foksilverquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
Welke lay-out heb je WL?
Wat veel mensen niet weten is dat WRC voor heel wat anders staat (Word Rally Championship),quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:29 schreef DeToXiC het volgende:
Toch wel die WRC Subaru?
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast je begrijpt me niet!!
ik zie dei spoiler gewoon, ongeacht dat jij hem wel in die code zet. het werkt echt neit!
hoe bedoel je ?? met zo tegen je doen ?? volgens mij vat jij het verkeerd op hoor. het werkt hier niet, echt niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpen
en als je zo tegen me gaat doen ben ik hier snel weg hoor!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel rustig aan doen, ik probeer jou (en meerdere mensen) gewoon te helpen
en als je zo tegen me gaat doen ben ik hier snel weg hoor!
Daarom Heersch jij ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb dan maar een simpele Golf V 1.9 TDi
probleem gevonden :dquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
ahhh thxquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem gevonden :d
in de standaard bagger layout werkt het wel.
In de foksilver layout laat hij gewoon het plaatje zien. wel tussen spoilers.
Je zit dus:
SPOILER
Plaatje
Uitroeptekens edquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?? met zo tegen je doen ?? volgens mij vat jij het verkeerd op hoor. het werkt hier niet, echt niet!
ik wil wel een screenshot plaatsen als je me niet geloofd hoor. stel je hulp zelfs erg op prijs.
Daarom vroeg ik dat dus ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem gevonden :d
in de standaard bagger layout werkt het wel.
In de foksilver layout laat hij gewoon het plaatje zien. wel tussen spoilers.
Je zit dus:
SPOILER
Plaatje
No problem, we willen je gewoon niet kwijt hier!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:00 schreef lynda het volgende:
Simpel kappen met de plaatjes of plaats een link met daarachter een tekst
Opgelostttttt
Droxzbedankt dat je me even hierop wees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |