En als ze zo doorgaan mag dat enige ook wel weg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
Het eerste en enige Havant & Waterlooville topic
klein dingetje, kan het woordje 'en' tussen Havant en Waterlooville vervangen worden door een '&'. Dat staat wat beter.![]()
en is zo on-engels
Mij lijkt het geen goed idee. Het huidige Marco van Basten topic dekt de lading qua inhoud voldoende. Of hij nu bondscoach is of in de toekomst misschien een club gaat coachen; het kan allemaal besproken worden in het huidige topic. Het is het algemeen trainerstopic (in dit geval met Marco van Basten als onderwerp), niet specifiek een bondscoachtopicquote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef Tennessee het volgende:
wat vinden jullie van de "Marco van Basten als Clubcoach"-topic?
Ok, dank voor je uitleg... De reden dat ik het vraag is dat ik graag een vervolg wil geven aan de "MvB als bondscoach"-reeks ná het EK... Dit vooral in verband met de telling van de huidige reeks... Ik vind dat de telling van de "moet ontslagen worden"-reeks niet klopt... De "MvB als Bondscoach"-reeks liep al veel langer en ik heb er bezwaar tegen dat dat in de "moet ontslagen worden"-reeks wordt doodgezwegen/verborgen/ontkend/weggetoverd, hoe je het noemen wil...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mij lijkt het geen goed idee. Het huidige Marco van Basten topic dekt de lading qua inhoud voldoende. Of hij nu bondscoach is of in de toekomst misschien een club gaat coachen; het kan allemaal besproken worden in het huidige topic. Het is het algemeen trainerstopic (in dit geval met Marco van Basten als onderwerp), niet specifiek een bondscoachtopic.
En naast een trainerstopic en een spelerstopic nog een topic over Van Basten zou een overkill worden.
Volgens mij is iedereen gewoon te lui om het eigenlijke nummertje op te zoeken. Als je duidelijk zegt dat het volgende topic nummer 86 moet zijn, of dat dit nummer 85 moet zijn, dan kan een mod dat best veranderen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, dank voor je uitleg... De reden dat ik het vraag is dat ik graag een vervolg wil geven aan de "MvB als bondscoach"-reeks ná het EK... Dit vooral in verband met de telling van de huidige reeks... Ik vind dat de telling van de "moet ontslagen worden"-reeks niet klopt... De "MvB als Bondscoach"-reeks liep al veel langer en ik heb er bezwaar tegen dat dat in de "moet ontslagen worden"-reeks wordt doodgezwegen/verborgen/ontkend/weggetoverd, hoe je het noemen wil...
dus ik moet gewoon even aan de mods vragen of ze de nummering van de Marco van Basten topic aan willen passen aan de werkeljkheid?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen gewoon te lui om het eigenlijke nummertje op te zoeken. Als je duidelijk zegt dat het volgende topic nummer 86 moet zijn, of dat dit nummer 85 moet zijn, dan kan een mod dat best veranderen.
Tuurlijk. Als je je eigen telling even laat zien, denk ik dat ze dat wel doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dus ik moet gewoon even aan de mods vragen of ze de nummering van de Marco van Basten topic aan willen passen aan de werkeljkheid?
Mods! Are you free mods?
Tennessee mag ook weleens blij gemaakt worden hier in FBquote:Op zondag 27 januari 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je je eigen telling even laat zien, denk ik dat ze dat wel doen.
Hoewel het natuurlijk helemaal nergens over gaat... Magoed, als jij er blij van wordt
nou, mijn telling staat al een flink aantal topics in de OP van die gemergde topic, maar op die telling was óók kritiek weet ik, al is die kritiek door de mods gedelete...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je je eigen telling even laat zien, denk ik dat ze dat wel doen.
Hoewel het natuurlijk helemaal nergens over gaat... Magoed, als jij er blij van wordt
Ik weet niet precies hoe die telling gaat.. Topictelling wat betreft gemergede topics is sowieso discutabel.. Maar goed... Mods zullen het wel aanpassen naar wat jij zegt wat het zal zijn denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, mijn telling staat al een flink aantal topics in de OP van die gemergde topic, maar op die telling was óók kritiek weet ik, al is die kritiek door de mods gedelete...
en waarom denk je dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
... Mods zullen het wel aanpassen naar wat jij zegt wat het zal zijn denk ik.
Ik tel sowieso niet, want volgens mij heb ik ooit 1 MvB-topic geopend... En ik doe altijd gewoon vorige topic + 1.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef RayMania het volgende:
Wat EnGCatjuh zegt, het gaat nergens over, maar als jij wilt dat een bepaald topic een bepaald nummer wilt hebben, omdat jij vind dat dubbeltopics ook meetellen, dan vind ik het allemaal best. Jullie (M0NTANA/sjimz/EnGCatjuh en Tennessee) tellen beiden anders, dus een oplossing zal er niet komen.
Gaat er meer om dat er gewoon 1 topic tegelijk open mag zijn, wat de OP, TT of nummertje is, kan ons vrij weinig schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |