haha geraniumsquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thee, koekjes... We moeten oppassen.. Straks veranderen wij werkschuwe/semi-hardwerkende/er is geen werk, dus ik kan niets doen-toppers nog in een theekransje
*geraniums aan de kant schuift*
dan zeg ik gewoon even niksquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Eigenwijs op het werk.. nog steeds ziek dus
Gaat wel weer over voor ik een jongentje ben
Driewerf F.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
c) It's my middle name! (and proud of it!)
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll? [afbeelding]
Je doet anders wel meequote:
cquote:"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
c) It's my middle name! (and proud of it!)
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll? [afbeelding]
Driewerf, zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je doet anders wel mee [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Seventees het volgende:
De kat is terug!!
Hij had eerder vast een poesje gevonden [afbeelding]
En ofquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef draculettetje het volgende:
is het al tijd om naar huis te gaan?
ik ook nietquote:
Hoe bedoel je? Thuis geen kerstboom?quote:
Ja ik zag alleen dat je nog niet kon bellen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, wel een leuk ding hoor, die Touch
Ik ga 1 dag maar naar mijn ouders, en de tweede dag maar stappen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet
gelukkig heb ik wel zat drank. toch iets van de kerstsfeer meepikken heh ?
relatie over... geen zin in eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Thuis geen kerstboom?
Had ik destijds ook niet.. heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
relatie over... geen zin in eigenlijk...
Ja komt omdat ze bezig zijn met het nummerbehoud, dus het is nu tijdelijk alleen een pdaquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik zag alleen dat je nog niet kon bellen?
Maar inderdaad, het is een leuk apparaatje... heb gisteren de accu van m'n collega z'n touch totaal laten leeglopen met m'n gepiel
Mogguh Fridayquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had ik destijds ook niet.. heel begrijpelijk
Hmm vervelend, maar wel bijna het nieuwe jaar, tijd om dan te drinken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
relatie over... geen zin in eigenlijk...
Zekerz!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend, maar wel bijna het nieuwe jaar, tijd om dan te drinken?
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zekerz!![]()
Ik heb al kaartje voor de New Year's Party! Wooohooo!!!! En verder ben ik al weer redelijk vaak te vinden in de kroegen hier
Yeah!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
Ik mag voor het eerst sinds 6 jaar oud & nieuw gaan vieren zonder erbij hoeven te werken!
School? dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef Renesite het volgende:
Hmmm.. had ik al gezegt dat school dodelijk is?
Wel waaaarschijnlijkkkkk een stage volgend jaar - 5 maanden lang - zonder enig beveiligd internet!
Doe eens creatief en verzin zelf watquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Driewerf, zelfs.
Dit ook ter stimulering voor betere polls.
dat wordt dus zuipen tot een uur of 9!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
Ik mag voor het eerst sinds 6 jaar oud & nieuw gaan vieren zonder erbij hoeven te werken!
Als ik een leger kittens in mijn schuur vindt dan zal je wat beleven!quote:
Gezondheid!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoei!!!!
Juist, ik ga mezelf een delirium toedienenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt dus zuipen tot een uur of 9!!
haha , jij met zovelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist, ik ga mezelf een delirium toedienen
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:16 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net het kopieer aparaat kapot gemaakt
3 x niesen betekent goed weerquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoei!!!!
Want het is zeker weten knap, jaquote:
niet zo moeilijk dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want het is zeker weten knap, ja
hopelijk niet te koud dan....quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
3 x niesen betekent goed weer
Sorry, hoofd = elders. Daar komen hele vage polls uit danquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe eens creatief en verzin zelf wat [afbeelding]
Nageslachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik een leger kittens in mijn schuur vindt dan zal je wat beleven! [afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |