ik heb geen idee, die scheids stond opeens met een kaart in zijn handen en toen ging de bal op 11 meter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Maarre... Waarom die pingel nou? Die overigens wel heul slecht werd ingeschoten zeg.
Dat zijn hij en zijn collega's wel vaker niet. Hij fluit, trekt een kaart en meneer heeft nog geen idee dat het weleens een strafschop zou kunnen zijn...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb geen idee, die scheids stond opeens met een kaart in zijn handen en toen ging de bal op 11 meter.
die commentator was er niet helemaal bij.
jazekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef Fides het volgende:
Opvallend dat de Noord-Afrikaanse teams zo sterk zijn. Terwijl ze op papier niet zo heel sterk lijken. Zijn die Noord-Afrikaanse competities toevallig ook sterker dan de overige Afrikaanse?
Bij Egypte staan er zowat alleen maar spelers uit de eigen competitie, bij Marokko is dat wel anders. Maar de competitie in Egypte is waarschijnlijk dan ook de beste van Afrika. Tunesie heeft ook een sterke competie, Etoile du Sahel heeft bijna het hele elftal in de selectie van Tunesie en die club versloeg laatst nog de Mexicaanse topclub Pachuca. De competities van Marokko, Tunesie en Egypte leveren samen ook nog wel wat spelers aan de rest van de landen op de Afrika Cupquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Blijkbaar is Noord-Afrikaanse top sterker dan Europese middenmoot dan
Die waren 4 jaar geleden ook al goed, en er zijn wat jonge talentvolle gasten bijgekomen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef Omnifacer het volgende:
Why?
Wahhahahaquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
WHAT THE FUCK.
Het commentaar wordt zometeen DRAMATISCH: Frank Kramer, met Ali B. en Yes R..
Eurosport, elke wedstrijd live.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:51 schreef Jnk18 het volgende:
Waar kijken jullie dit trouwens?
Thuisquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:51 schreef Jnk18 het volgende:
In de moskeequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:51 schreef Jnk18 het volgende:
Wat zal er gebeuren wanneer Marokko op 1-0 komt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:04 schreef Yurzinho het volgende:
Dat ze het commentaar niet "rappend" doen...
Mooi schot op doel als je begrijpt was ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:04 schreef Yurzinho het volgende:
Dat ze het commentaar niet "rappend" doen...
Een kwismaster en 2 rappersquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:13 schreef mcyodogg het volgende:
Redelijk surreeel dit commentaar en de combinatie.
Ze keuvelden ook lekker door het Marokaanse volkslied heenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
Echt alsof ze met zn drieeen op de bank zitten en naar voetbal zitten te kijkenDie hele gele kaart ontgaat ze.
Misschien doen ze dat ook wel
Serieus? haha. Krijgen we dalijk ook Zuid-Amerikaanse toestanden als Marokka scoort. Die twee worden gek in dat hokje. En Kramer monotoom: dat is zeker geen onaardige goal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze keuvelden ook lekker door het Marokaanse volkslied heen
als de stand zo blijft is het een gouden greepquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:40 schreef pekel het volgende:
WTF. Ali B en Yes R
Welke bosjosti bij Eurosport heeft dit verzonnen?
Bedoel je Mansare van Toulouse?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:48 schreef LuukBes het volgende:
Mansane, leuke speler. Altijd voor de actie gaan. Waar speelt ie.
Mooie partij? Het is een drama, er vallen redelijk wat goals, maar tot die 2e goal was het slaapverwekkend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
mooie partij, ik had ook niet gedacht dat Guinnee zo sterk zou zijn, maar ze schijnen 3e van Afrika te zijn
Een vleeseter, dat mochten ze bij Guinee in elk geval niet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een rapper in hard en ziel
maar zoals die speler viel
niet normaal om te zien
maar misschien worden we beter
ik word in iedere geval heter en heter.
Geen Guine in mijn buurt graag
Ik pak hem bij zijn kraag
en word een Afrikaanse vleeseter
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Rare rode kaart. In Engeland zeggen ze 'Niet meer doen'
gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.
Was het echt zo hard natrappen dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.
Natrappen is natrappen. Het hoeft niet eens raak te zijn (wat het hier wel was).quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het echt zo hard natrappen dan ?
Lekker interessante kennis ook. Burkina Fasso tegen Congo 4-1 naar 4-4, echt iets wat je MOET wetenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
nu gaan ze elkaar overtreffen met voetbalkennis
Is het tweede criterium bij gelijk aantal punten onderling resultaat? Want de kans is redelijk dat ze alledrie twee keer winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Marokko [ afbeelding ]
Marokko krijgt het al moeilijk genoeg tegen Ghana. En dan nog moet Guinee punten verspelen tegen Namibië.
Dat gaat dus niet gebeuren hè.
18.00u: Ivoorkust - Beninquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
Wat hebben we straks?
dat zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe!
JAmmer voor hem dat de rest van zijn team zo kut isquote:
Ali B?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:28 schreef MaxPower het volgende:
'open afrikaanse kampioenschappen moeilijk kijken'
wie is de commentator?
Jan Henk van Gamerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:16 schreef MaxPower het volgende:
ja daarom wil ik zijn naam weten voor een fantopic
quote:Smaakmaker Feindouno geschorst tot halve finale
26/01/2008 11:43
Pascal Feindouno moet twee wedstrijden toekijken tijdens het toernooi om de Afrika Cup. De aanvoerder van Guinee kreeg de schorsing opgelegd voor zijn rode kaart tegen Marokko (3-2 zege).
Feindouno was met twee doelpunten en een assist de grote uitblinker aan de zijde van Guinee. De middenvelder van Saint-Etienne verloor echter ook een moment de controle en kreeg de rode kaart voor natrappen.
Guinee moet het tijdens het laatste groepsduel met Namibië en de achtste finale, mits het land zich plaatst, stellen zonder Feindouno. De aanvoerder kan pas weer opdraven als Guinee zich weet te kwalificeren voor de halve finale.
Nigeria heeft ook helemaal geen vaste patronen ofzo. Ik weet niet wat Berti Vogts daar allemaal gedaan heeft maar het lijkt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:32 schreef AminBen het volgende:
Yakubu en Martins maken niks klaar. overschatte kutspitsen!
Voordat Vogts er was, was het al net zo dramatisch hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nigeria heeft ook helemaal geen vaste patronen ofzo. Ik weet niet wat Berti Vogts daar allemaal gedaan heeft maar het lijkt helemaal nergens naar.
Oke, heb ze eigenlijk een tijd niet meer echt gevolgd maar vind het wel vreemd dat je met zoveel ''toppers'' (Mikel, Taiwo, Yobo, Yakubu, Kanu, Martins) toch nog zo slecht kan presteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat Vogts er was, was het al net zo dramatisch hoor.
Lekker kort filmpjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:21 schreef RuudG het volgende:
http://vinovo.magnify.net/watch/playlist/TQD2QPH63C1GL68M
VIDEO: Ivoorkust - Benin 4:1
Ja, dan moet die gast minimaal 44 zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
Frank Kramer : 'Song speelde al op het WK-82.'
Volgens mij haalt ie twee spelers door elkaar
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
Frank Kramer : 'Song speelde al op het WK-82.'
Volgens mij haalt ie twee spelers door elkaar
Volgens mij werd ie toen de jongste op een WK ooit. Weet niet of dat record nog staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rigobert Song maakte zijn debuut als 17-jarige in de ploeg van Kameroen....Kramer bedoelde het WK van '90 wat Song nog steeds een oude lul maakt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij werd ie toen de jongste op een WK ooit. Weet niet of dat record nog staat
Had het gewoon aan mij gevraagdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets bij dat een (Noord?) Ier dat record al heel lang in handen heeft (dat was mss wel op het WK in '82) .... zal eens gaan googelen, maar volgens mij was het Norman Whiteside of iets in die richting.
quote:
Waar moest ie anders naar toegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
5-1 nog en hij gaat meteen naar het midden, zou 'ie serieus denken dat ze nog 4 keer kunnen scoren in blessuretijd?
Volgens God Kramer is het vanwege het doelsaldo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
5-1 nog en hij gaat meteen naar het midden, zou 'ie serieus denken dat ze nog 4 keer kunnen scoren in blessuretijd?
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Yurzinho het volgende:
Ik snap dat niet he....als je als penaltynemende ploeg blijkbaar een fout maakt....dan is het toch gewoon een vrije trap tegen? Eigenlijk?
Ik bedoel, als je verkeerd ingooit, mag je hem ook niet opnieuw gooien...
Die Hosny moest er de vorige wedstrijd ook al eentje opnieuw nemen
Dit keer lag het niet aan hem, maar aan een andere speler die te vroeg naar voren ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Yurzinho het volgende:
Die Hosny moest er de vorige wedstrijd ook al eentje opnieuw nemen
Dat mag dan toch eigenlijk niet uitmaken?? Fout is fout lijkt me...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dit keer lag het niet aan hem, maar aan een andere speler die te vroeg naar voren ging.
Maar wat als de tegenpartij te vroeg inloopt? Je kunt moeilijk 2 penalty's gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat mag dan toch eigenlijk niet uitmaken?? Fout is fout lijkt me...
Mooi grijs gebied
Haha, da's inderdaad lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wat als de tegenpartij te vroeg inloopt? Je kunt moeilijk 2 penalty's geven.
Dan heb je twee situaties:quote:
Seems fair to mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je twee situaties:
- Hij zit: telt gewoon.
- Hij zit niet: opnieuw nemen.
Lijkt me dan. Maar dan mag je pas fluiten nadat 'ie genomen is.
Die 2e goal was wel leukquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef rakotto het volgende:
Abo Terika, beste Afrikaanse speler.En Egypte is alvast door
kloptquote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef Wopper1 het volgende:
Op 1 a 2 wedstrijden na is het gewoon een schitterend toernooi.
die andere pot zenden ze op eurosport 2 uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf morgen trouwens de slotwedstrijden in de groepen. De wedstrijden zijn tegelijk, steeds om 18.00 uur. Eurosport kiest er dus één.
De struggle of the fittest?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef tong80 het volgende:
Ja het voetbal in Afrika is echt vreselijk hard. Daar geldt nog the struggle of the fittest.
Worden beide wedstrijden uitgezonden dan? Op beide Eurosportzenders tegelijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef AminBen het volgende:
Spannend
Misschien kan Namibie nog voor een stuntje zorgen tegen Guinee, ga er niet vanuit, maar ik houd ook een oogje op die wedstrijd (Eurosport 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |