Mogguh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb prachtig werk. Ik mag alle debiteuren die aanmaningen krijgen gaan bellen. Dan ook serieus iedereen ivm de vakantie. Prachtig
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik weiger thuis te blijven, voor alleen een verkoudheidje..Zolang er geen koorts bij komt kijken, zie ik geen reden om niet te gaan werken
Welkom!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:06 schreef empee1977 het volgende:
goedemorgen allemaal.
Ook hiero geen reet te doen. Ben per week 2 dagen gedetacheerd bij een systeembeheerclub. Ik doe mijn werk goed. sys beheer is zitten en monitoren, maar met goed houdt het op. De andere 3 dagen ben ik engineer en rijdt de regio rond en rol domeinen uit en dat is wel koel.
sys beheer sucks hard!
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken dat al denken mijn collega's daar vaak anders over en neem ik het wel eens over,
soms is het wel eens beter om 1 dagje thuis te blijven ipv dat het uitloopt op een hele week....
Goede morgen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:31 schreef Sgele het volgende:
* Sgele snottert binnen
1 Goede morgen allen!
Ik werk samen met 1 iemand, en die loopt er standaard de kantjes vanafquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in en hier zitten ook Collega's natuurlijk die de kantjes er van af lopen, maar dat moeten ze lekker zelf weten
Ook alweer een tijdje geledenquote:
Long time no seequote:
No shit... stond ik dan om 06.05 mijn ramen te krabben...quote:
Ook goede morgen WL!quote:
JA!quote:
Dubbele ontkenning enzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, ik had níet geen reet te doen op m'n werk...
Wel een typische WL binnenkomer he?quote:
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleetquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel een typische WL binnenkomer he?
Dan klopt het toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning enzo [afbeelding]
Ja, waar blijven die plaatjes... Het is tenslotte alweer 9.30quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te rokenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Net buiten staan roken...![]()
KOUD!!!
Ik moet zo met 2 pc's monitoren en al die sjiznit in een karretje naar een ander gebouw toe ja ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij dat wij niet naar buiten hoeven om te roken
nou ok jij je zinquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou alleen nog een geil plaatje, en lullen over drank, en WL is weer compleet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok jij je zin
[ afbeelding ]
en ik kan wel een borrel gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |