hmmmm lekker dat ontbrak me nog aan het ontbijtquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen draculettetje![]()
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer!
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
same here dracu ...
maar ja moet nu gaan ... ben ik er rond 9:00 en ik verwacht vanaf 8:30 telefoon te krijgen dat mail nog niet werkt ......
Dat klinkt niet best nee! Geen backup servers ?! p.s APC is toch een merk, (b.v een UPS van het merk APC) toch geen product?quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ze hebben geen zin in backupservers ...
APC hing aan mailserver, apc kapot, mailserver ontvangt geen mail meer, en daardoor wachtrij bij xs4all voor. Gisteren deed mailserver het weer (alleen mail ontvangen nog niet) en nu werkt de nieuwssite en mailserver weer nietalle 2 zelfde pand. Mail server nog wel te bereiken, nieuwssite niet meer ....
dadelijk maar is kijken whats going on ...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmmm lekker dat ontbrak me nog aan het ontbijt
Goede morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:11 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen..
later misschienquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eventueel nog een bakje thee draculettetje?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, hmm typisch mijn nieuwe mobiel doet het niet echt
Tot straksquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik heb mn schoen gevonmden had de hulp gister opgeruimd
ik ben er vandoor tot straks
Mogguh Beller!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, hmm typisch mijn nieuwe mobiel doet het niet echt
Nah het is nu een PDA, het T-mobile signaal zal ik pas weer ontvangen als mijn oude nummer is overgezet...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Beller!
Wat klote, maar doet hij helemaal niets meer?
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert binnen
1 Goede morgen allen!
Gisteren niet achter mijn Wii gezetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah het is nu een PDA, het T-mobile signaal zal ik pas weer ontvangen als mijn oude nummer is overgezet...
Heb je het online gebeuren met je Wii nu al aan de praat?
voel je je nu al wat beter in ieder geval? toch weer aan het werk?quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Beller, ik heb gisteren nog ff gechecked voor die software, als ik me vanavond wat fitter voel, zal ik ze zippen en ergens uploaden voor je.
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voel je je nu al wat beter in ieder geval? toch weer aan het werk?
ben inmiddels ook aan op het werk
Top man, bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:36 schreef Sgele het volgende:
Beller, ik heb gisteren nog ff gechecked voor die software, als ik me vanavond wat fitter voel, zal ik ze zippen en ergens uploaden voor je.
Doe dat, en als je problemen hebt, laat het ook even weten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren niet achter mijn Wii gezeten![]()
Ben zowaar eens redelijk optijd mijn nest in gegaan ahahahha
Ga vanavond even kijken, en mijn wii nummertje aan je doorgeven.
Zo denk ik er dus ook over, pas als ik alles eruit spuug dan kan ik niet meer werken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..Zolang er geen koorts bij komt kijken, zie ik geen reden om niet te gaan werken
Lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!![]()
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer!
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb prachtig werk. Ik mag alle debiteuren die aanmaningen krijgen gaan bellen. Dan ook serieus iedereen ivm de vakantie. Prachtig
Juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, pas als ik alles eruit spuug dan kan ik niet meer werken...
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb prachtig werk. Ik mag alle debiteuren die aanmaningen krijgen gaan bellen. Dan ook serieus iedereen ivm de vakantie. Prachtig
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..Zolang er geen koorts bij komt kijken, zie ik geen reden om niet te gaan werken
Welkom!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:06 schreef empee1977 het volgende:
goedemorgen allemaal.
Ook hiero geen reet te doen. Ben per week 2 dagen gedetacheerd bij een systeembeheerclub. Ik doe mijn werk goed. sys beheer is zitten en monitoren, maar met goed houdt het op. De andere 3 dagen ben ik engineer en rijdt de regio rond en rol domeinen uit en dat is wel koel.
sys beheer sucks hard!
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,
soms is het wel eens beter om 1 dagje thuis te blijven ipv dat het uitloopt op een hele week....
Goede morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert binnen
1 Goede morgen allen!
Ik werk samen met 1 iemand, en die loopt er standaard de kantjes vanafquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Ook alweer een tijdje geledenquote:
Long time no seequote:
No shit... stond ik dan om 06.05 mijn ramen te krabben...quote:
Ook goede morgen WL!quote:
JA!quote:
Dubbele ontkenning enzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, ik had níet geen reet te doen op m'n werk...
Wel een typische WL binnenkomer he?quote:
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleetquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een typische WL binnenkomer he?
Dan klopt het toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning enzo [afbeelding]
Ja, waar blijven die plaatjes... Het is tenslotte alweer 9.30quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te rokenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net buiten staan roken...![]()
KOUD!!!
Ik moet zo met 2 pc's monitoren en al die sjiznit in een karretje naar een ander gebouw toe ja ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te roken
nou ok jij je zinquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok jij je zin
[ afbeelding ]
en ik kan wel een borrel gebruiken
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Ah..zo blijf je wel bezig natuurlijk tot aan de kerstdagen
* Sgele heeft medelijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zo met 2 pc's monitoren en al die sjiznit in een karretje naar een ander gebouw toe ja ...
heb medelijden met mij... (kan wel gelijk ff peukie doen)
Oh dat doe je lekker op tijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik dan vrij ben. moet nog even vragen
nou ok eentje speciaal voor jou danquote:
mogguh hoest met je vandaag?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Oke kunnen de afbeeldingen weer netjes in een linkje geplaatst worden? Dank je.
O en moguh
Eigenwijs op het werk.. nog steeds ziek dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh hoest met je vandaag?
oeps gelijk commentaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:48 schreef lynda het volgende:
Oke kunnen de afbeeldingen weer netjes in een linkje geplaatst worden? Dank je.
O en moguh
geen commentaar, maar een terugkomend ietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oeps gelijk commentaar![]()
maar goeiemorgenbeetje opgeknapt ?
Ja zekerquote:
Whehe, was te verwachten hequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oeps gelijk commentaar![]()
maar goeiemorgenbeetje opgeknapt ?
idd , sinds het begin der topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:52 schreef lynda het volgende:
[..]
geen commentaar, maar een terugkomend iets
Went het even rekening houden met andere mensen en werkgeverd ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , sinds het begin der topicwent het nog niet ?
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Went het even rekening houden met andere mensen en werkgeverd ook niet
Is volgens mij al meerdere keren gezegt en niet alleen door mij
Maakt hij minder problemen van dan dat er uberhaupt iets van naakt op de pc komtquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!
Whehequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat te denken als je werkgever deze topic titel ziet dan ? LMAO!
Ik moest toch weer snel scrollen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok eentje speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Wat er dan ook wel weer apart moet uitzien voor een werkgeverquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:04 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest toch weer snel scrollen...
Het is meer de spanning van het snel scrollen...
En ik kon vrij krijgen. Is maar stage doen ze niet moeilijk over. Alleen kan misschien volgendeweek vrijdag wel helpen met balansen. Als ze me tenminste nodig hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh dat doe je lekker op tijd
Kerstdagen zelf ben ik gelukkig wel vrij, alleen de rest van die week moet ik werken
SEVENTEES!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:09 schreef Seventees het volgende:
blablabla!
ik wist niet dat je gelijk dol werd hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Maakt hij minder problemen van dan dat er uberhaupt iets van naakt op de pc komt
Maar weet je WL als jij je daardoor nou helemaal bevredigd door voelt (kan ik wel begrijpen hoor als je zodanig gefrustreerd bent) best doei
That's usquote:
Takes one to know one!quote:
meuning! koffie, thee , limonade ?quote:
Dat ben ik!!quote:
a,c,equote:Op dinsdag 18 december 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
"Werkschuw tuig"
Ik voel me:
a) Wel aangesproken
b) Niet aangesproken
c) It's my middle name! (and proud of it!)
d) Huh??
e) Gaap!
f) En dit noem jij een poll?
Ik wist het!quote:
Wijze woordenquote:
Hehequote:
* WhiteLightning schenkt bakkie thee inquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wijze woorden
WLdoe maar thee!
Thee, koekjes... We moeten oppassen.. Straks veranderen wij werkschuwe/semi-hardwerkende/er is geen werk, dus ik kan niets doen-toppers nog in een theekransjequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt bakkie thee in
koekje erbij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |