Tja, dat was inderdaad niet geslaagd. Maar dat wisten we vantevoren ook niet, het was een test.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net zo mooi als die rookmachine van jullie![]()
De grootste scheur van Nederland was wel verrassend.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Grootste doek in Nederland ooit klopt. Maar verder is er niets uitgelekt gelukkig.
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:04 schreef DRD het volgende:
Groot is ie wel...........bijzonder niet.
[ afbeelding ]
Als vervolg op vorig jaar:
[ afbeelding ]
Wil 410 weer rellen met dodelijke afloop in Nederland ofzo.........je vraagt er gewoon om.
de anticlimax was net zo groot als die bij het aanschouwen van de confetti bij Vitessequote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Die Tifo van Ajax was wel erg mooi maar die vlag viel behoorlijk tegen...
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
de anticlimax was net zo groot als die bij het aanschouwen van de confetti bij Vitesse
Hij was wel grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 18:04 schreef DRD het volgende:
Groot is ie wel...........bijzonder niet.
[ afbeelding ]
Als vervolg op vorig jaar:
[ afbeelding ]
Wil 410 weer rellen met dodelijke afloop in Nederland ofzo.........je vraagt er gewoon om.
quote:Nieuw spandoek onthuld bij PSV-SC Heerenveen
Datum: 9-feb-2008 16:32
Bij de eredivisiewedstrijd tussen PSV en SC Heerenveen wordt zaterdagavond een nieuw spandoek onthuld door de supporters van de Eindhovense club. Het doek van maar liefst zestig bij vijftien meter bevat het oude en nieuwe logo van PSV, het logo van supportersvereniging Fans United en de grootste prijzen van PSV in de loop der jaren.
Tevens staan er portretten van 42 prominente (oud)-PSV'ers op het spandoek. Onder anderen Ben van Gelder, Coen Dillen, Toon Brusselers, Willy van der Kuijlen, Jan van Beveren, Kees Rijvers, Huub Stevens, Romario, Ronaldo en Ruud van Nistelrooy zullen te zien zijn. (YK)
Kans is vrij groot ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gedrukt zeker?
Hamas Hamasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
"hahaha".
Hoe triest kun je zijn, door met zoiets de draak te steken....
dan lijkt iedereen waarschijnlijk beterquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer gedrukt zeker?
RKC en Tifo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, de tifo-actie van RKC was zeer geslaagd! Doek ging alleen wel op z'n kop over het uitvak.
Iemand foto's?
Mooie kikkers.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
BariSchitterende foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet met "We love Sundays, U2?" vond ik dat wel weer humor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
"hahaha".
Hoe triest kun je zijn, door met zoiets de draak te steken....
de spelers worden eromheen genaaidquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm
[ afbeelding ]
Da's dan gewoon deze, maar dan groter toch?
Dat oa ja. Zijn zoveel anti-Ajax doekjes en songs. Ach, mij maakt het niet uit. Moet kunnen en hoort erbij vind ik. Als feyenoord met een doek van Braveheart komt (verwijzing naar Beverwijk) is het fantastisch, maar oh jee, Ajax komt een keertje met iets en de wereld is te kleinquote:
nog niks kunnen vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Al fotos van dat ding van PSV?
ik denk dat die simpel bedoeld was het ziet er simpel uit, wit-rood-wit. Dat het niet simpel te maken is lijkt me evident.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Apfel. het volgende:
Ik weet niet wie hier allemaal in de scene zitten, maar ik denk dat de opmerkingen als "simpel doek bij ajax" etc achter wegen gelaten moeten worden. De jongens die er echt inzitten weten hoe veel manuren etc en passie er in zit. En denk dat de buitenstaanders alleen puur naar de buitenkant kijken enzo..
http://www.youtube.com/watch?v=NvhD3AhMa4 misschien wel grappig om te zien....
sowieso een beetje vreemd dat jullie 'joden' grappen maken over Duitse bombardementenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat oa ja. Zijn zoveel anti-Ajax doekjes en songs. Ach, mij maakt het niet uit. Moet kunnen en hoort erbij vind ik. Als feyenoord met een doek van Braveheart komt (verwijzing naar Beverwijk) is het fantastisch, maar oh jee, Ajax komt een keertje met iets en de wereld is te klein![]()
Ja volgende keer als ik een doek zie dan ga ik niet zeggen dat ik em lelijk vind omdat er veel manuren in zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Apfel. het volgende:
Ik weet niet wie hier allemaal in de scene zitten, maar ik denk dat de opmerkingen als "simpel doek bij ajax" etc achter wegen gelaten moeten worden. De jongens die er echt inzitten weten hoe veel manuren etc en passie er in zit. En denk dat de buitenstaanders alleen puur naar de buitenkant kijken enzo..
http://www.youtube.com/watch?v=NvhD3AhMa4 misschien wel grappig om te zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |