abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56306685
Ook voor tong geldt bovenstaande. (verwijderd dus)
That's all folks!
pi_56309151
Louis van Gaal moet ontslagen worden! #001

Er is toch al gewoon een Louis van Gaal topic?
Bij Marco is het 'moet ontslagen topic' ook gewoon zijn 'eigen' topic, weten we ondertussen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56309285
Klopt, die nieuwe is dicht.
That's all folks!
pi_56314428
Kan die hele godganse discussie tussen Engcatjuh en Tennessee verwijderd worden uit het Van Basten topic? Het voegt echt helemaal niks toe.
pi_56315574
Heb dat gelul weggehaald.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2008 @ 17:04:48 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56321617
Het eerste en enige Havant en Waterlooville topic

klein dingetje, kan het woordje 'en' tussen Havant en Waterlooville vervangen worden door een '&'. Dat staat wat beter.

en is zo on-engels
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56321652
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56321659
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
Het eerste en enige Havant & Waterlooville topic

klein dingetje, kan het woordje 'en' tussen Havant en Waterlooville vervangen worden door een '&'. Dat staat wat beter.

en is zo on-engels
En als ze zo doorgaan mag dat enige ook wel weg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56329097
[Centraal] AFC Ajax; alvast gekocht

Hier mag wel een slotje op.
pi_56331401
Yoo.
That's all folks!
pi_56331553
Thnx.
pi_56346828
ik moest het eerst overleggen als ik wat had bedacht, dus bij deze...

wat vinden jullie van de "Marco van Basten als Clubcoach"-topic?
pi_56347076
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef Tennessee het volgende:
wat vinden jullie van de "Marco van Basten als Clubcoach"-topic?
Mij lijkt het geen goed idee. Het huidige Marco van Basten topic dekt de lading qua inhoud voldoende. Of hij nu bondscoach is of in de toekomst misschien een club gaat coachen; het kan allemaal besproken worden in het huidige topic. Het is het algemeen trainerstopic (in dit geval met Marco van Basten als onderwerp), niet specifiek een bondscoachtopic .

En naast een trainerstopic en een spelerstopic nog een topic over Van Basten zou een overkill worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56347518
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mij lijkt het geen goed idee. Het huidige Marco van Basten topic dekt de lading qua inhoud voldoende. Of hij nu bondscoach is of in de toekomst misschien een club gaat coachen; het kan allemaal besproken worden in het huidige topic. Het is het algemeen trainerstopic (in dit geval met Marco van Basten als onderwerp), niet specifiek een bondscoachtopic .

En naast een trainerstopic en een spelerstopic nog een topic over Van Basten zou een overkill worden.
Ok, dank voor je uitleg... De reden dat ik het vraag is dat ik graag een vervolg wil geven aan de "MvB als bondscoach"-reeks ná het EK... Dit vooral in verband met de telling van de huidige reeks... Ik vind dat de telling van de "moet ontslagen worden"-reeks niet klopt... De "MvB als Bondscoach"-reeks liep al veel langer en ik heb er bezwaar tegen dat dat in de "moet ontslagen worden"-reeks wordt doodgezwegen/verborgen/ontkend/weggetoverd, hoe je het noemen wil...

Hoe staan jullie daar tegenover?
pi_56347567
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ok, dank voor je uitleg... De reden dat ik het vraag is dat ik graag een vervolg wil geven aan de "MvB als bondscoach"-reeks ná het EK... Dit vooral in verband met de telling van de huidige reeks... Ik vind dat de telling van de "moet ontslagen worden"-reeks niet klopt... De "MvB als Bondscoach"-reeks liep al veel langer en ik heb er bezwaar tegen dat dat in de "moet ontslagen worden"-reeks wordt doodgezwegen/verborgen/ontkend/weggetoverd, hoe je het noemen wil...
Volgens mij is iedereen gewoon te lui om het eigenlijke nummertje op te zoeken. Als je duidelijk zegt dat het volgende topic nummer 86 moet zijn, of dat dit nummer 85 moet zijn, dan kan een mod dat best veranderen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56347631
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen gewoon te lui om het eigenlijke nummertje op te zoeken. Als je duidelijk zegt dat het volgende topic nummer 86 moet zijn, of dat dit nummer 85 moet zijn, dan kan een mod dat best veranderen.
dus ik moet gewoon even aan de mods vragen of ze de nummering van de Marco van Basten topic aan willen passen aan de werkeljkheid?

Mods! Are you free mods?
pi_56347647
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:34 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dus ik moet gewoon even aan de mods vragen of ze de nummering van de Marco van Basten topic aan willen passen aan de werkeljkheid?

Mods! Are you free mods?
Tuurlijk. Als je je eigen telling even laat zien, denk ik dat ze dat wel doen.

Hoewel het natuurlijk helemaal nergens over gaat... Magoed, als jij er blij van wordt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 20:37:44 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56347696
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoewel het natuurlijk helemaal nergens over gaat... Magoed, als jij er blij van wordt
Tennessee mag ook weleens blij gemaakt worden hier in FB
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56347701
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

nou, mijn telling staat al een flink aantal topics in de OP van die gemergde topic, maar op die telling was óók kritiek weet ik, al is die kritiek door de mods gedelete...
pi_56347731
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

nou, mijn telling staat al een flink aantal topics in de OP van die gemergde topic, maar op die telling was óók kritiek weet ik, al is die kritiek door de mods gedelete...
Ik weet niet precies hoe die telling gaat.. Topictelling wat betreft gemergede topics is sowieso discutabel.. Maar goed... Mods zullen het wel aanpassen naar wat jij zegt wat het zal zijn denk ik.
pi_56347760
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
... Mods zullen het wel aanpassen naar wat jij zegt wat het zal zijn denk ik.
en waarom denk je dat als ik vragen mag?
pi_56347780
Wat EnGCatjuh zegt, het gaat nergens over, maar als jij wilt dat een bepaald topic een bepaald nummer heeft, omdat jij vindt dat dubbeltopics ook meetellen, dan vind ik het allemaal best. Jullie (M0NTANA/sjimz/EnGCatjuh en Tennessee) tellen beiden anders, dus een oplossing zal er niet komen.

Gaat er meer om dat er gewoon 1 topic tegelijk open mag zijn, wat de OP, TT of nummertje is, kan ons vrij weinig schelen .

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 27-01-2008 20:44:33 (Typo's) ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56347828
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Wat EnGCatjuh zegt, het gaat nergens over, maar als jij wilt dat een bepaald topic een bepaald nummer wilt hebben, omdat jij vind dat dubbeltopics ook meetellen, dan vind ik het allemaal best. Jullie (M0NTANA/sjimz/EnGCatjuh en Tennessee) tellen beiden anders, dus een oplossing zal er niet komen.

Gaat er meer om dat er gewoon 1 topic tegelijk open mag zijn, wat de OP, TT of nummertje is, kan ons vrij weinig schelen .
Ik tel sowieso niet, want volgens mij heb ik ooit 1 MvB-topic geopend... En ik doe altijd gewoon vorige topic + 1.

Magoed, die hele TT kan mij, zoals al vaker gezegd, gestolen worden.
pi_56347848
hoe zou ik toch aan die complottheorieën komen?!?!?!? Of is Catjuh nu officieel hulpmoderator? Sorry, ik ben nu echt even heeeeeeel erg in de war.... Catjuh die zegt dat ik de TT aan kan laten passen en Raymania die dat vervolgens gewoon bevestigd... het is toch geen 1 april of zo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 20:44:19 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56347849
ik heb de nieuwe maar vast klaargezet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')