abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 17:47:06 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56366239
"Ik ben der een beetje misselijk van"
  maandag 28 januari 2008 @ 17:47:38 #252
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56366246
"er speelt nog meer, er is iets tussen Ajax en Groningen wat wij niet weten"
pi_56366258
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 28 januari 2008 @ 17:49:38 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56366282
"Ik ben het vertrouwen kwijt in Nijland, hij zei maar mooi ev'n dat er niemand wegging"
  maandag 28 januari 2008 @ 17:49:52 #255
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56366285
Toch mooi dit programma altijd.
pi_56366301
En dan ook nog ff de groetjes doen aan patrick
Twinning = boring
pi_56366314
hopelijk houdt nijland het hoofd wel koel en gaat ie niet nog dure vervangers voor lindgren en nevland proberen te halen. Gewoon (goedkoop) jong talent halen en geen paniekaankopen doen. Maar dat is nijland wel toevertrouwd denk ik. Gebruik die miljoenen voor een goed lange termijn traject en hou de jeugdopleiding goed op peil.

Hoop wel dat er niet nog meer spelers weggaan
  maandag 28 januari 2008 @ 17:51:55 #258
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_56366318
Gaat zo'n beetje de hele dag al over FC Groningen op Radio Noord. Vanmiddag Piet van Dijken, en rond half 2 was er een half uurtje Sport met Jan Mennega (gek stemmetje ) en Wim Masker.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_56366337
Geweldig
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 28 januari 2008 @ 17:54:17 #260
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56366357
Is theo al binnen ?
Nog een nieuwe spits gekregen ?
pi_56366387
Kuijt zegt ie.. hehe
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Is theo al binnen ?
Nog een nieuwe spits gekregen ?
Nope.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:58:15 #262
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_56366433
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
Kuijt zegt ie.. hehe
[..]

Nope.
Ja jezus wat een mongool
.
pi_56366454
De webredactie van fcgroningen.nl heeft het er ook maar druk mee
quote:
Toelichting directie FC Groningen

28 januari, 17:43 uur

Na het vertrek van Bruno Silva, Rasmus Lindgren en Erik Nevland voelt de directie van FC Groningen zich geroepen een toelichting te geven op deze transfers. “Onze intenties zijn altijd puur en zuiver geweest en we hebben gehandeld in het belang van FC Groningen.”

De transferwindow in januari is FC Groningen slecht bevallen. Hoewel de club voornemens was de selectie gedurende deze periode bij elkaar te houden, vonden er – deels gedwongen – toch enkele mutaties plaats binnen de groep van trainer Ron Jans. Algemeen directeur Hans Nijland hecht er veel waarde aan de gang van zaken nog een keer helder toe te lichten. “Ik begrijp heel goed de teleurstelling onder onze supporters en de helft van de mensen zal onze beweegredenen begrijpen, de andere helft niet. Wij kunnen slechts feitelijk aangeven hoe de zaken zijn gelopen en moeten daarna de blik op de toekomst richten.”

Geen spijt
Het begon allemaal met de woorden van Nijland waarin hij aankondigde dat geen enkele speler FC Groningen tussentijds mocht verlaten. “Van die uitspraak heb ik geen moment spijt. Onze intentie was namelijk ook om de selectie bij elkaar te houden. Bovendien wilden wij een signaal afgeven. Je kunt voor geïnteresseerde clubs moeilijk de deuren openen en belangstellenden uitnodigen bij ons te komen winkelen. Er traden echter onvoorziene omstandigheden op en er was sprake van voortschrijdend inzicht.”

Allereerst kreeg de club te maken met Bruno Silva, die een overgang naar Ajax wilde forceren. Nijland: “Bruno ging zich verzetten en weigerde om nog langer te trainen en te voetballen voor FC Groningen. Aanvankelijk zijn wij er dwars voor gaan liggen en hoopten we dat het gezonde verstand wel zou zegevieren en dat na het verwerken van de teleurstelling over een geblokkeerde transfer Silva weer gewoon zijn werk zou gaan doen. Dat bleek niet het geval en toen moesten we met elkaar concluderen dat de samenwerking tot niets meer zou leiden. Op een zeker moment werden we hierdoor min of meer gedwongen voor de minst schadelijke oplossing te kiezen en dat heeft ons er toe genoopt met Ajax aan de onderhandelingstafel te gaan zitten.”

Op de tribune
Natuurlijk heeft FC Groningen ook aan de optie gedacht om Silva dan maar desnoods op de tribune te zetten, laat Nijland weten. “Maar dat is kapitaalvernietiging. Hoewel we er financieel goed voorstaan, kan FC Groningen het zich nog altijd niet permitteren onzorgvuldig met geld om te gaan. We hebben uiteindelijk voor Silva een meer dan behoorlijke afkoopsom ontvangen. Dat verzacht de pijn, maar we houden met elkaar wel een heel vervelend gevoel over aan de manier waarop deze hele situatie is gelopen. We hebben in de persoon van Sepp De Roover direct een vervanger weten te strikken en per saldo zijn we er niet slechter van geworden, zo is onze overtuiging.”

Op de transfer van Rasmus Lindgren naar Ajax had FC Groningen geen invloed. De Zweed had in zijn contract een gelimiteerde transfersom van 2,5 miljoen euro staan. Ajax was bereid dit bedrag te betalen en FC Groningen was vervolgens met handen gebonden. “Rasmus was voor ons een heel belangrijke speler”, aldus Nijland. “Wij wisten dat dit niet onopgemerkt zou blijven, maar wij hebben Rasmus al een paar maanden terug diverse keren gevraagd na te denken over een nieuw contract in Euroborg. Wij wilden zijn contract verbeteren en daarbij tevens de clausule eruit halen. Lindgren had echter geen haast.”

Eén van de voorwaarden
De gelimiteerde transfersom was één van de harde voorwaarden die Lindgren stelde toen FC Groningen hem op 1 maart 2006 voor 300.000 euro definitief overnam van Ajax, tot die tijd werd hij gehuurd van de Amsterdammers. “Dergelijke voorwaarden in contracten hebben niet onze voorkeur”, zegt Nijland, “maar wij vonden het toen dermate belangrijk Lindgren vast te kunnen leggen, dat je in de concurrentiestrijd die je hebt, wel eens concessies doet. Dat pakt nu vervelend voor ons uit, met name omdat het gedurende het seizoen gebeurt.”

Tenslotte kreeg ook de overgang van Erik Nevland naar Fulham zijn beslag. “Dat was weer een andere situatie”, verzucht Nijland. “Iedereen gunde Erik deze stap in de herfst van zijn carrière. Hij wordt dit kalenderjaar immers 31 jaar, kreeg een financieel zéér aantrekkelijk voorstel en hij gaat minimaal een half jaar voetballen in één van de grootste competities van Europa. Erik heeft grote verdienste gehad voor FC Groningen en was een boegbeeld voor de club. Hij heeft zich altijd zeer correct en representatief opgesteld, hij was als voetballer én als mens een groot voorbeeld voor anderen. Toen hij ons heel nadrukkelijk vroeg hem deze kans van zijn leven niet te ontnemen, hebben we uit respect voor hem met Fulham onderhandeld. Aanvankelijk lag het verschil tussen vraag en aanbod veel te ver uit elkaar en leek de zaak gesloten. Afgelopen weekeinde nam Fulham opnieuw contact op en dat leidde alsnog tot een akkoord.”

Waarmaken
Nijland realiseert zich dat FC Groningen de woorden van begin januari niet heeft kunnen waarmaken. “Maar onze intenties zijn altijd puur en zuiver geweest. Wij wilden geen speler laten gaan, maar hebben te maken gekregen met onvoorziene omstandigheden en voortschrijdende inzichten. Dan moet je handelen naar de situatie en de belangen van FC Groningen op de best mogelijke manier verdedigen. Wij hebben financieel het maximale resultaat bereikt en hebben de selectie ook direct weten aan te vullen. We proberen nog deze week vervangers voor Lindgren en Nevland te presenteren, maar laten ons hierbij niet opjagen door de factor tijd. Als we een speler aantrekken, moet die een directe toegevoegde waarde voor de selectie van Ron Jans hebben. Met andere woorden: we doen het goed, of we doen het niet.”

Persoonlijke noot
Tot slot wil Nijland nog een persoonlijke noot kwijt. “Alles wat we hier bij FC Groningen met elkaar doen, doen we vol overgave en met de volle overtuiging in het belang van de club. De situatie is nu gelopen, zoals die is gelopen. Dat kun je accepteren of je kunt daarin mensen dingen verwijten. Wij denken nog altijd de doelstelling voor dit seizoen, een plaats bij de eerste negen, te kunnen realiseren. En misschien zit er ondanks alles zelfs nog wel meer in. We kunnen daarbij de steun van al onze supporters en sponsors heel hard gebruiken.”

Bron: FC Groningen
Ik ben hier niet om vrienden te maken
pi_56366504
quote:
Groningen lijkt zijn 4e speler snel kwijt te raken:

Nadat eerder Bruno Silva, Rasmus Lindgren en Erik Nevland in een rap tempo Groningen hebben verlaten lijkt de de vierde speler alweer aanstaande. Zo zou Arnold Kruiswijk nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Voor Groningen zou dit de zoveelste tegenslag betekenen binnen korte tijd. Vanuit het kamp van Groningen is er nog niet gereageerd op de eventuele belangstelling van hun linkerverdediger.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:02:39 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
  maandag 28 januari 2008 @ 18:05:25 #266
139407 jorienvdherik
pi_56366551
Gaaf, zouden we goed kunnen gebruiken
pi_56366598
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:02 schreef Prosac het volgende:
Bron?
Klik
pi_56366625
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klik
Twinning = boring
  maandag 28 januari 2008 @ 18:10:57 #270
139407 jorienvdherik
pi_56366668
quote:
Kijk eens in feedback
pi_56366709
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kijk eens in feedback
Een beetje humor kan geen kwaad, huillie.

Als je iets verder had gekeken dan je neus lang is weet je dat ik altijd een bron vermeld bij een bericht. Je neemt alles ook heel makkelijk aan hé?
  maandag 28 januari 2008 @ 18:17:31 #272
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56366807
ik dacht al, beste motie van wantrouwen tegen Hofland
pi_56366844
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
De webredactie van fcgroningen.nl heeft het er ook maar druk mee
[..]
Nijland heeft ook wel goed gehandeld voor zover ik het kan overzien.
Afkoopsom kan hij niets aan doen, Silva is gewoon een huilbaby.

Hij had misschien meer voor Nevland kunnen vragen, maar aan de andere kant verdiend Nevland imo ook die transfer en is die positie wel te vervangen. Nijland en Berg doen het immers ook prima.
pi_56366928
Waarom zouden jullie trouwens een vervanger willen hebben voor Lindgren? Levchenko maakt zijn rentree toch binnenkort? Die kan op die positie ook prima uit zijn voet.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:25:15 #275
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56367002
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom zouden jullie trouwens een vervanger willen hebben voor Lindgren? Levchenko maakt zijn rentree toch binnenkort? Die kan op die positie ook prima uit zijn voet.
mwah. dan doe je wel een stap terug.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:41:21 #276
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56367376
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Lev doet dan wel z'n best maar het is niets anders dan een pleister op de wond.
Tegen Heerenveen mistten we Rasmus ook en Lev verving hem toen, hij deed z'n stinkende best maar het was niet briljant.
Even een nachtje slapen dan maar en morgen met een opgeheven hoofd opzoek naar een waardige opvolger.
Ik heb het volste vertrouwen in de TS.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56367792
Mouche komt in ieder geval niet schijnt Nijland net gezegd te hebben op TV Noord.
pi_56367826
Wie is dat lekkere ding dan? Komt die wel?
pi_56367866
Ik vind het verhaal van Nijland niet helemaal consistent, zeker niet als het over Nevland gaan. Als je zegt dat niemand weg mag, dan ook niet iemand die de kans van zijn leven krijgt. Hij zou toch wel een beetje spijt van die woorden mogen hebben.
pi_56367902
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Wie is dat lekkere ding dan? Komt die wel?
Dat is die Braziliaanse middenvelder (Sodre) die op proef is deze week. Kans is groot dat hij wel komt.
Ze volgen hem al twee jaar.
pi_56367924
Tja, wat moet je dan? Zeker als Silva en Lindgren ook weggaan, dan kan je moeilijk een clubicoon als Nevland, die voor iedereen enorm veel betekend heeft in Groningen, ten koste van alles maar aan zijn contract houden.
  maandag 28 januari 2008 @ 19:08:15 #282
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56367963
Op het fcgforum wordt de naam Jozy Altidore genoemd: http://www.youtube.com/watch?v=vqrrxho0Wb4.
Als Groningen die toch zou kunnen halen, is dat het 2e grote toptalent in deze periode.
Maar het is maar een vaag gerucht.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56368069
En Janssen dus blijkbaar ook niet volgens nu.nl
quote:
ARNHEM - Theo Janssen zet zijn voetbalcarrière voorlopig voort bij Vitesse. FC Groningen, dat Rasmus Lindgren is kwijtgeraakt aan Ajax, wilde de middenvelder graag overnemen, maar beide clubs zijn het niet eens geworden over de voorwaarden.

De woordvoerster van Vitesse bevestigde dat Hans Nijland maandagmorgen in Arnhem op bezoek is geweest om met algemeen directeur Paul van der Kraan te onderhandelen over de transfer van Janssen.

Dat gesprek heeft niets opgeleverd. Later op de dag heeft Groningen laten weten niet langer geïnteresseerd te zijn in de international. Bij Vitesse hebben zich ook geen andere clubs gemeld voor Janssen.
-
pi_56368388
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op het fcgforum wordt de naam Jozy Altidore genoemd: http://www.youtube.com/watch?v=vqrrxho0Wb4.
Als Groningen die toch zou kunnen halen, is dat het 2e grote toptalent in deze periode.
Zou echt geweldig zijn als hij wordt gehaald.
Maar daar geloof ik niets van..
  maandag 28 januari 2008 @ 19:29:12 #285
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56368457
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef quo_ het volgende:
En Janssen dus blijkbaar ook niet volgens nu.nl
[..]
dat was al een tijdje bekend.
  maandag 28 januari 2008 @ 19:29:15 #286
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56368459
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zou echt geweldig zijn als hij wordt gehaald.
Maar daar geloof ik niets van..
Real wilde hem heel graag hebben, maar dat is afgeketst vorig seizoen. Cahais style kapen die handel, alstublieft!

Lijkt inderdaad dikke lulkoek .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56368502
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Cahais style kapen die handel, alstublieft!
.
pi_56369181
Zo, is er nog iets gebeurd vandaag?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 28 januari 2008 @ 20:14:44 #289
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_56369566
quote:
Ik geloof er niet veel van dat hij niet komt.
Dit is allemaal weer onderdeel van het berruchte spelletje: onderhandelen.
Waarom zou Vitesse dan gaan informeren bij RKC voor een vervanger?
Dit bericht komt van Poll van het fcgforum. Een erg betrouwbare vogel imho.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  maandag 28 januari 2008 @ 20:23:55 #290
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56369799
Ach het is gewoon afwachten of Theo nog komt, of wie er uberhaupt nog komt. Ik ben gewoon geen fan van wintertransfers...
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 28 januari 2008 @ 20:26:36 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56369869
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:14 schreef csar het volgende:

[..]

Dit bericht komt van Poll van het fcgforum. Een erg betrouwbare vogel imho.
Poll is niet iemand die zomaar wat roept.. Die kwam uiteindelijk ook met het nieuws van Lindgren..
pi_56369894
Nondeju, ben een hele lange tijd mijn wachtwoord kwijt geweest en te lamlendig om een nieuwe aan te vragen. Vond ik hem vanmiddag ineens terug.
Ik heb een tweeslachtig gevoel over de transfers. Ik vind dat de verdedigers van groningen ernstig overgewaardeerd worden. Het doelsaldo onderstreept mijn stelling. Er zit m.i. niet één echte topverderdediger tussen. Ik heb een sterk vermoeden dat dit met Cahais en met name de Roover wel eens zou kunnen veranderen. Cahais is een beetje een onbekende maar ik heb hoge verwachtingen van de Roover. Silva heeft volgens mij een grote kans bij Ajax op het tweede plan te komen. Hij lijkt de publieke opinie nu al tegen te hebben. Die wordt bij het minste of geringste straks uitgefloten.
Ik denk dat we Lindgren inderdaad het meest gaan missen. Nevland als mens, als aanvoerder, aanjager en als troetelgroninger maar feit is wel dat hij dicht op het punt zit dat de sleet er op aan het komen is. Ik voorzie ook dat zijn verblijf in Engeland geen sportief succes zal worden. Helaas concludeer ik dat het vooral om het geld gaat. Een half jaar premiership wordt het en niet meer. Schijnbaar kan hij daarna weer gaan en staan waar hij wil. Zou me niet verbazen als hij volgend jaar gewoon weer in Noorwegen zit. In dat geval verbaasd het me dat hij zijn contract hier eerst verlengd en zegt zijn carriere min of meer bij Groningen te willen afsluiten om vervolgens bij de eerste de beste sufkuttenclub uit Engeland te willen spelen. Kom je uiteindelijk toch weer uit bij de poen. Ik begrijp dat allemaal niet zo goed maar toch gun ik het hem wel . Ik hoop dat de initiatiefnemers van dat geweldige spandoek hem dat als aandenken meegeven, dat zou ik een mooi symbolisch geschenk vinden. Een geschenk van de supporters van de club waar hij op handen werd gedragen, die hem hoog hebben zitten en hem zijn droomtransfer van harte gunnen. Ik had hem zelfs een (veel) betere club gegund.

Ik hoop op nog één spectaculaire aankoop waardoor straks blijkt dat we er alleen maar beter van zijn geworden. Of het moet al zijn dat die Sodre een natural born winner blijkt te zijn.

Fd
  maandag 28 januari 2008 @ 20:30:31 #293
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_56369984
Ik hoop voor 'm dat 't wat wordt, Nevland bij Fulham.
pi_56370116
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die gaat naar Red Bull Salzburg.
pi_56370202
heb een beetje een dubbel gevoel bij Nevland.. Het is dat hij ons (vooral in zijn eerste jaar) behoorlijk omhoog heeft geholpen. Enorm belangrijk geweest, er kwam weer vuur in het elftal.
Maar aan de andere kant smeert ie hem ook gewoon in de winterstop en was ook Nevland bezig met praktijken die niet helemaal zuiver zijn, daarmee bedoel ik zijn maniertjes om de club onder druk te zetten.
Het is dat zijn droom altijd de PL is geweest.. Maar echt een goed gevoel heb ik er ook niet bij..
Het is dat ik hem wel iets gun, maar ergens vind ik het ook een slappe zak.

Ik vind het vertrek van Lindgren erger omdat hij de motor was. nevland is te vervangen en bovendien krijgt Nijland nu ook meer minuten, en dat vind ik positief!
pi_56370355
Het vertrouwen in de spelers van Groningen is nu wel naar het nulpunt gedaald. Ik denk wel even na voordat ik weer eens voor een speler zal zingen... Voorlopig maar niet
  maandag 28 januari 2008 @ 20:49:06 #297
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56370396
Ik kan er ook maar met moeite begrip voor krijgen dat Nevland Fulham verkiest boven Groningen. Ze spelen daar dramatisch slecht worden uitgeschakeld in de beker door een 3e klasser. De enige valide reden die ik kan bedenken is nog even snel de zakken vullen zodat hij de rest van z'n leven nergens meer zorgen over hoeft te maken.
En ik had nou juist Nevland wat hoger ingeschat dan de doorsnee voetballer toen hij met de tranen in de ogen verkondigde dat hij zijn ploeg zo teleur had gesteld tegen Vitesse.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 28 januari 2008 @ 21:03:29 #298
97934 ASroma
Flamboyant
pi_56370711
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik kan er ook maar met moeite begrip voor krijgen dat Nevland Fulham verkiest boven Groningen. Ze spelen daar dramatisch slecht worden uitgeschakeld in de beker door een 3e klasser. De enige valide reden die ik kan bedenken is nog even snel de zakken vullen zodat hij de rest van z'n leven nergens meer zorgen over hoeft te maken.
En ik had nou juist Nevland wat hoger ingeschat dan de doorsnee voetballer toen hij met de tranen in de ogen verkondigde dat hij zijn ploeg zo teleur had gesteld tegen Vitesse.
nah logisch dat ie zichzelf en zijn gezin financieel onafhankelijk wil maken.

29-01-08 Bolton - Fulham
03-02-08 Fulham - Aston Villa
09-02-08 Middlesbrough - Fulham
23-02-08 Fulham - West Ham
01-03-08 Fulham - Man Utd
08-03-08 Blackburn - Fulham
15-03-08 Fulham - Everton
22-03-08 Newcastle - Fulham
29-03-08 Derby County - Fulham
05-04-08 Fulham - Sunderland
12-04-08 Reading - Fulham
19-04-08 Fulham - Liverpool
26-04-08 Manchester C. - Fulham
03-05-08 Fulham - Birmingham
11-05-08 Portsmouth - Fulham

speelt ie in zijn leven nog eens tegen, man utd, everton, liverpool, west ham etc..... mwah echt super affiches zitten er eigenlijk niet tussen. Als ie uberhaupt al speelt. Maar goed je moet het hem wel gunnen, iemand die het transfer-gedeelte oprecht speelt krijgt niet zijn transfer, iemand die vervelend gaat doen krijgt wel zijn transfer. De wereld op zijn kop dan! Goed geregeld bij Groningen.
  maandag 28 januari 2008 @ 21:05:54 #299
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56370741
Zullen we ons maar gewoon vasthouden aan het feit dat de spelers die de laatste jaren zijn vertrokken bij Groningen er sportief gezien niet op vooruit zijn gegaan? (behalve Robben dan)

succes $ilva, $uarez en Ra$mu$
  maandag 28 januari 2008 @ 21:08:08 #300
139407 jorienvdherik
pi_56370784
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:47 schreef Grunner het volgende:
Het vertrouwen in de spelers van Groningen is nu wel naar het nulpunt gedaald. Ik denk wel even na voordat ik weer eens voor een speler zal zingen... Voorlopig maar niet
ach, wie heeft er nog clubliefde ?

ja barry opdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')