- Het is Offtopic. Dit plaats je maar lekker in het Tony Montana topic in FTR, als dat er al is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....
dat doen we toch al met Jorien?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dit is een vrijbrief om onder het mom van een grapje andere users belachelijk te maken.
Mooi!
Ik zal maar niets zeggen anders dien je dalijk weer een officiële klacht bij mijn baas inquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Tennessee het volgende:
Alle schijnheiliguh verzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaamelluhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
Ik zeg niet dat ik niet persoonlijk op je inga, omdat ik dat deels wel doe, maar jij lokt hier uit. En dat is de bron van het probleem, dat moet worden aangepakt. Niet het gevolg. Want dan blijf je de problemen houden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Tennessee het volgende:
Alle schijnheiliguh verzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaamelluhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Een vrijbrief, come on.
over uitdagen gesproken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders dien je dalijk weer een officiële klacht bij mijn baas in![]()
![]()
Maar hij begint nietquote:
Ik weet het niet meer met jullie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Dat zouden jullie als mods toch moeten weten!
heb je dat alleen tegen Raymania op msn gezegd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Dat zouden jullie als mods toch moeten weten!
Ik vind persoonlijk dat het echt compleet niets toevoegt aan de discussie en alleen maar resulteert in het onderhand eeuwenoude gezeik en treiterende geblaat van partijen over en weer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Denk niet dat Montana hier van wakker zal liggen hoor. Grapje moet kunnen bovendien.
Ik persoonlijk moest wel om het plaatje lachen.
de bron van het probleem is Montana's 36 keer herhaalde aanstootgevende TT en OP die hij nu een keertje terug krijgt... in his face!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
... dat is de bron van het probleem, dat moet worden aangepakt...
Precies, daarom meldde ik het ook maar in Feedback.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het echt compleet niets toevoegt aan de discussie en alleen maar resulteert in het onderhand eeuwenoude gezeik en treiterende geblaat van partijen over en weer.
Het komt echt net weer een beetje redelijk normaal over in het van Basten topic, en dan denk jij dat zoiets gaat helpen, plus het ophalen van een opiniepeiling van 3 maanden geleden?
Of je vermoordt je eigen legende, of dit is een slechte grap..quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Zeer brutaal, verwachtte nochtans geen tegenspraak.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dankje.
Alleen heb ik een foutje gemaakt, het is niet Apertura 2008 maar de Clausura 2008...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |