quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
na dag in het water gespattert te hebben ben ik ook weer aanwezig,
hoe kut enzo het ook was gister toch klein verslagje dan maar.
Moment dat er 2 van ons naar voren werden geroepen voor onderscheiding liep ik ook naar voren, in mijn achterhoofd al van: zul je zien dat als ik er sta dat ze binnenkomen .... na de foto gemaakt te hebben weer naar achter gegaan naar de rest. Nog wat gedronken enzo, en flink geine over de weddenschap enzo. Vriendin van die andere groep kwam er ook even bij staan en zo verder.
Later maar die kant opgegaan om alvast met die vriendin te praten. Toen was de ander net op de dansvloer bezig. Even later maar weer langzaam die richting van haar opgelopen. Komt er 1 vriend van me aan (1 die alles goed bedoeld maar fout uitvoert). Die wist ervan en die wilde de stap kleiner maken door gewoon ff tegen haar aan te praten. Maar wat doet die lompert: hij loopt er op af, wijst naar mij en zegt: hij vind je leuk. Inmiddels had ik al mn rug gedraaid richting hun en kwam hij weer naar ons en hij zei nog wel iets. Wat precies weet ik niet meer maar goed voor mij was totaal over. Ben terug naar achter gelopen en gelopen en humeur lag gelijk onder 0. Om zo maar te zeggen. Of te wel: een groot fiasco ...
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2007 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
Fipo?
Oef... dat is wel ontzettend zuur, kansen verkeken nu? Of dat nog niet?quote:
Eindelijk! Ik heb mijn doel voor dit jaar gehaaldquote:
magisch toch, in topic 100 een fipoquote:Op maandag 17 december 2007 13:20 schreef lynda het volgende:
Zo dingen voor de op, spui maar
Beller je staat in de op met je fipo hoor
mja voor uit mij is er niks meer aan.quote:Op maandag 17 december 2007 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef... dat is wel ontzettend zuur, kansen verkeken nu? Of dat nog niet?
staat alquote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef Sgele het volgende:
die Fipo van Bello moet ook in de OP nu
Hmm ja, dat kan ik mij voorstellen, echt vervelend jongenquote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja voor uit mij is er niks meer aan.
spontaniteit enzo weg ....
Eensch! Die OP's van GRTDOJW zijn meesterlijkquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
Enne lynda je maakt er wel werk van heEen mooie OP hoor
Nee, dit is pas de tijdquote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef shifty83 het volgende:
niks te doen en het is pas maandag 13:33
Whehehequote:
WL! jij hebt gewacht, tot deeltje 100 open ging?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
Zeker vrij vandaag?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
Mogguh!quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
ja. wortelkanaalbehandeling enzoquote:
AU!quote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja. wortelkanaalbehandeling enzo
Al gehad of dat nog niet?quote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De tering, daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit me al suf te blowenquote:Op maandag 17 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AU!
Vanvond met alcohol maar de pijn weghalen
Me havesquote:
Heb nog wel wat voor je liggenquote:Op maandag 17 december 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit me al suf te blowenalthans begin eraan
heb het idd vanmorgen gehad.
en ja leuk is anders.
maar gelukkig mocht ik mn Zen mee naar binnen nemen
mja het is tot nu toe reuzen meegevallen hoor, het is nu nog verdoofd, dus we merken het wel.quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Me haves![]()
Is een leuk speeltje hoor
Maar gaat het nu wel een beetje dan?
Van blowen val ik dus keihard in slaap... als iets de pijn moet verzachten zullen ze toch met wat sterkers moeten komen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voor je liggen![]()
(iets met ... lag spontaan in mijn buro...)
hahaquote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voor je liggen![]()
(iets met ... lag spontaan in mijn buro...)
Zal vanmiddag pas echt gaan uitwerken, sterkte daarvoor.quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het is tot nu toe reuzen meegevallen hoor, het is nu nog verdoofd, dus we merken het wel.
het ergste was dat ik vannochtend aan de schijt was
die heb je normaal gesproken toch al ? hahaquote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van blowen val ik dus keihard in slaap... als iets de pijn moet verzachten zullen ze toch met wat sterkers moeten komen.
Krijgen we straks dus wazige zinnen van WL?
Ik doe het zo voor je hoor hahahahahquote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamet dank aan je collega
moet je maar ff opsturen dan
ja ik ga morgen gewoon werken. althans zo denk ik er NU over. als het niet gaat, bekijken ze het maar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal vanmiddag pas echt gaan uitwerken, sterkte daarvoor.
Ga je morgen meteen weer aan het werk of dat niet?
als je het nu stuurt heb ik het in 2008quote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe het zo voor je hoor hahahahah
Mja ik wilde je nog enigzins in een positief daglicht zettenquote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb je normaal gesproken toch al ? haha
Als je mazzel heb, en die vakantiekracht bij de tnt niks rook....quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het nu stuurt heb ik het in 2008
quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ieder geval bedanktquote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik wilde je nog enigzins in een positief daglicht zetten
Boh... alvast een kerstcadeautjequote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga morgen gewoon werken. althans zo denk ik er NU over. als het niet gaat, bekijken ze het maar.
maar denk wel dat ik ga. en het leukste is vrijdag krijg ik er weer eenzeg maar nee , dan krijg je er 2
Succes in ieder geval! Hopen dat de pijn meevalt voor jequote:Op maandag 17 december 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ieder geval bedanktmaar meestal als ik beetje krom ga lullen zeg maar, dan heb ik wel wat gedaan haha
ja precies. een collega van me had wat drugs opgestuurd naar frankrijk.quote:Op maandag 17 december 2007 14:01 schreef B.. het volgende:
[..]
Als je mazzel heb, en die vakantiekracht bij de tnt niks rook....
quote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. een collega van me had wat drugs opgestuurd naar frankrijk.
nee was het pakketje opgengemaakt, en voor de helft leeggemaakt. en de rest was gewoon bezorgt
Hehe, vaag.. neem dan gewoon alles...quote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. een collega van me had wat drugs opgestuurd naar frankrijk.
nee was het pakketje opgengemaakt, en voor de helft leeggemaakt. en de rest was gewoon bezorgt
ik wil alleen drank voor de kerstquote:Op maandag 17 december 2007 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh... alvast een kerstcadeautje
Hehe een simpele kerstwensquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil alleen drank voor de kerstde rest geef ik weg
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen trouwens. ik ben vrijdag dus vrij. en dan komen de kerstpakketen bij ons.quote:
Ehr... opsturen? Maar ben je die week daarna ook vrij dan?quote:Op maandag 17 december 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen trouwens. ik ben vrijdag dus vrij. en dan komen de kerstpakketen bij ons.
ja 7/1 pas beginnenquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr... opsturen? Maar ben je die week daarna ook vrij dan?
Foto's!! hahahaquote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm de onderbuurvrouw gaat verhuizen. ze heeft niet eens afscheid genomen
er ligt puin van 4 pakkeerplaatsen achtemekaar, en inmiddels waait het een en ander de straat op.
was wel lachen trouwen vanmorgen. stuk of 6 polen, allemaal spullen meenemen
Same here, lekker lang op de Wii gamen!quote:
geen idee. ik heb al vermeld dat ik dan vrij ben. dus vindt het eigelijk wel genoeg. ik zie wel wat ze doenquote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, lekker lang op de Wii gamen!![]()
Hmm maar kunnen ze het niet opsturen ofzo?
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
Enne lynda je maakt er wel werk van heEen mooie OP hoor
dank uquote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef Sgele het volgende:
Eensch! Die OP's van GRTDOJW zijn meesterlijk
Twee keer 120 sterren dacht ikquote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens hoeveel sterren heb jij al met mario ?? en weet je hoeveel erin zitten ?
Ja dat is ook zo, gewoon maar lekker zien hoor. Desnoods neem je het na je vakantie in ontvangstquote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee. ik heb al vermeld dat ik dan vrij ben. dus vindt het eigelijk wel genoeg. ik zie wel wat ze doen
2x ?? oh ja , mooiquote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Twee keer 120 sterren dacht ik
Hij is echt super hequote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2x ?? oh ja , mooi
wel een geweldig spel hoor. had eigelijk niet verwacht dat ie zo tof zou zijn
Niet 1 van de eerste games die ik zal kopen voor de Wii denkquote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2x ?? oh ja , mooi
wel een geweldig spel hoor. had eigelijk niet verwacht dat ie zo tof zou zijn
ja geweldig. een kruising tussne sm3 en sm64 vindt ikquote:Op maandag 17 december 2007 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is echt super heEn het speelt ook zo lekker weg
mja ik vind platform spellen geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet 1 van de eerste games die ik zal kopen voor de Wii denk
Welke dan wel?quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet 1 van de eerste games die ik zal kopen voor de Wii denk
Ja dat zeker, maar het gevoel van zwaartekracht is echt geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geweldig. een kruising tussne sm3 en sm64 vindt iktelkens denk je Whoa wat is dit nu weer, gekker kan het niet. en ja even daarna wordt het gewoon gekker
ik vind dat het veel invloeden van zelda heeft eigelijk. zeker met al die puzzels oplossen enzo
hear hearquote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind platform spellen geweldigen mario is gewoon DE beste daarin
Zal eens kijken of ik hem b.v ergens in de winkel kan spelen om te kijken of ik het misschien wel een leuk spel vindquote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind platform spellen geweldigen mario is gewoon DE beste daarin
Red Steal, meh... doe dan maar een echte ninja hack slash gamequote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik hem b.v ergens in de winkel kan spelen om te kijken of ik het misschien wel een leuk spel vind
Maar eerst komen er nog:
* Wii play (ligt onder de kerstboom)
* Red steal
* COD3
Zover ik heb gezien, en vernomen heb van WL is het ook lekker schieten hoorquote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Red Steal, meh... doe dan maar een echte ninja hack slash game
ik vind red steel niet zo lekker besturenquote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik hem b.v ergens in de winkel kan spelen om te kijken of ik het misschien wel een leuk spel vind
Maar eerst komen er nog:
* Wii play (ligt onder de kerstboom)
* Red steal
* COD3
ja is het ookquote:Op maandag 17 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zover ik heb gezien, en vernomen heb van WL is het ook lekker schieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dat zou wel erg jammer zijn, want ik vind het er wel erg mooi uitzien enzoquote:Op maandag 17 december 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind red steel niet zo lekker besturen
quote:Op maandag 17 december 2007 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja is het ookmaar toch...
heb je er online mee gegamed ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik vind het echt wel meevallen hoorquote:Op maandag 17 december 2007 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou wel erg jammer zijn, want ik vind het er wel erg mooi uitzien enzo
En ofquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je er online mee gegamed ?
hahahahahahahquote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef lynda het volgende:
Het is maar goed dat onze kat geen ballen meer heeft..
Voor de 2e keer in 2 dagen zo slim geweest om op het ijs te gaan staan op de vijver en er met zijn reet ingezakt
Je zou verwachten dat hij het na 1 keer wel snapt..
Vertel vertel!!!!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of
En meh... hij speelt echt alles af
en updaten werkt ook prima enzo ?quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of
Ook blu-ray?quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of
Dudequote:
Ja hoorquote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en updaten werkt ook prima enzo ?
LOL dat is technisch onmogelijk om er een andere speler van te maken.quote:
Huh?quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL dat is technisch onmogelijk om er een andere speler van te maken.
en heb je het nieuws van pinkpop al gezien ? Metallica op Pinkpopquote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
Dudequote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
JALOERS IS!~quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
quote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en heb je het nieuws van pinkpop al gezien ? Metallica op Pinkpop
je kan de wii niet met de ps3 vergelijkenquote:
quote:
Niet zo zeuren, ik heb er anders genoeg voor gewerkt hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan de wii niet met de ps3 vergelijken
De Wii is totaal andersquote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan de wii niet met de ps3 vergelijken
I knowquote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hey bellephoron niet om het een ander maar......
PAS OP!!
De NTSC versie van het spel Super Paper Mario, Mario Strikers Charged Football en Mario Party 8 bevaten een update voor de Wii. Het updaten van een Europese Wii (PAL) met een Amerikaande update (NTSC) zal de Wii onbruikbaar maken. Voer deze update niet uit!!
Het kan zijn dat er in de toekomst meer NTSC spellen komen die een update zullen bevatten.
Kijk hiermee uit!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
Ej Tinus!quote:Op maandag 17 december 2007 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Niet zo zeuren, ik heb er anders genoeg voor gewerkt hoor
Dit jaar al 6 weken vakantie opgenomen, heb er dmv overwerk nu nóg 7 tot m'n beschikking!
wtfquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.goeiemoogle.nl(...)%2F3%2F50%2355337044
Lik me aap ofzo...quote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde? Ik ben nu ook thuis aan het 'werken'
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 december 2007 15:23 schreef lynda het volgende:
BAH!!!!!!!!!
DROXZZZZZZZZZZZZZ
SMOKEZZZZZZZ![]()
ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
Wat een ranzige taferelen zeg....
quote:
Weet ik veel, zo een op 4 poten enzoquote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Wat voor aap heb je eigenlijk?
Je bent een held als je dat wel doetquote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Dit ga ik toch niet zelf doen ofzo
[ afbeelding ]
Wasda?quote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Dit ga ik toch niet zelf doen ofzo
[ afbeelding ]
Truste !quote:
Ik heb een Xbox 360quote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt op een modchip, en gezien julile bijna allemaal een Wii hebben...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ik heb een PS3quote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt op een modchip, en gezien julile bijna allemaal een Wii hebben...
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb 1x mijn PS2 laten ombouwen... 2 weken later was ie stuk...
quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.
Heb er welgeteld één spel op gespeeld, volgens mij kon ik hem beter origineel kopen dan
¤110 voor mijn Wii ... omdat ik weer een latere serie van de Wii heb,quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.
Heb er welgeteld één spel op gespeeld, volgens mij kon ik hem beter origineel kopen dan
die heb ik waarschijnlijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
¤110 voor mijn Wii ... omdat ik weer een latere serie van de Wii heb,
heb ik een andere (natuurlijk weer duurdere) Mod chip nodig
quote:
Heb wel wat vrienden die handig zijn met een soldeerbout ...quote:
* Dr.Droxz geeft draculettetje een lekker bakje thee!quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
middag was ik weer en mn huis ruikt zo schoon en lekker
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebtquote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb wel wat vrienden die handig zijn met een soldeerbout ...
chip zelf ed. ¤50, dat klinkt al een stuk beter
quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
middag was ik weer en mn huis ruikt zo schoon en lekker
uhh boekjesquote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebt
nou ja die vallen waarschijnlijk wel weer te vinden
Dat heb ik er wel voor over hoorquote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebt
nou ja die vallen waarschijnlijk wel weer te vinden
Had ik maar wel wat te doen ... ging de dag ook wat snellerquote:Op maandag 17 december 2007 16:10 schreef B.. het volgende:
i'm still here... had ik maar geen reet te doen...
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8quote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
uhh boekjes![]()
ik lees nooit in de boekjes
die moet je gewoon oefenenquote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8
ik krijg de tweede mote niet aangemeld.....quote:Op maandag 17 december 2007 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die moet je gewoon oefenen
mario party op de nes
ik heb nog nooit op de wii gespeeldquote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik krijg de tweede mote niet aangemeld.....
Nog even....quote:Op maandag 17 december 2007 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik maar wel wat te doen ... ging de dag ook wat sneller![]()
een mexicanoquote:Op maandag 17 december 2007 16:18 schreef B.. het volgende:
[..]
Nog even....
Sjeetje, ik heb trek in een berehap
toch niet een beetje opgeknapt dus,quote:Op maandag 17 december 2007 16:19 schreef Sgele het volgende:
Najah..ik wordt naar huis gestuurd, omdat ik de hele dag aan het niezen, snotteren en hoesten ben.. dusse..fijne avond en tot morgen allemaal!
Doet die ook jaquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
Mijn doet sinds een paar dagen raar, hij zegt steeds dat hij de disc niet kan lezen
terwijl de disc gewoon goed schoon is enzo![]()
pspspspspsps
Met die Wii*sleutel* kan je ook dvd's kijken, of snap ik het niet?
Leuk spel, heb hem ookquote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8
Je hebt de tweede wiimote al laten syncen met de wii?quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe krijg ik dan een tweede mote aangemeld......
Tot morgen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B.. het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga uitloggen...![]()
Tot morgen
hoe doe ik dat dan? ik heb hier zoals gewoonlijk weer eens de ballen verstand vanquote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt de tweede wiimote al laten syncen met de wii?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B.. het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga uitloggen...![]()
Tot morgen
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan? ik heb hier zoals gewoonlijk weer eens de ballen verstand van
dat zal ik dan eens proberenquote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?
Ik waarschijnlijk ook vanaf volgende week. Morgen even vragen op stagequote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
hey gatsiequote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..niet zo leuk. Mn moeder heeft net ongelukje gehad met een medefietser. Ze is beetje lelijk op der schouder terecht gekomen. Mn broer is nu met der mee naar de dokter. Stomme kutfietsers. Kunnen ze dan ook nooit eens uitkijken. Vrijdag was er ook al een fietser tegen mij aangefietst.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?
Wat is het voor dag vandaag, mijn moeder lag onder het mes vanmiddagquote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..niet zo leuk. Mn moeder heeft net ongelukje gehad met een medefietser. Ze is beetje lelijk op der schouder terecht gekomen. Mn broer is nu met der mee naar de dokter. Stomme kutfietsers. Kunnen ze dan ook nooit eens uitkijken. Vrijdag was er ook al een fietser tegen mij aangefietst.
hopelijk niks ernstigs?quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag, mijn moeder lag onder het mes vanmiddag
quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk niks ernstigs?
is het goed gegaan?
Niets ernstigs ofzo, hoe het gaat? Geen idee, heb geen belletje gehad, en dat is positiefquote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef diertjuh het volgende:
Ouders zijn nu richting ziekenhuis. Mn moeder moet daar even foto's maken.
Droxz alles goed met je moeder?
Ga jij eens heul snel naar huisquote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het werkt?!? Mooi!quote:
Fietsersquote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]
Niets ernstigs ofzo, hoe het gaat? Geen idee, heb geen belletje gehad, en dat is positief![]()
succes met je moeder hoor diertjuh!
Dank julliequote:Op maandag 17 december 2007 17:39 schreef draculettetje het volgende:
ik ga weer eens naar mn pootje luisteren en richting bank!
vanavond dankzij bello lekker mario partyen
gelukkig niks ernstig voor moeder dr droxz
en succes voor moeder diertjuh
Ik ben zelf fietser maar irriteer me mateloos aan mn medefietsers.quote:Op maandag 17 december 2007 17:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fietsers![]()
Maar even serieus, ik hoop dat het niks ernstigs is?
Ah, komt wel weer goed dus?quote:Op maandag 17 december 2007 18:43 schreef diertjuh het volgende:
Zo ouders zijn terug. Is een beetje zwaar gekneusd maar verder niets aan de hand. Gelukkig maar
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 december 2007 18:43 schreef diertjuh het volgende:
Zo ouders zijn terug. Is een beetje zwaar gekneusd maar verder niets aan de hand. Gelukkig maar
uhu.. ze heeft wat pijnstillers gekregen en moet het voorlopig wel beetje rustig aandoen.quote:Op maandag 17 december 2007 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, komt wel weer goed dus?
Sterkte iig
* Dr.Droxz geeft doosje mango thee!quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
De mangothee is op
100
I hate my job
quote:
En daar was ze dan is weerquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
De mangothee is op
100
I hate my job
Je weet toch ik draai me om en ik slaapquote:Op maandag 17 december 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik me aan gehouden!
Waar je bent weer wakker! nog een beetje kunnen slapen?
verdorie..had ik berichtje getypt maar heeft stomme fok! niet ingevoerd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk is niet zo boos joh, wat hebben ze je allemaal aangedaan dan?
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!quote:
Als je vandaag nog ziek was... *u mag de rest zelf invullen*quote:Op maandag 17 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet toch ik draai me om en ik slaap![]()
Nu nog de twijfel of ik morgen ga of niet![]()
Snif!quote:Op maandag 17 december 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] geeft doosje mango thee! [ afbeelding
En daar was ze dan is weerquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!
Zoiets inderdaadquote:
Zekers, ik zit nog steeds te wachten tot je bier komt brengen!quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
Werd ik gemist?
SSTquote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je vandaag nog ziek was... *u mag de rest zelf invullen*
Nee al 4 dagen niet buiten geweestquote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
wisten jullie dat het buiten koud is?
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren wasquote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]Speciaal voor jou: Het is koud buiten
![]()
Gelukkig wel, en dat allemaal door fok!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef DavyE het volgende:
Beste mensen,
Namens de inzet van iedereen op dit onzettende leuke topic en alweer deel 100![]()
![]()
bied ik jullie dit topic GRTDOJW kerstpakket aan.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen geniet ervan ! Iedereen alvast fijne dagen toegewenst en natuurlijk een gezond en gelukkig 2008
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren was
Dank u, dank u!quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef DavyE het volgende:
Beste mensen,
Namens de inzet van iedereen op dit onzettende leuke topic en alweer deel 100![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen geniet ervan ! Iedereen alvast fijne dagen toegewenst en natuurlijk een gezond en gelukkig 2008
De liefde hier.quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, en dat allemaal door fok!
Niemand gezien toen ik vanochtend naar de bushalte liep. Alleen maar saaie huizenquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren was
Je weet wat dat woensdagochtend betekend he?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10
Whehe, moet je eens achterop de motor komen zitten, ik denk dat het dan wel -50 gaat wordenquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10
Het was meer een bericht in de trend van; "Heey daar is Seventees weer is"quote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!
valt me wel op inderdaad dat er zo vroeg heel weinig mensen op straat zijnquote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niemand gezien toen ik vanochtend naar de bushalte liep. Alleen maar saaie huizen
Brrr, zou niks voor mijn zijnquote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, moet je eens achterop de motor komen zitten, ik denk dat het dan wel -50 gaat worden
Was voor mij helaas een dagje school. Morgen weer stagequote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef DavyE het volgende:
[..]
valt me wel op inderdaad dat er zo vroeg heel weinig mensen op straat zijn![]()
het lijkt wel op jij de enige bent die moet werken
ken dat probleem.. Zit om 7 uur op de fiets en de enige die ik onderweg tegen kom zijn de bouwvakkers die om 7 uur beginnenquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef DavyE het volgende:
[..]
valt me wel op inderdaad dat er zo vroeg heel weinig mensen op straat zijn![]()
het lijkt wel op jij de enige bent die moet werken
Lijkt me wel leuk op een motor. Maar niet met dit koude weerquote:Op maandag 17 december 2007 20:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brrr, zou niks voor mijn zijn
Dat jij handschoenen aan gaat trekken?quote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet wat dat woensdagochtend betekend he?![]()
Was niet negatief bedoeld hoorquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was meer een bericht in de trend van; "Heey daar is Seventees weer is"
Dan heb je nog een helm op, en handschoenen aanquote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, moet je eens achterop de motor komen zitten, ik denk dat het dan wel -50 gaat worden
quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat jij handschoenen aan gaat trekken?(
)
quote:
dan moet ik hem eerst op internet hebben....quote:Op maandag 17 december 2007 17:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het werkt?!? Mooi!
Kom we gaan gezellig op de wii ook mailen
ow leuk dank een kerstpakket!quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef DavyE het volgende:
Beste mensen,
![]()
[ afbeelding ]
?quote:Op maandag 17 december 2007 21:12 schreef lynda het volgende:
Lynda = het ziek zijn spuugzat *(F)* zegt:
mwa krijg je wel knip![]()
..:: Droxz ::.. zegt:
knip
(dat was geen antwoord op jou laatste post hoor
whahaha dus![]()
hahahaha
dat hoeft niet allemaal op fok (A) krijgen ze nog meer praatjes (A)
ik weet van nietsquote:Op maandag 17 december 2007 21:12 schreef lynda het volgende:
mwa krijg je wel knip![]()
knip
(dat was geen antwoord op jou laatste post hoor
whahaha dus![]()
hahahaha
dat hoeft niet allemaal op fok (A) krijgen ze nog meer praatjes (A)
quote:
Weer niets op tv?quote:
En dat op je vrije avond? foei!quote:Op maandag 17 december 2007 21:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar verveel me.
quote:
Heb altijd een vrije avondquote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat op je vrije avond? foei!
geen fan van hans teeuwen toevallig?
zonder vrije avonden word je ook gek :dquote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb altijd een vrije avond
Zekers fan. Maar ik heb net ff een download aangezet van Herman Finkers
BOING BOINGquote:
Zat net deze te kijken, lag net weer helemaal dubbel van het lachenquote:Op maandag 17 december 2007 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb altijd een vrije avond
Zekers fan. Maar ik heb net ff een download aangezet van Herman Finkers
Hakkuh en zaguh!quote:
Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellenquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zonder vrije avonden word je ook gek :d
heb ze ook altijd, maar ja, zat nu ff mailserver te kijken of mail al werkte
ook het enige, zag niks binnen, afgesloten en besloten morgen weer xs4all te bellen
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuhquote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellen. Ik zit een beetje wat muziek te zoeken...verder niet echt veel. Heb niet een op en top humeur. Maar dat komt wel weer. Niet druk over maken
![]()
hoezo geen goed humeur?quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellen. Ik zit een beetje wat muziek te zoeken...verder niet echt veel. Heb niet een op en top humeur. Maar dat komt wel weer. Niet druk over maken
![]()
gewoon wat probleempjes en dingen die door mn hoofd vliegen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo geen goed humeur?
doe is lachen ...
Dankjequote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuh![]()
dat sucks, maarja je hebt altijd ons nog!quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gewoon wat probleempjes en dingen die door mn hoofd vliegen.
Dat is "Poelmo", heb hier voor mijn neus de orriginele dvd liggen ...quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje.
Zit ff dat Hans Teeuwen filmpje te kijken. Moet ff zeggen dat ik deze nog niet kende en is best komisch.
Ik zat vandaag ook in de bus Herman Finkers te luisteren. En ik lag soms bijna dubbel van het lachen
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat sucks, maarja je hebt altijd ons nog!![]()
(p.m staat altijd open he)
Uhu, zag ik. Zit al eentje te kijken. 'Kikkers'quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is "Poelmo", heb hier voor mijn neus de orriginele dvd liggen ...
Zijn genoeg filmpjes op joetjoep te vinden van "Poelmo"!![]()
wat moeten we zonder elkaar hier ?!quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maarwat zou ik zonder jullie moeten
Uhu weet ik
Dan zouden we allang de diepte ingezonken zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat moeten we zonder elkaar hier ?!
maar ik ga lekker richting mijn (o zo koude .. AAARG!) bed,
en zet lekker de DVD op van Poelmo "slaaf van het zuiden" voor meisjes die van dieren houden![]()
Mensen weltruste, en tot morgen!
Had eigenlijk al in bed willen liggen, sinds vrijdagavond heb ik maar liefst 4-5 uur geslapen!quote:
goed niet echt ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:42 schreef DeToXiC het volgende:
Goedemogguh!
mja ik ook sploetje, zo maar is onderweg gaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen!![]()
kom binnen mag gelijk twee "sploetjes" doen
Ben blij dat ik maar 2 panden ondersteun, zo te zien mag jij meer servertjes onderhoudenquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ook sploetje, zo maar is onderweg gaan
Goede morgen draculettetjequote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
een goede morgen voor jullie allen
mja, ze hebben geen zin in backupservers ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben blij dat ik maar 2 panden ondersteun, zo te zien mag jij meer servertjes onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |