Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellenquote:Op maandag 17 december 2007 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zonder vrije avonden word je ook gek :d
heb ze ook altijd, maar ja, zat nu ff mailserver te kijken of mail al werkte
ook het enige, zag niks binnen, afgesloten en besloten morgen weer xs4all te bellen
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuhquote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellen. Ik zit een beetje wat muziek te zoeken...verder niet echt veel. Heb niet een op en top humeur. Maar dat komt wel weer. Niet druk over maken
![]()
hoezo geen goed humeur?quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm..dat schiet dan ook niet erg op he... dan maar bellen. Ik zit een beetje wat muziek te zoeken...verder niet echt veel. Heb niet een op en top humeur. Maar dat komt wel weer. Niet druk over maken
![]()
gewoon wat probleempjes en dingen die door mn hoofd vliegen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo geen goed humeur?
doe is lachen ...
Dankjequote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuh![]()
dat sucks, maarja je hebt altijd ons nog!quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gewoon wat probleempjes en dingen die door mn hoofd vliegen.
Dat is "Poelmo", heb hier voor mijn neus de orriginele dvd liggen ...quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje.
Zit ff dat Hans Teeuwen filmpje te kijken. Moet ff zeggen dat ik deze nog niet kende en is best komisch.
Ik zat vandaag ook in de bus Herman Finkers te luisteren. En ik lag soms bijna dubbel van het lachen
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat sucks, maarja je hebt altijd ons nog!![]()
(p.m staat altijd open he)
Uhu, zag ik. Zit al eentje te kijken. 'Kikkers'quote:Op maandag 17 december 2007 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is "Poelmo", heb hier voor mijn neus de orriginele dvd liggen ...
Zijn genoeg filmpjes op joetjoep te vinden van "Poelmo"!![]()
wat moeten we zonder elkaar hier ?!quote:Op maandag 17 december 2007 22:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig maarwat zou ik zonder jullie moeten
Uhu weet ik
Dan zouden we allang de diepte ingezonken zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 22:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat moeten we zonder elkaar hier ?!
maar ik ga lekker richting mijn (o zo koude .. AAARG!) bed,
en zet lekker de DVD op van Poelmo "slaaf van het zuiden" voor meisjes die van dieren houden![]()
Mensen weltruste, en tot morgen!
Had eigenlijk al in bed willen liggen, sinds vrijdagavond heb ik maar liefst 4-5 uur geslapen!quote:
goed niet echt ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:42 schreef DeToXiC het volgende:
Goedemogguh!
mja ik ook sploetje, zo maar is onderweg gaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen!![]()
kom binnen mag gelijk twee "sploetjes" doen
Ben blij dat ik maar 2 panden ondersteun, zo te zien mag jij meer servertjes onderhoudenquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ook sploetje, zo maar is onderweg gaan
Goede morgen draculettetjequote:Op dinsdag 18 december 2007 07:53 schreef draculettetje het volgende:
een goede morgen voor jullie allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |