WL! jij hebt gewacht, tot deeltje 100 open ging?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
Zeker vrij vandaag?quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
Mogguh!quote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogge
ja. wortelkanaalbehandeling enzoquote:
AU!quote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja. wortelkanaalbehandeling enzo
Al gehad of dat nog niet?quote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
De tering, daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit me al suf te blowenquote:Op maandag 17 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
AU!
Vanvond met alcohol maar de pijn weghalen
Me havesquote:
Heb nog wel wat voor je liggenquote:Op maandag 17 december 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit me al suf te blowenalthans begin eraan
heb het idd vanmorgen gehad.
en ja leuk is anders.
maar gelukkig mocht ik mn Zen mee naar binnen nemen
mja het is tot nu toe reuzen meegevallen hoor, het is nu nog verdoofd, dus we merken het wel.quote:Op maandag 17 december 2007 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Me haves![]()
Is een leuk speeltje hoor
Maar gaat het nu wel een beetje dan?
Van blowen val ik dus keihard in slaap... als iets de pijn moet verzachten zullen ze toch met wat sterkers moeten komen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voor je liggen![]()
(iets met ... lag spontaan in mijn buro...)
hahaquote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat voor je liggen![]()
(iets met ... lag spontaan in mijn buro...)
Zal vanmiddag pas echt gaan uitwerken, sterkte daarvoor.quote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het is tot nu toe reuzen meegevallen hoor, het is nu nog verdoofd, dus we merken het wel.
het ergste was dat ik vannochtend aan de schijt was
die heb je normaal gesproken toch al ? hahaquote:Op maandag 17 december 2007 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Van blowen val ik dus keihard in slaap... als iets de pijn moet verzachten zullen ze toch met wat sterkers moeten komen.
Krijgen we straks dus wazige zinnen van WL?
Ik doe het zo voor je hoor hahahahahquote:Op maandag 17 december 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahamet dank aan je collega
moet je maar ff opsturen dan
ja ik ga morgen gewoon werken. althans zo denk ik er NU over. als het niet gaat, bekijken ze het maar.quote:Op maandag 17 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal vanmiddag pas echt gaan uitwerken, sterkte daarvoor.
Ga je morgen meteen weer aan het werk of dat niet?
als je het nu stuurt heb ik het in 2008quote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe het zo voor je hoor hahahahah
Mja ik wilde je nog enigzins in een positief daglicht zettenquote:Op maandag 17 december 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb je normaal gesproken toch al ? haha
Als je mazzel heb, en die vakantiekracht bij de tnt niks rook....quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het nu stuurt heb ik het in 2008
quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ieder geval bedanktquote:Op maandag 17 december 2007 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik wilde je nog enigzins in een positief daglicht zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |