Mooie partij? Het is een drama, er vallen redelijk wat goals, maar tot die 2e goal was het slaapverwekkend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
mooie partij, ik had ook niet gedacht dat Guinnee zo sterk zou zijn, maar ze schijnen 3e van Afrika te zijn
Een vleeseter, dat mochten ze bij Guinee in elk geval niet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een rapper in hard en ziel
maar zoals die speler viel
niet normaal om te zien
maar misschien worden we beter
ik word in iedere geval heter en heter.
Geen Guine in mijn buurt graag
Ik pak hem bij zijn kraag
en word een Afrikaanse vleeseter
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Rare rode kaart. In Engeland zeggen ze 'Niet meer doen'
gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.
Was het echt zo hard natrappen dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, nee. Gewoon volledig bewust iemand trappen is ook daar rood.
Natrappen is natrappen. Het hoeft niet eens raak te zijn (wat het hier wel was).quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het echt zo hard natrappen dan ?
Lekker interessante kennis ook. Burkina Fasso tegen Congo 4-1 naar 4-4, echt iets wat je MOET wetenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
nu gaan ze elkaar overtreffen met voetbalkennis
Is het tweede criterium bij gelijk aantal punten onderling resultaat? Want de kans is redelijk dat ze alledrie twee keer winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Marokko [ afbeelding ]
Marokko krijgt het al moeilijk genoeg tegen Ghana. En dan nog moet Guinee punten verspelen tegen Namibië.
Dat gaat dus niet gebeuren hè.
18.00u: Ivoorkust - Beninquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:44 schreef One_conundrum het volgende:
Wat hebben we straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |