quote:Smaakmaker Feindouno geschorst tot halve finale
26/01/2008 11:43
Pascal Feindouno moet twee wedstrijden toekijken tijdens het toernooi om de Afrika Cup. De aanvoerder van Guinee kreeg de schorsing opgelegd voor zijn rode kaart tegen Marokko (3-2 zege).
Feindouno was met twee doelpunten en een assist de grote uitblinker aan de zijde van Guinee. De middenvelder van Saint-Etienne verloor echter ook een moment de controle en kreeg de rode kaart voor natrappen.
Guinee moet het tijdens het laatste groepsduel met Namibië en de achtste finale, mits het land zich plaatst, stellen zonder Feindouno. De aanvoerder kan pas weer opdraven als Guinee zich weet te kwalificeren voor de halve finale.
Nigeria heeft ook helemaal geen vaste patronen ofzo. Ik weet niet wat Berti Vogts daar allemaal gedaan heeft maar het lijkt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:32 schreef AminBen het volgende:
Yakubu en Martins maken niks klaar. overschatte kutspitsen!
Voordat Vogts er was, was het al net zo dramatisch hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nigeria heeft ook helemaal geen vaste patronen ofzo. Ik weet niet wat Berti Vogts daar allemaal gedaan heeft maar het lijkt helemaal nergens naar.
Oke, heb ze eigenlijk een tijd niet meer echt gevolgd maar vind het wel vreemd dat je met zoveel ''toppers'' (Mikel, Taiwo, Yobo, Yakubu, Kanu, Martins) toch nog zo slecht kan presteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat Vogts er was, was het al net zo dramatisch hoor.
Lekker kort filmpjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:21 schreef RuudG het volgende:
http://vinovo.magnify.net/watch/playlist/TQD2QPH63C1GL68M
VIDEO: Ivoorkust - Benin 4:1
Ja, dan moet die gast minimaal 44 zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
Frank Kramer : 'Song speelde al op het WK-82.'
Volgens mij haalt ie twee spelers door elkaar
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:48 schreef tong80 het volgende:
Frank Kramer : 'Song speelde al op het WK-82.'
Volgens mij haalt ie twee spelers door elkaar
Volgens mij werd ie toen de jongste op een WK ooit. Weet niet of dat record nog staatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rigobert Song maakte zijn debuut als 17-jarige in de ploeg van Kameroen....Kramer bedoelde het WK van '90 wat Song nog steeds een oude lul maakt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij werd ie toen de jongste op een WK ooit. Weet niet of dat record nog staat
Had het gewoon aan mij gevraagdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets bij dat een (Noord?) Ier dat record al heel lang in handen heeft (dat was mss wel op het WK in '82) .... zal eens gaan googelen, maar volgens mij was het Norman Whiteside of iets in die richting.
quote:
Waar moest ie anders naar toegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
5-1 nog en hij gaat meteen naar het midden, zou 'ie serieus denken dat ze nog 4 keer kunnen scoren in blessuretijd?
Volgens God Kramer is het vanwege het doelsaldo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
5-1 nog en hij gaat meteen naar het midden, zou 'ie serieus denken dat ze nog 4 keer kunnen scoren in blessuretijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |