Dudequote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
JALOERS IS!~quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
quote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en heb je het nieuws van pinkpop al gezien ? Metallica op Pinkpop
je kan de wii niet met de ps3 vergelijkenquote:
quote:
Niet zo zeuren, ik heb er anders genoeg voor gewerkt hoorquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan de wii niet met de ps3 vergelijken
De Wii is totaal andersquote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan de wii niet met de ps3 vergelijken
I knowquote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
hey bellephoron niet om het een ander maar......
PAS OP!!
De NTSC versie van het spel Super Paper Mario, Mario Strikers Charged Football en Mario Party 8 bevaten een update voor de Wii. Het updaten van een Europese Wii (PAL) met een Amerikaande update (NTSC) zal de Wii onbruikbaar maken. Voer deze update niet uit!!
Het kan zijn dat er in de toekomst meer NTSC spellen komen die een update zullen bevatten.
Kijk hiermee uit!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
Ej Tinus!quote:Op maandag 17 december 2007 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Niet zo zeuren, ik heb er anders genoeg voor gewerkt hoor
Dit jaar al 6 weken vakantie opgenomen, heb er dmv overwerk nu nóg 7 tot m'n beschikking!
wtfquote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.goeiemoogle.nl(...)%2F3%2F50%2355337044
Lik me aap ofzo...quote:Op maandag 17 december 2007 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde? Ik ben nu ook thuis aan het 'werken'
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 17 december 2007 15:23 schreef lynda het volgende:
BAH!!!!!!!!!
DROXZZZZZZZZZZZZZ
SMOKEZZZZZZZ![]()
ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
Wat een ranzige taferelen zeg....
quote:
Weet ik veel, zo een op 4 poten enzoquote:Op maandag 17 december 2007 15:33 schreef DeToXiC het volgende:
Wat voor aap heb je eigenlijk?
Je bent een held als je dat wel doetquote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Dit ga ik toch niet zelf doen ofzo
[ afbeelding ]
Wasda?quote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Dit ga ik toch niet zelf doen ofzo
[ afbeelding ]
Truste !quote:
Ik heb een Xbox 360quote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt op een modchip, en gezien julile bijna allemaal een Wii hebben...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ik heb een PS3quote:Op maandag 17 december 2007 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt op een modchip, en gezien julile bijna allemaal een Wii hebben...
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 15:42 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb 1x mijn PS2 laten ombouwen... 2 weken later was ie stuk...
quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.
Heb er welgeteld één spel op gespeeld, volgens mij kon ik hem beter origineel kopen dan
¤110 voor mijn Wii ... omdat ik weer een latere serie van de Wii heb,quote:Op maandag 17 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb m'n PS2 ook eens om laten bouwen... Kostte toen nog iets van 125 euro.
Heb er welgeteld één spel op gespeeld, volgens mij kon ik hem beter origineel kopen dan
die heb ik waarschijnlijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
¤110 voor mijn Wii ... omdat ik weer een latere serie van de Wii heb,
heb ik een andere (natuurlijk weer duurdere) Mod chip nodig
quote:
Heb wel wat vrienden die handig zijn met een soldeerbout ...quote:
* Dr.Droxz geeft draculettetje een lekker bakje thee!quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
middag was ik weer en mn huis ruikt zo schoon en lekker
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebtquote:Op maandag 17 december 2007 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb wel wat vrienden die handig zijn met een soldeerbout ...
chip zelf ed. ¤50, dat klinkt al een stuk beter
quote:Op maandag 17 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
middag was ik weer en mn huis ruikt zo schoon en lekker
uhh boekjesquote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebt
nou ja die vallen waarschijnlijk wel weer te vinden
Dat heb ik er wel voor over hoorquote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nadeel wel dat je bij de spelletjes geen boekjes meer hebt
nou ja die vallen waarschijnlijk wel weer te vinden
Had ik maar wel wat te doen ... ging de dag ook wat snellerquote:Op maandag 17 december 2007 16:10 schreef B.. het volgende:
i'm still here... had ik maar geen reet te doen...
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8quote:Op maandag 17 december 2007 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
uhh boekjes![]()
ik lees nooit in de boekjes
die moet je gewoon oefenenquote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8
ik krijg de tweede mote niet aangemeld.....quote:Op maandag 17 december 2007 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die moet je gewoon oefenen
mario party op de nes
ik heb nog nooit op de wii gespeeldquote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik krijg de tweede mote niet aangemeld.....
Nog even....quote:Op maandag 17 december 2007 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik maar wel wat te doen ... ging de dag ook wat sneller![]()
een mexicanoquote:Op maandag 17 december 2007 16:18 schreef B.. het volgende:
[..]
Nog even....
Sjeetje, ik heb trek in een berehap
toch niet een beetje opgeknapt dus,quote:Op maandag 17 december 2007 16:19 schreef Sgele het volgende:
Najah..ik wordt naar huis gestuurd, omdat ik de hele dag aan het niezen, snotteren en hoesten ben.. dusse..fijne avond en tot morgen allemaal!
Doet die ook jaquote:Op maandag 17 december 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s
Mijn doet sinds een paar dagen raar, hij zegt steeds dat hij de disc niet kan lezen
terwijl de disc gewoon goed schoon is enzo![]()
pspspspspsps
Met die Wii*sleutel* kan je ook dvd's kijken, of snap ik het niet?
Leuk spel, heb hem ookquote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb nu ruzie met mario party 8
Je hebt de tweede wiimote al laten syncen met de wii?quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe krijg ik dan een tweede mote aangemeld......
Tot morgen!quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B.. het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga uitloggen...![]()
Tot morgen
hoe doe ik dat dan? ik heb hier zoals gewoonlijk weer eens de ballen verstand vanquote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt de tweede wiimote al laten syncen met de wii?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B.. het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga uitloggen...![]()
Tot morgen
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe doe ik dat dan? ik heb hier zoals gewoonlijk weer eens de ballen verstand van
dat zal ik dan eens proberenquote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?
Ik waarschijnlijk ook vanaf volgende week. Morgen even vragen op stagequote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:* Sm0keZ heeft vakantie t/m de eerste week van januari
hey gatsiequote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..niet zo leuk. Mn moeder heeft net ongelukje gehad met een medefietser. Ze is beetje lelijk op der schouder terecht gekomen. Mn broer is nu met der mee naar de dokter. Stomme kutfietsers. Kunnen ze dan ook nooit eens uitkijken. Vrijdag was er ook al een fietser tegen mij aangefietst.
quote:Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op je wiimote (bij de batterijen) zit een klein rood knopje, op je Wii (een klein klepje aan de voorkant) zit ook een rood knopje, druk het knopje op de wii in en dan het knopje op je wiimote, dan syncen ze met elkaar. Misschien ligt het daaraan?
Wat is het voor dag vandaag, mijn moeder lag onder het mes vanmiddagquote:Op maandag 17 december 2007 16:49 schreef diertjuh het volgende:
Hmm..niet zo leuk. Mn moeder heeft net ongelukje gehad met een medefietser. Ze is beetje lelijk op der schouder terecht gekomen. Mn broer is nu met der mee naar de dokter. Stomme kutfietsers. Kunnen ze dan ook nooit eens uitkijken. Vrijdag was er ook al een fietser tegen mij aangefietst.
hopelijk niks ernstigs?quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is het voor dag vandaag, mijn moeder lag onder het mes vanmiddag
quote:Op maandag 17 december 2007 17:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk niks ernstigs?
is het goed gegaan?
Niets ernstigs ofzo, hoe het gaat? Geen idee, heb geen belletje gehad, en dat is positiefquote:Op maandag 17 december 2007 17:23 schreef diertjuh het volgende:
Ouders zijn nu richting ziekenhuis. Mn moeder moet daar even foto's maken.
Droxz alles goed met je moeder?
Ga jij eens heul snel naar huisquote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |