hmmmm lekker dat ontbrak me nog aan het ontbijtquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen draculettetje![]()
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer!
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
same here dracu ...
maar ja moet nu gaan ... ben ik er rond 9:00 en ik verwacht vanaf 8:30 telefoon te krijgen dat mail nog niet werkt ......
Dat klinkt niet best nee! Geen backup servers ?! p.s APC is toch een merk, (b.v een UPS van het merk APC) toch geen product?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ze hebben geen zin in backupservers ...
APC hing aan mailserver, apc kapot, mailserver ontvangt geen mail meer, en daardoor wachtrij bij xs4all voor. Gisteren deed mailserver het weer (alleen mail ontvangen nog niet) en nu werkt de nieuwssite en mailserver weer nietalle 2 zelfde pand. Mail server nog wel te bereiken, nieuwssite niet meer ....
dadelijk maar is kijken whats going on ...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmmm lekker dat ontbrak me nog aan het ontbijt
Goede morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:11 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen..
later misschienquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eventueel nog een bakje thee draculettetje?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, hmm typisch mijn nieuwe mobiel doet het niet echt
Tot straksquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik heb mn schoen gevonmden had de hulp gister opgeruimd
ik ben er vandoor tot straks
Mogguh Beller!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, hmm typisch mijn nieuwe mobiel doet het niet echt
Nah het is nu een PDA, het T-mobile signaal zal ik pas weer ontvangen als mijn oude nummer is overgezet...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Beller!
Wat klote, maar doet hij helemaal niets meer?
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert binnen
1 Goede morgen allen!
Gisteren niet achter mijn Wii gezetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah het is nu een PDA, het T-mobile signaal zal ik pas weer ontvangen als mijn oude nummer is overgezet...
Heb je het online gebeuren met je Wii nu al aan de praat?
voel je je nu al wat beter in ieder geval? toch weer aan het werk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Beller, ik heb gisteren nog ff gechecked voor die software, als ik me vanavond wat fitter voel, zal ik ze zippen en ergens uploaden voor je.
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voel je je nu al wat beter in ieder geval? toch weer aan het werk?
ben inmiddels ook aan op het werk
Top man, bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Beller, ik heb gisteren nog ff gechecked voor die software, als ik me vanavond wat fitter voel, zal ik ze zippen en ergens uploaden voor je.
Doe dat, en als je problemen hebt, laat het ook even weten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren niet achter mijn Wii gezeten![]()
Ben zowaar eens redelijk optijd mijn nest in gegaan ahahahha
Ga vanavond even kijken, en mijn wii nummertje aan je doorgeven.
Zo denk ik er dus ook over, pas als ik alles eruit spuug dan kan ik niet meer werken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..Zolang er geen koorts bij komt kijken, zie ik geen reden om niet te gaan werken
Lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!![]()
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer!
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb prachtig werk. Ik mag alle debiteuren die aanmaningen krijgen gaan bellen. Dan ook serieus iedereen ivm de vakantie. Prachtig
Juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, pas als ik alles eruit spuug dan kan ik niet meer werken...
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb prachtig werk. Ik mag alle debiteuren die aanmaningen krijgen gaan bellen. Dan ook serieus iedereen ivm de vakantie. Prachtig
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..Zolang er geen koorts bij komt kijken, zie ik geen reden om niet te gaan werken
Welkom!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:06 schreef empee1977 het volgende:
goedemorgen allemaal.
Ook hiero geen reet te doen. Ben per week 2 dagen gedetacheerd bij een systeembeheerclub. Ik doe mijn werk goed. sys beheer is zitten en monitoren, maar met goed houdt het op. De andere 3 dagen ben ik engineer en rijdt de regio rond en rol domeinen uit en dat is wel koel.
sys beheer sucks hard!
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,
soms is het wel eens beter om 1 dagje thuis te blijven ipv dat het uitloopt op een hele week....
Goede morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert binnen
1 Goede morgen allen!
Ik werk samen met 1 iemand, en die loopt er standaard de kantjes vanafquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Ook alweer een tijdje geledenquote:
Long time no seequote:
No shit... stond ik dan om 06.05 mijn ramen te krabben...quote:
Ook goede morgen WL!quote:
JA!quote:
Dubbele ontkenning enzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, ik had níet geen reet te doen op m'n werk...
Wel een typische WL binnenkomer he?quote:
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleetquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een typische WL binnenkomer he?
Dan klopt het toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning enzo [afbeelding]
Ja, waar blijven die plaatjes... Het is tenslotte alweer 9.30quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te rokenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net buiten staan roken...![]()
KOUD!!!
Ik moet zo met 2 pc's monitoren en al die sjiznit in een karretje naar een ander gebouw toe ja ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te roken
nou ok jij je zinquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok jij je zin
[ afbeelding ]
en ik kan wel een borrel gebruiken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Ah..zo blijf je wel bezig natuurlijk tot aan de kerstdagen
* Sgele heeft medelijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zo met 2 pc's monitoren en al die sjiznit in een karretje naar een ander gebouw toe ja ...
heb medelijden met mij... (kan wel gelijk ff peukie doen)
Oh dat doe je lekker op tijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dan vrij ben. moet nog even vragen
nou ok eentje speciaal voor jou danquote:
mogguh hoest met je vandaag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Oke kunnen de afbeeldingen weer netjes in een linkje geplaatst worden? Dank je.
O en moguh
Eigenwijs op het werk.. nog steeds ziek dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh hoest met je vandaag?
oeps gelijk commentaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Oke kunnen de afbeeldingen weer netjes in een linkje geplaatst worden? Dank je.
O en moguh
geen commentaar, maar een terugkomend ietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oeps gelijk commentaar![]()
maar goeiemorgenbeetje opgeknapt ?
Ja zekerquote:
Whehe, was te verwachten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oeps gelijk commentaar![]()
maar goeiemorgenbeetje opgeknapt ?
idd , sinds het begin der topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef lynda het volgende:
[..]
geen commentaar, maar een terugkomend iets
Went het even rekening houden met andere mensen en werkgeverd ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , sinds het begin der topicwent het nog niet ?
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Went het even rekening houden met andere mensen en werkgeverd ook niet
Is volgens mij al meerdere keren gezegt en niet alleen door mij
Maakt hij minder problemen van dan dat er uberhaupt iets van naakt op de pc komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!
Whehequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!
Ik moest toch weer snel scrollen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok eentje speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Wat er dan ook wel weer apart moet uitzien voor een werkgeverquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:04 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest toch weer snel scrollen...
Het is meer de spanning van het snel scrollen...
En ik kon vrij krijgen. Is maar stage doen ze niet moeilijk over. Alleen kan misschien volgendeweek vrijdag wel helpen met balansen. Als ze me tenminste nodig hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dat doe je lekker op tijd
Kerstdagen zelf ben ik gelukkig wel vrij, alleen de rest van die week moet ik werken
SEVENTEES!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:09 schreef Seventees het volgende:
blablabla!
ik wist niet dat je gelijk dol werd hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Maakt hij minder problemen van dan dat er uberhaupt iets van naakt op de pc komt
Maar weet je WL als jij je daardoor nou helemaal bevredigd door voelt (kan ik wel begrijpen hoor als je zodanig gefrustreerd bent) best doei
That's usquote:
Takes one to know one!quote:
meuning! koffie, thee , limonade ?quote:
Dat ben ik!!quote:
a,c,equote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
c) It's my middle name! (and proud of it!)
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll?
Ik wist het!quote:
Wijze woordenquote:
Hehequote:
* WhiteLightning schenkt bakkie thee inquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wijze woorden
WLdoe maar thee!
Thee, koekjes... We moeten oppassen.. Straks veranderen wij werkschuwe/semi-hardwerkende/er is geen werk, dus ik kan niets doen-toppers nog in een theekransjequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt bakkie thee in
koekje erbij ?
haha geraniumsquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee, koekjes... We moeten oppassen.. Straks veranderen wij werkschuwe/semi-hardwerkende/er is geen werk, dus ik kan niets doen-toppers nog in een theekransje
*geraniums aan de kant schuift*
dan zeg ik gewoon even niksquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Eigenwijs op het werk.. nog steeds ziek dus
Gaat wel weer over voor ik een jongentje ben
Driewerf F.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll? [afbeelding]
Je doet anders wel meequote:
cquote:"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll? [afbeelding]
Driewerf, zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je doet anders wel mee [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Seventees het volgende:
De kat is terug!!
Hij had eerder vast een poesje gevonden [afbeelding]
En ofquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef draculettetje het volgende:
is het al tijd om naar huis te gaan?
ik ook nietquote:
Hoe bedoel je? Thuis geen kerstboom?quote:
Ja ik zag alleen dat je nog niet kon bellen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, wel een leuk ding hoor, die Touch
Ik ga 1 dag maar naar mijn ouders, en de tweede dag maar stappen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet
gelukkig heb ik wel zat drank. toch iets van de kerstsfeer meepikken heh ?
relatie over... geen zin in eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Thuis geen kerstboom?
Had ik destijds ook niet.. heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
relatie over... geen zin in eigenlijk...
Ja komt omdat ze bezig zijn met het nummerbehoud, dus het is nu tijdelijk alleen een pdaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik zag alleen dat je nog niet kon bellen?
Maar inderdaad, het is een leuk apparaatje... heb gisteren de accu van m'n collega z'n touch totaal laten leeglopen met m'n gepiel
Mogguh Fridayquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had ik destijds ook niet.. heel begrijpelijk
Hmm vervelend, maar wel bijna het nieuwe jaar, tijd om dan te drinken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
relatie over... geen zin in eigenlijk...
Zekerz!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, maar wel bijna het nieuwe jaar, tijd om dan te drinken?
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zekerz!![]()
Ik heb al kaartje voor de New Year's Party! Wooohooo!!!! En verder ben ik al weer redelijk vaak te vinden in de kroegen hier
Yeah!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
Ik mag voor het eerst sinds 6 jaar oud & nieuw gaan vieren zonder erbij hoeven te werken!
School? dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef Renesite het volgende:
Hmmm.. had ik al gezegt dat school dodelijk is?
Wel waaaarschijnlijkkkkk een stage volgend jaar - 5 maanden lang - zonder enig beveiligd internet!
Doe eens creatief en verzin zelf watquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Driewerf, zelfs.
Dit ook ter stimulering voor betere polls.
dat wordt dus zuipen tot een uur of 9!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
Ik mag voor het eerst sinds 6 jaar oud & nieuw gaan vieren zonder erbij hoeven te werken!
Als ik een leger kittens in mijn schuur vindt dan zal je wat beleven!quote:
Gezondheid!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoei!!!!
Juist, ik ga mezelf een delirium toedienenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus zuipen tot een uur of 9!!
haha , jij met zovelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist, ik ga mezelf een delirium toedienen
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net het kopieer aparaat kapot gemaakt
3 x niesen betekent goed weerquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoei!!!!
Want het is zeker weten knap, jaquote:
niet zo moeilijk dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want het is zeker weten knap, ja
hopelijk niet te koud dan....quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
3 x niesen betekent goed weer
Sorry, hoofd = elders. Daar komen hele vage polls uit danquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe eens creatief en verzin zelf wat [afbeelding]
Nageslachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik een leger kittens in mijn schuur vindt dan zal je wat beleven! [afbeelding]
[afbeelding]
tja daar zeg je wat. beter is rond de 0, en dan lekker veel sneeuwquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk niet te koud dan....
ikkequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef NrSiX het volgende:
Ik ben echt onwijs gemotiveerd vandaagwie volgt?
Hmm dus je mag alles uit elkaar gaan schuiven?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet zo moeilijk dus
en nu heeft het aparaat een stukje opgegeten en moet ik op zoek naar dat stukje
anders zegt ie ik doe het nie meer
hihi ja maar daar heb ik ff een collega aangezetquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dus je mag alles uit elkaar gaan schuiven?
benodigdheden: 1 hamer, 1 schroevedraaier, en plakbandquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dus je mag alles uit elkaar gaan schuiven?
Ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef NrSiX het volgende:
Ik ben echt onwijs gemotiveerd vandaagwie volgt?
wil je me er dan alvast aan herinneren dat ik echt mn snowboots niet aan kan en heeeeeel voorzichtig moet doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja daar zeg je wat. beter is rond de 0, en dan lekker veel sneeuw![]()
Plakband? da vind het aparaat niet leuk denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
benodigdheden: 1 hamer, 1 schroevedraaier, en plakband
en een slijptolquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
benodigdheden: 1 hamer, 1 schroevedraaier, en plakband
* Sgele herinnert draculettetje eraan dat ze d'r snowboots niet aanheeft en ze heeeeeel voorzichtig moet doen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wil je me er dan alvast aan herinneren dat ik echt mn snowboots niet aan kan en heeeeeel voorzichtig moet doen
Wijen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kook nie
nog anderhalf uur
daarna met een dinnetje lekker wijen thuis
DANKquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele herinnert draculettetje eraan dat ze d'r snowboots niet aanheeft en ze heeeeeel voorzichtig moet doen!
wii 'en je weet wel met de wiiquote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
DANK
[..]
wii 'en je weet wel met de wii
alstquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ah op die fietsIk begrijp 'm dank je!
Ik wil ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kook nie
nog anderhalf uur
daarna met een dinnetje lekker wijen thuis
ken ik niequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
DBZ: Tenkaichi 2 op de Wii ist toll!
daar moet ik nog mee beginnenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat maar s mario completen
Dan ben je nog wel even bezigquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat maar s mario completen
ja gaat redelijk goed. bedankt! kan alleen nog niets eten met de linkerkantquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig
Hoe gaat het nu met je gebit?
Gelukkig maar, ben blij omdat te horenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gaat redelijk goed. bedankt! kan alleen nog niets eten met de linkerkant
Hmm vervelendquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:47 schreef draculettetje het volgende:
ik heb honger en ben vergeten mn eten mee te nemen.....
ben ik iets vergeten of heb ik het gemist?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gaat redelijk goed. bedankt! kan alleen nog niets eten met de linkerkant
eet smakelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend![]()
ik ben even lunchen, tot zo
WL heeft vandeweek een wortelkanaalbehandeling gehad (als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik iets vergeten of heb ik het gemist?
dat had ik nog kunnen wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL heeft vandeweek een wortelkanaalbehandeling gehad (als ik me niet vergis)
Niet dat ik hier sta om Lynda speciaal te verdedigen,quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok eentje speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Dank je, ben er weerquote:
niet dat ik een plaatje heb gepost maar dat spoiler gedoe snap ik gewoon ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet dat ik hier sta om Lynda speciaal te verdedigen,
maar ik heb je ook netjes gevraagt om niet meer te doen ..
ZET HET DAN IN EEN SPOILER OFZO, of een link ofzo!
Net weer rare gezichten gehad hier op de afdeling!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ spoiler ] tekst hier [ /spoiler ]quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat ik een plaatje heb gepost maar dat spoiler gedoe snap ik gewoon ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Wat snap je er niet precies aan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat ik een plaatje heb gepost maar dat spoiler gedoe snap ik gewoon ook niet
Lekker bruin pistoletje met provencaalse kipfiletquote:
Je zegt het netjes zodat iemand daar uitleg over kan geven, ipv van alsnog te postenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oehh lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker bruin pistoletje met provencaalse kipfilet
Kan je dat niet zeggen? Dat je het gewoon weg niet kan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:23 schreef diertjuh het volgende:
Mensen ik heb geen zin meer. En moet nog zoveel doen. Maar dat ligt ter controle bij iemand. Dus dat schiet ook niet op. Stomme aanmaningen. Moet vanmiddag/morgen mensen gaan bellen die een eerste herinnering hebben gekregen en dat vindt ik zo lullig. Vooral als je die net een paar uur geleden per fax hebt verstuurd. Maar omdat bedrijven 2 weken dicht zitten komt er volgens deze mensen hier geen geld binnen en moet ik dan maar iedereen ff bellen.![]()
Nou doen we dus 2 administraties. 1 bedrijf heeft mensen die netjes betalen. Maar bedrijf waar ik zelf stage voor loop.. die hebben dus wat wanbetalers en is veel werk enzo. Nou wil die jongen die mij 'begeleidt'dat mij dat ook wel ff ook laten doen. Maar het is zo veel pokke werk. Wat ik dus niets af kan krijgen. Het liefst hebben ze vandaag alles af. Ik ben ook maar een mens.
Vorige week dinsdag was ik bezig met de aanmaningen van bedrijf A. Veel werk. Vroeg hij of ik de aanmaningen van bedrijf B ook nog 's middags kon doen. Hij heeft dus totaal geen inschattingvermogen.. Ik kan niet heksen en ik ga me niet overwerken. Want dan komt het helemaal niet goed.
Zo dat was ff mn verhaal. Mijn hart is weer wat gelucht.
Ja was het ook, en natuurlijk een pakje melk erbijquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ spoiler ] tekst hier [ /spoiler ]
En dan zonder spatie er tussen zorgt voor ditEn mocht het een plaatje zijn zet je er gewoon extra [ img] en [ /img] tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je dus een plaatje IN een spoiler:
[ spoiler][ img] plaatje hier! [ /img][ /spoiler]
(alleen de spatie weghalen na de "[" )* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
De perfecte uitleg van hoe een spoiler ding werktquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En mocht het een plaatje zijn zet je er gewoon extra [ img] en [ /img] tussen![]()
Wil je dus een plaatje IN een spoiler:
[ spoiler][ img] plaatje hier! [ /img][ /spoiler]
(alleen de spatie weghalen na de "[" )
Melk ook lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja was het ook, en natuurlijk een pakje melk erbij
Gelukkig maar, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:29 schreef diertjuh het volgende:
Nou gelukkig ik mag over de aanmaningen 3 dagen doen
Smakelijk! En tot zoquote:
op?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ikkehet is alleen wachten voor me op dit moment
ik ook nietquote:
gisteren, en vrijdag weer trouwensquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL heeft vandeweek een wortelkanaalbehandeling gehad (als ik me niet vergis)
sorry droxzquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet dat ik hier sta om Lynda speciaal te verdedigen,
maar ik heb je ook netjes gevraagt om niet meer te doen ..
ZET HET DAN IN EEN SPOILER OFZO, of een link ofzo!
arme jijquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren, en vrijdag weer trouwens
Pfff echt zuur hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren, en vrijdag weer trouwens
Doei doeiquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
aparaat weeer in storing
dank voor de uitleggen
ik ga naar huis!
mwoah! valt wel mee hoorquote:
dit werkt dus nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De perfecte uitleg van hoe een spoiler ding werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ah bevriessequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ga m'n luchtwegen nog maar even verder verpesten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit werkt dus nietNummer 5 bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
het was dus de bedoeling dat je die niet zagquote:
Nee hoor...wij roken gewoon binnenquote:
kijk , dat heb je goed geregeldquote:
Hij staat ook in de spoiler...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het was dus de bedoeling dat je die niet zag
wat is een junglebroodje? wordt tijd dat ik weer eens naar bakker bart ga!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:10 schreef DeToXiC het volgende:
2 stukken Oranjekoek gehad al, en nu een junglebroodje kip-kerrie van Bakker Bart!
ik denk dat ik wel weet wat voor broodje dat isquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:13 schreef DeToXiC het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden, maar het is een driehoekig bruin broodje...
Uhu zeker. Als ik nou ook nog de aanmaningen en moest bellen vandaag voor bedrijf A. Dan was dat niet helemaal gelukt. Maar ik wil graag mn werk goed doen en soms ook laten zien dat ik wel snel kan werken. Maar dan wordt ik btje stresserigquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat is goed nieuws
helaas werkt tekst alleen hierinquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij staat ook in de spoiler...
Hier hebben ze geen kip-sate meer omdat er een ander broodje van de maand is..quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:16 schreef Sgele het volgende:
Ik heb net een Bartje (Zo'n driehoekig broodje) Kip Sate salade naar binnen geslagen van Bakker Bart
In mijn spoiler stond zo'n plaatje met een 5quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas werkt tekst alleen hierin
Ok, laat ik een nog uitgebreidere code voor je schrijven:quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry droxz :) kzal maar niet meer posten }:|
en die spoiler werkt niet , dat weet je toch ? had het wel in een linkje kunne plaatsen dat wel.
maar goed. WL over en uit!
1 |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter als dit (dus met EXACTE voorbeelden die je zo kan copy pasten) kan ik niet ^O^* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas werkt tekst alleen hierin
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, laat ik een nog uitgebreidere code voor je schrijven:
Je hebt een plaatje b.v:
http://www.caravantrekker.nl/images/logo/Subaru.gif
Als je deze normaal wil posten als plaatje geeft je de volgende "code"
[ code verwijderd ]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Wil je er nou voor zorgen dat deze in een SPOILER komt te staan
gebruik je de volgende code:
[ code verwijderd ]
Voorbeeld:OP materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter als dit (dus met EXACTE voorbeelden die je zo kan copy pasten) kan ik niet
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Bij mij zijn ze dichtgeklapt... ook Firefox hierquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Nou ik zit te denken WL, jij gebruikt firefox he?
Firefox geeft volgens mij alle spoilers als standaard "opengeklapt",
test het eens in IE en je snapt wat ik bedoel
Ik ben gek op Subaru, en zocht gewoon even snel in google naar een klein plaatje van het logo van subaru.quote:
caravantrekker!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gek op Subaru, en zocht gewoon even snel in google naar een klein plaatje van het logo van subaru.
Op zulke sites komt ik dus niet![]()
Ik heb firefox draaien in Linux, maar kan me herinneren dat hij daar wel alle spoiler open had staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze dichtgeklapt... ook Firefox hier
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, laat ik een nog uitgebreidere code voor je schrijven:
Je hebt een plaatje b.v:
http://www.caravantrekker.nl/images/logo/Subaru.gif
Als je deze normaal wil posten als plaatje geeft je de volgende "code"
[ code verwijderd ]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Wil je er nou voor zorgen dat deze in een SPOILER komt te staan
gebruik je de volgende code:
[ code verwijderd ]
Voorbeeld:gast je begrijpt me niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter als dit (dus met EXACTE voorbeelden die je zo kan copy pasten) kan ik niet
ik zie dei spoiler gewoon, ongeacht dat jij hem wel in die code zet. het werkt echt neit!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Nee hoor, ik gebruik Firefox, en moet echt op het knupke drukken om de spoiler te zienquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Nou ik zit te denken WL, jij gebruikt firefox he?
Firefox geeft volgens mij alle spoilers als standaard "opengeklapt",
test het eens in IE en je snapt wat ik bedoel
Relaxed!! neem nog een jointjequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast je begrijpt me niet!!
ik zie dei spoiler gewoon, ongeacht dat jij hem wel in die code zet. het werkt echt neit!
nou in IE werkt het gewoon ook niet !! helpquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb firefox draaien in Linux, maar kan me herinneren dat hij daar wel alle spoiler open had staan
vandaar... maar mischien staat ze standaard open bij WL en "werkt" het daardoor niet omdat ik het idee
heb dat WL standaard (Dus zonder de spoilers open te klappen) de plaatjes en of text al ziet ..
Want ik zie alles wel gewoon goed wat hij post ...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou in IE werkt het gewoon ook niet !! help
foksilverquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
Welke lay-out heb je WL?
Wat veel mensen niet weten is dat WRC voor heel wat anders staat (Word Rally Championship),quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef DeToXiC het volgende:
Toch wel die WRC Subaru?
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast je begrijpt me niet!!
hoe bedoel je ?? met zo tegen je doen ?? volgens mij vat jij het verkeerd op hoor. het werkt hier niet, echt niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpen
en als je zo tegen me gaat doen ben ik hier snel weg hoor!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpen
en als je zo tegen me gaat doen ben ik hier snel weg hoor!
Daarom Heersch jij ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb dan maar een simpele Golf V 1.9 TDi
probleem gevonden :dquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
ahhh thxquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem gevonden :d
in de standaard bagger layout werkt het wel.
In de foksilver layout laat hij gewoon het plaatje zien. wel tussen spoilers.
Je zit dus:
SPOILER
Plaatje
Uitroeptekens edquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?? met zo tegen je doen ?? volgens mij vat jij het verkeerd op hoor. het werkt hier niet, echt niet!
ik wil wel een screenshot plaatsen als je me niet geloofd hoor. stel je hulp zelfs erg op prijs.
Daarom vroeg ik dat dus ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem gevonden :d
in de standaard bagger layout werkt het wel.
In de foksilver layout laat hij gewoon het plaatje zien. wel tussen spoilers.
Je zit dus:
SPOILER
Plaatje
No problem, we willen je gewoon niet kwijt hier!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
Simpel kappen met de plaatjes of plaats een link met daarachter een tekst
Opgelostttttt
Droxzbedankt dat je me even hierop wees
Hoe voelt dat nou?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:03 schreef Sgele het volgende:
Dus ik gebruik een baggerlayout?
ik ook!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:03 schreef Sgele het volgende:
Dus ik gebruik een baggerlayout?
Succes met wii'en! En tot morgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ow mn dinnetje staat voor de deur! ik wens jullie allemaal een fijne middag!
in ieder geval tot morgen!
quote:
Wii-ze!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ow mn dinnetje staat voor de deur! ik wens jullie allemaal een fijne middag!
in ieder geval tot morgen!
kijk en dat wist ik natuurlijk weer niet. ik gebruik zat uitroeptekens. en ook punten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uitroeptekens ed(zelfde als dat je b.v alles in caps doet).
Maar ik vraag me af waarom wij alles correct zien in de spoilers die JIJ plaatst,
en alleen zie je het zelf niet goed... Buiten dat zou iets meer informatie ook niet slecht zijn.
Zie je de spoilers b.v wel dichtgeklapt?
Zie je b.v helemaal niets als je deze uitklapt?
Zou je eens willen proberen de "nieuwe layout" te proberen?
p.s
Mooi om te horen dat je het op prijs stelt, helaas kon ik dat niet opmaken uit je bericht.
Ik durf geen plaatjes meer te posten nuquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:06 schreef draculettetje het volgende:
ik snapte er al niks van ondanks de grote uitleg van droxz
maar door het gedoe eromheen al helemaal nie meer
ach wat ik post toch nooit plaatjes
t had beter geweest als die spoilers gewoon gewerkt hadden. maja je kan niet alles hebben heh ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
Simpel kappen met de plaatjes of plaats een link met daarachter een tekst
Opgelostttttt
Droxzbedankt dat je me even hierop wees
Handig dat je geen plaatjes kan versturen met de Wiiquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk en dat wist ik natuurlijk weer niet. ik gebruik zat uitroeptekens. en ook punten.
* WhiteLightning moet zich verdiepen in de internetiquette
* WhiteLightning voelt zich de gebeten hondquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:11 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik durf geen plaatjes meer te posten nu![]()
grapje
Whehehequote:
hahahahaquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Handig dat je geen plaatjes kan versturen met de WiiWhehehe
Anders kreeg ik ze daar ook nog voor mijn kiezen
* Sgele geeft WL wat brokjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning voelt zich de gebeten hond
*aai*quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning voelt zich de gebeten hond
ik moest lachenquote:
Denk het ook, maar volgens mij kan het wel hoor, ga het vanavond even uitproberenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahanou mooi. nee denk dat ninty daar geld voor zou vragen..
een massage is nooit weg natuurlijk !!quote:
Ging ook meer op de manier waarop, maarja, alles is nu goed dus niets aan het handjequote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk en dat wist ik natuurlijk weer niet. ik gebruik zat uitroeptekens. en ook punten.
* WhiteLightning moet zich verdiepen in de internetiquette
Was een aai hè... geen massage...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een massage is nooit weg natuurlijk !!
alhoewel , beter dat hij van een vrouw is
Moet je nagaan wat het wordt als je je best doetquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Was een aai hè... geen massage...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat het wordt als je je best doet
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ging ook meer op de manier waarop, maarja, alles is nu goed dus niets aan het handje
Was er gisteren niet een aap bij betrokken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of wat WL met zijn hond of kat doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |