* Dr.Droxz geeft doosje mango thee!quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
De mangothee is op
100
I hate my job
quote:
En daar was ze dan is weerquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Seventees het volgende:
De mangothee is op
100
I hate my job
Je weet toch ik draai me om en ik slaapquote:Op maandag 17 december 2007 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik me aan gehouden!
Waar je bent weer wakker! nog een beetje kunnen slapen?
verdorie..had ik berichtje getypt maar heeft stomme fok! niet ingevoerd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk is niet zo boos joh, wat hebben ze je allemaal aangedaan dan?
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!quote:
Als je vandaag nog ziek was... *u mag de rest zelf invullen*quote:Op maandag 17 december 2007 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je weet toch ik draai me om en ik slaap![]()
Nu nog de twijfel of ik morgen ga of niet![]()
Snif!quote:Op maandag 17 december 2007 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] geeft doosje mango thee! [ afbeelding
En daar was ze dan is weerquote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!
Zoiets inderdaadquote:
Zekers, ik zit nog steeds te wachten tot je bier komt brengen!quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad
Werd ik gemist?
SSTquote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je vandaag nog ziek was... *u mag de rest zelf invullen*
Nee al 4 dagen niet buiten geweestquote:Op maandag 17 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
wisten jullie dat het buiten koud is?
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren wasquote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]Speciaal voor jou: Het is koud buiten
![]()
Gelukkig wel, en dat allemaal door fok!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef DavyE het volgende:
Beste mensen,
Namens de inzet van iedereen op dit onzettende leuke topic en alweer deel 100![]()
![]()
bied ik jullie dit topic GRTDOJW kerstpakket aan.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen geniet ervan ! Iedereen alvast fijne dagen toegewenst en natuurlijk een gezond en gelukkig 2008
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren was
Dank u, dank u!quote:Op maandag 17 december 2007 20:11 schreef DavyE het volgende:
Beste mensen,
Namens de inzet van iedereen op dit onzettende leuke topic en alweer deel 100![]()
![]()
bied ik jullie dit topic GRTDOJW kerstpakket aan.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen geniet ervan ! Iedereen alvast fijne dagen toegewenst en natuurlijk een gezond en gelukkig 2008
De liefde hier.quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig wel, en dat allemaal door fok!
Niemand gezien toen ik vanochtend naar de bushalte liep. Alleen maar saaie huizenquote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe oke dacht al zo iets toen ik vanochtend iedereeeeeeeeen buiten hoorde krabben en de vijver bevroren was
Je weet wat dat woensdagochtend betekend he?quote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10
Whehe, moet je eens achterop de motor komen zitten, ik denk dat het dan wel -50 gaat wordenquote:Op maandag 17 december 2007 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net een stuk door die kou moeten fietsen, met die wind lijkt het wel -10
Het was meer een bericht in de trend van; "Heey daar is Seventees weer is"quote:Op maandag 17 december 2007 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms debiele berichten achterlaat, maar deze post wint het van die van mij!
valt me wel op inderdaad dat er zo vroeg heel weinig mensen op straat zijnquote:Op maandag 17 december 2007 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niemand gezien toen ik vanochtend naar de bushalte liep. Alleen maar saaie huizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |