Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Yurzinho het volgende:
Ik snap dat niet he....als je als penaltynemende ploeg blijkbaar een fout maakt....dan is het toch gewoon een vrije trap tegen? Eigenlijk?
Ik bedoel, als je verkeerd ingooit, mag je hem ook niet opnieuw gooien...
Die Hosny moest er de vorige wedstrijd ook al eentje opnieuw nemen
Dit keer lag het niet aan hem, maar aan een andere speler die te vroeg naar voren ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Yurzinho het volgende:
Die Hosny moest er de vorige wedstrijd ook al eentje opnieuw nemen
Dat mag dan toch eigenlijk niet uitmaken?? Fout is fout lijkt me...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dit keer lag het niet aan hem, maar aan een andere speler die te vroeg naar voren ging.
Maar wat als de tegenpartij te vroeg inloopt? Je kunt moeilijk 2 penalty's gevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat mag dan toch eigenlijk niet uitmaken?? Fout is fout lijkt me...
Mooi grijs gebied
Haha, da's inderdaad lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar wat als de tegenpartij te vroeg inloopt? Je kunt moeilijk 2 penalty's geven.
Dan heb je twee situaties:quote:
Seems fair to mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je twee situaties:
- Hij zit: telt gewoon.
- Hij zit niet: opnieuw nemen.
Lijkt me dan. Maar dan mag je pas fluiten nadat 'ie genomen is.
Die 2e goal was wel leukquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef rakotto het volgende:
Abo Terika, beste Afrikaanse speler.En Egypte is alvast door
kloptquote:Op zondag 27 januari 2008 22:18 schreef Wopper1 het volgende:
Op 1 a 2 wedstrijden na is het gewoon een schitterend toernooi.
die andere pot zenden ze op eurosport 2 uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf morgen trouwens de slotwedstrijden in de groepen. De wedstrijden zijn tegelijk, steeds om 18.00 uur. Eurosport kiest er dus één.
De struggle of the fittest?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef tong80 het volgende:
Ja het voetbal in Afrika is echt vreselijk hard. Daar geldt nog the struggle of the fittest.
Worden beide wedstrijden uitgezonden dan? Op beide Eurosportzenders tegelijk?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef AminBen het volgende:
Spannend
Misschien kan Namibie nog voor een stuntje zorgen tegen Guinee, ga er niet vanuit, maar ik houd ook een oogje op die wedstrijd (Eurosport 2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |