Als je niet zo'n aandachtshoer was geweest, had je het gePM'ed naar een van de mods en had niemand het geweten. Nu trek je het zelf weer helemaal op je af.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat ik het weg gehaald wilde hebben, jij zet het vervolgens nog een keer in een ander topic neer.

Die staken toch.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
Moet de politie zich er weer mee gaan bemoeien?

En Guus Flater vindt de lege pot.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jut en Jul komen nog even als mosterd na de maaltijd.

Idee wel grappig, uitvoering wat minder.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
Stenman naar Manchester City
Voordat jorien weer over de zeik is van deze fake transfer.

Zoiets?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO Den Haag te koop; Bij faillissement geen proflicentie
Kan daar 'bij faillissement geen proflicentie' bij in de titel?

Oude trouwens gesloten.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor om Criminele voetballers open te laten en de andere te sluiten. Idee?
Mergen heeft namelijk geen zin, daar zijn de topics te vol voor.

quote:

Goed bezig die kerel, vind je niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende FB BS, doorgevoerd.

Toppertje. Zou mod moeten worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed bezig die kerel, vind je niet?

Uitstekend, daar heb je wat aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed bezig die kerel, vind je niet?

Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.quote:

misschien zou hij undercovermod moeten worden, kan hij mee samenspannen tegen Tennesseequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.

Nee, die eer is aan anderen voorbehouden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.

quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX-topic #896
Wat een nare opmerking, vind ik niet normaal zeg

quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX-topic #896
Wat een nare opmerking, vind ik niet normaal zeg

quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Raar dat zo verwensing naar een speler blijft staan

Ik ga er binnenkort aan beginnen om alle overige topics/reeksen toe te voegen. Maar daar gaat veel tijd inzitten en nu heb ik het daar nog te druk voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je topics als deze Nieuwe opzet Eredivisie #2: Vanaf 2009 met 16 clubs. , Uitzendrechten ECV #5: Terugverlangen naar Tien. en Degradatie uit Eerste Divisie zit er aan te komen. ook in het linkjestopic zetten onder langdurige onderwerpen oid.. Soms zijn ze heel actueel en soms totaal niet, dan is het wat makkelijker terugvinden.
Spelers/clubs/competities/trainers doe ik op zondag en doordeweeks plaats ik altijd een topicreport (rayminderquote:http://forum.fok.nl/topic/1084128 mag nog als Olympisch Team onder jeugdelftallen of olympische spelen.
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Balázs Dzsudzsák
Het Jan Vertonghen topic #1: De stille kracht van Ajax.
Afonso Alves #16 - En we zwaaien deze bandiet uit!
Die zijn ook nog nieuw.

Ik heb het ge-edit, uitlokgedrag houden we niet van. Ook niet met een knipoog erbij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #900 Jubileum, er valt nog iets te vieren
Is toch niet normaal zo iets zeggen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |