1 2 3 4 5 | Ajax 21 11 8 2 41 57 - 29 Feyenoord 21 12 4 5 40 39 - 18 sc Heerenveen 22 12 4 6 40 56 - 28 FC Groningen 22 12 4 6 40 38 - 35 |
1 2 3 4 5 | Feyenoord 23-46 Ajax 23-44 Heerenveen 23-43 Groningen 23-43 |
1 2 3 4 5 | Ajax 23-42 Feyenoord 23-41 Heerenveen 23-40 Groningen 23-40 |
Klopt ook niet helemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:05 schreef RayMania het volgende:
Maanden zijn zonder hoofdletter.
Feyenoord heeft het wat makkelijker qua programma, maar kan ook zomaar punten verspelen. Vooralsnog geef ik zij de grootste kans om kampioen te worden (helemaal met Landzaat en een mogelijke nieuwe verdediger).
Ik denk het niet.. dit seizoen is wel gebleken dat iedereen van iedereen kan winnen.. Dus de topclubs zullen zeker nog punten gaan morsen in het restant.. Ik verwacht dus ook niet dat deze week bepalend is voor het kampioenschap..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik denk dat we het na dit weekend wel weten
Het programma van Heerenveen is véél zwaarder dan het programma van FC Groningen:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je vergeet dan wel even dat Groningen behoorlijk verzwakt het seizoen gaat afmaken... Ik denk dat 10 + 10 een betere schatting zou zijn. Dan zou ik persoonlijk eerder een 'stunt' verwachten van Heerenveen.
Maar omdat iedereen punten verspeelt, gaat het toch om de onderlinge duels. Die zijn deze week. En of PSV dan verliest van VVV en Ajax van Excelsior maakt dan niet uit. Het is voor beiden verlies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:42 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. dit seizoen is wel gebleken dat iedereen van iedereen kan winnen.. Dus de topclubs zullen zeker nog punten gaan morsen in het restant.. Ik verwacht dus ook niet dat deze week bepalend is voor het kampioenschap..
Ik hoop dat PSV in ieder geval kampioen wordt en verwacht dan deze eindstand:
1. PSV
2. Heerenveen
3. Ajax
4. Groningen
5. Feyenoord
Ze scoren ook één keer de winnende in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lucky Ajax bestaat wat dat betreft niet meer, het geluk heeft zich verplaatst naar Eindhoven.
Meer dat ze zonder goed te voetballen de punten pakken, wat Ajax nalaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:37 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze scoren ook één keer de winnende in de laatste minuut.
Ik zeg dat iedereen van iedereen kán winnen niet dat het ook daadwerkelijk gebeurd.. Ik bedoel meer te zeggen dat stel dat PSV zowel van Ajax als AZ wint.. ze het nog gemakkelijk tegen de kleinere ploegen kunnen laten liggen.. en dan zijn 8 punten niet zo veel.. (vorig seizoen hebben ze er ook 11 weten te verprutsen) dus niks is zeker na deze week..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar omdat iedereen punten verspeelt, gaat het toch om de onderlinge duels. Die zijn deze week. En of PSV dan verliest van VVV en Ajax van Excelsior maakt dan niet uit. Het is voor beiden verlies.
En ik zie PSV de minste punten verliezen, die scoren wel weer in de laatste minuut zoals zaterdag.
Lucky Ajax bestaat wat dat betreft niet meer, het geluk heeft zich verplaatst naar Eindhoven.
Dat lijkt me ook, maar dat is natuurlijk makkelijk iets zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik denk dat we het na dit weekend wel weten
12 wedstrijden te gaan en ik gok op 26 punten. Maar alleen als ze op hetzelfde niveau doorgaan en niet te veel verzwakt zijn door de 3 spelers die ze kwijt zijn... Dus 10 punten laten ze liggen (5 thuis, 5 uit), dat lijkt me een realistische voorspelling...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:45 schreef Grulez het volgende:
Groningen haalt nog maar 18 punten in 14 wedstrijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |