherby Road.
The area was taped off and experts in protective suits carried out a meticulous search under spotlights.
quote:was dat geen zware mishandeling?
Op woensdag 8 oktober 2003 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Bowyer, Woodgate en ...... (alledrie Leeds) die verdacht werden van de moord op een Pakistaan.
quote:nog niet vast,hij is wel veroordeeld,samen met Coen Burg
Op woensdag 8 oktober 2003 12:12 schreef Eilanden het volgende:
Zit die John de Bever nu niet vast vanwege omkoping bij Belgische wedstrijden? Daar staat me iets van bij....
quote:is volgens mij nooit bewezen
Op woensdag 8 oktober 2003 12:39 schreef valek het volgende:
Boateng trekt pistool in discotheek (toen hij nog bij feyenoord speelde).
quote:Sorry hoor, hier kan ik erg pissig van worden. Kluivert is veroordeeld voor hetgeen hij gedaan heeft en dan ook nog roepen dat ie iets met kleine jongetjes gedaan heeft, is niet netjes. Kluivert heeft zelf kleine kinderen en ik weet toevallig dat z'n kinderen alles voor hem zijn. Dus denk ff na voor dat je hier zomaar wat gaat roepen, sukkel.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kluivert rijdt iemand aanKluivert aanranding kleine jongetjes ( of was michael jackson dat nou?)
quote:Wat Kluivert allemaal gedaan heeft is ook 'niet netjes' en dat hij geen gevangenisstraf heeft gekregen (zoals het hoort) is ook 'niet netjes'!
Op woensdag 8 oktober 2003 12:44 schreef Roscoo het volgende:Sorry hoor, hier kan ik erg pissig van worden. Kluivert is veroordeeld voor hetgeen hij gedaan heeft en dan ook nog roepen dat ie iets met kleine jongetjes gedaan heeft, is niet netjes. Kluivert heeft zelf kleine kinderen en ik weet toevallig dat z'n kinderen alles voor hem zijn. Dus denk ff na voor dat je hier zomaar wat gaat roepen, sukkel.
quote:veroordeeld.....veroordeeld....hij heeft 240 uur gekregen omdat hij iemand dood reed.. hij moest GVD. de bak....
Op woensdag 8 oktober 2003 12:44 schreef Roscoo het volgende:[..]
Sorry hoor, hier kan ik erg pissig van worden. Kluivert is veroordeeld voor hetgeen hij gedaan heeft en dan ook nog roepen dat ie iets met kleine jongetjes gedaan heeft, is niet netjes. Kluivert heeft zelf kleine kinderen en ik weet toevallig dat z'n kinderen alles voor hem zijn. Dus denk ff na voor dat je hier zomaar wat gaat roepen, sukkel.
quote:de broer van Hatem en zelf ex-prof in Duitsland
Op woensdag 8 oktober 2003 12:50 schreef Wutangtony het volgende:
Die Belgische voetballer, Trabelsi! die was toch terrorist of wat dan ook?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:52 schreef DutchGooner het volgende:[..]
de broer van Hatem en zelf ex-prof in Duitsland
quote:Wel geinig: Jerry is nu de vader van, enkele jaren geleden was Nigel de zoon van...
Op woensdag 8 oktober 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jerry De Jong (de vader van...) die de pinpas van een teammaat jatte bij MVV en zo z'n gokschulden probeerde af te betalen
quote:Zou ook kunnen. Wist het niet meer zeker.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
was dat geen zware mishandeling?
quote:zeker weten?
Op woensdag 8 oktober 2003 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Geen familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |