ja nog wel 2 ook hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:00 schreef Decoy het volgende:
Drink je er dan ook 1 op ons arme zielen die nog op hun werk hangen.
Moet trouwens wel opschieten heb een date...
Mja, dat gebeurt soms hequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:15 schreef Seventees het volgende:
Bijna bij 100
Van 50 naar 100 ging sneller dan van 1 naar 50
Deel dat doort 20, en je zit aardig in de buurt denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha en smokez hoeveel posts heb je vandaag350
.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik nog voor ik de avond in duik
net gedouched enzo: IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR
Ik ben net weer wakkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Kom op zeg, ligt iedereen te maffen ofzo?
Even een pizzaatje in de oven en IK BEN ER OOK KLAAR VOOR...!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef diertjuh het volgende:
Zo..pannenkoeken zijn klaar. Nu ga ik ze opeten. Straks kom ik jullie weer lastig vallen...gheghe
Succes. Gaat goed komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jij nog wel stroop hebt kunnen vinden bij jou thuis?
oh ja, lekker kut ja! en wanneer zou dat dan wel zijn ? lijkt me sterk dat dan dinsdag wel zou kunnen ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, dacht ik lekker vakantie te hebben na vandaag... Maandag zou ik in eerste instantie nog moeten werken, maar een nieuwe collega zou die dienst overnemen. Krijg ik vandaag te horen dat meneer er naar eigen zeggen 'nog niet klaar voor is', en nog niet in z'n eentje durft..
Mag ik maandag alsnóg werken
Dinsdag is er weer iemand anders, dus dan ben ik (hopelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, lekker kut ja! en wanneer zou dat dan wel zijn ? lijkt me sterk dat dan dinsdag wel zou kunnen ofzo
aawh dat is niet leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, dacht ik lekker vakantie te hebben na vandaag... Maandag zou ik in eerste instantie nog moeten werken, maar een nieuwe collega zou die dienst overnemen. Krijg ik vandaag te horen dat meneer er naar eigen zeggen 'nog niet klaar voor is', en nog niet in z'n eentje durft..
Mag ik maandag alsnóg werken
je moet gewoon nu al zeggen dat je dingen geplanned hebt voor dinsdag!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dinsdag is er weer iemand anders, dus dan ben ik (hopelijk) wel vrij.
is ook lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lucky you, ik moest het gisteren met alléén suiker doen
Normaal gesproken ben ik niet echt de persoon die zegt van "dikke lul, zoek het zelf maar uit", vandaar dat ik maandag ook gewoon ga werken. DInsdag blijven ze lekker vanaf. Ik heb sowieso nog genoeg te doen die dag! Ff langs de kapper, nieuwe jas/schoenen/kleren halen, auto weer ff netjes maken (jaja, Sm0keZ heeft woensdag een datequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet gewoon nu al zeggen dat je dingen geplanned hebt voor dinsdag!
Ben ik helemaal mee eens. Stomme kut koters die niet met de handjes van het vuurwerk afkunnen blijven. Laat ze gewoon wachten tot het mag ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme klote vuurwerk buiten!
Uiteraard, maar toch is stroop wel wat lekkerderquote:
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens. Stomme kut koters die niet met de handjes van het vuurwerk afkunnen blijven. Laat ze gewoon wachten tot het mag ofzo
oehhh gezelligquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet echt de persoon die zegt van "dikke lul, zoek het zelf maar uit", vandaar dat ik maandag ook gewoon ga werken. DInsdag blijven ze lekker vanaf. Ik heb sowieso nog genoeg te doen die dag! Ff langs de kapper, nieuwe jas/schoenen/kleren halen, auto weer ff netjes maken (jaja, Sm0keZ heeft woensdag een date)
echt dat je zegt van http://www.youtube.com/watch?v=i2spZ-NDfS4quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderopquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...
Wtf... vaag nummertjequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van http://www.youtube.com/watch?v=i2spZ-NDfS4
Aww, da's niet liefquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
ik heb vroeger nooit te vroeg vuurwerk afgestoken. Ik vondt het toen een beetje eng. Ze hadden keertje een vuurtje gemaakt en daar allemaal rotjes ingegooid. Had ik iets wat uit het vuur kwam tegen mn wenkbrauw aangekregen
Je komt naar mij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderop
Maar goed, ik kan in ieder geval blijven slapen, dus ik hoef niet heen én terug op dezelfde dag.
ja die 2girls1finger vond ik echt supersmerig hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
WTF!
2 girls 1 cup-song
http://www.youtube.com/watch?v=wxp3zqIqO68&feature=related
Als het niks wordt rij ik wel bij jou langs op de terugweg hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je komt naar mij?Nee grapje.
Met de auto is 200km wel tedoen. Ik zou het wel over hebben voor een date. Wel geluk dat je dan kunt blijven slapen.
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
om 20:55 komen ze me ophalen
dadelijk nog deo spuiten en ik ben er helemaal oppie toppie klaar voor
2girls1finger heb ik nog niet eens gezien! Ja ok, de eerste 10seconden... Toen bedacht ik dat ik zat te eten (ja, wanneer nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die 2girls1finger vond ik echt supersmerig hoor![]()
heb het tegen een collega gezegt. die heeft op dit moment geen internet.
morgen komt de monteur , en dan gaat hij die site als eerste laten zien hhahaa
![]()
![]()
![]()
Crazy-M heeft zo'n harem-fetisj, je kent het welquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2girls1finger heb ik nog niet eens gezien! Ja ok, de eerste 10seconden... Toen bedacht ik dat ik zat te eten (ja, wanneer niet), dus had ik hem maar snel weer uitgezet.
2girls1cup was trouwens wel té grappig, vooral om als startpagina in te stellen bij iemand..
hehe dan pak ik het dus "safer" aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderop
Maar goed, ik kan in ieder geval blijven slapen, dus ik hoef niet heen én terug op dezelfde dag.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het niks wordt rij ik wel bij jou langs op de terugweg hoor
Vind het eerlijk gezegd wel wat ver hoor, stel dat we het erg goed met elkaar kunnen vinden zit ik weet-ik-veel-hoeveel keer per maand in de auto
Maarja, ik hoop maar dat het gezellig wordt, je moet er wat voor over hebben zeggen ze altijd
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukken
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme klote vuurwerk buiten!
1-2-3 nee geen 4quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij !
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zittenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe dan pak ik het dus "safer" aan
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu is ook wel ver. Maar inderdaad je moet er iets voor over hebben. Liefde gaat door alles ofzowiets
nee al een tijdje hoor,maar t blijft vervelend. waarom moet het nou geluid maken. ik bedoel siervuurwerk vind iedereen tenmiste mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef master_X het volgende:
[..]
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...
daaromquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zitten
In ieder geval succes kerel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Precies, keuze zat daar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
ik draai me om als het niks wordt en ga weer verder feeste
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel, is wel érg ver omrijden bedenk ik me net..
ja dat bedoel ikquote:
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...quote:
Heb je nou alwéér teveel gedronken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Was half 4 thuis ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...
Je vond mij geen type om naar Limburg te rijden ofzo?
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terugquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoel. Ik dacht dat moet Groningen zijn
Hij blijft zuipen, he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
En ik denken dat Dylan hier de zuipschuit wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook wel over de enige echteBeschlamer
!
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Ik?quote:
mwoah denk het niet. Denk eerder dat het zo is met Groningenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terug
Had je gisteren al een bericht gestuurd, en vandaag ook ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*
Die waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef Seventees het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
!
[/quote
En ik denken dat Dylan hier de zuipschuit was
Echt waar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mwoah denk het niet. Denk eerder dat het zo is met Groningen.
Whehe, zenuwachtig jongen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pffffffffffffffff ik eigenlijk geen zin meer
wel zin om te feesten ... maar niet in de rest
maar: KOMT GOED (moet maar)
overijssel - vroomshoopquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt waar?
Waar woon je ook alweer?
Ben er trots op ja! *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
pffffffffffffffff ik eigenlijk geen zin meer
wel zin om te feesten ... maar niet in de rest
maar: KOMT GOED (moet maar)
heeeeejjjjquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had je gisteren al een bericht gestuurd, en vandaag ook ja *hik*
maar 100kmquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh dat ligt nog redelijk op de route, t is maar 100km omrijden
Met whiskey ga jij het waarschijnlijk wel van me winnen ja! Misschien had ik het gered als ik geen 20kg was afgevallen, maar nu zeker niet meerquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben er trots op ja! *hik*
Ik denk dat er weinig mensen met mij mee kunnen drinken met whiskey*hik*
ik drink bijna nooit wiskeyquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben er trots op ja! *hik*
Ik denk dat er weinig mensen met mij mee kunnen drinken met whiskey*hik*
Zie je wel, ben toch niet lam genoegquote:
Proost!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je wel, ben toch niet lam genoeg
Bier is voor de dorst, niet om lam van te wordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met whiskey ga jij het waarschijnlijk wel van me winnen ja! Misschien had ik het gered als ik geen 20kg was afgevallen, maar nu zeker niet meer
Bier daarentegen, dat kunnen we nog wel eens proberen
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je wel, ben toch niet lam genoeg
sssst niks aan het handje ... ik ben nog super relaxed ...quote:
quote:
Was jij gisteren geen 3e?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sssst niks aan het handje ... ik ben nog super relaxed ...
de top3 poster van gister is nu wel stiletjes ..
GVD binnen 1,5 uur met mijn ouder 1 liter leegquote:
Godsamme..quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD binnen 1,5 uur met mijn ouder 1 liter leeg![]()
(net maar 4 x 0.7 liter weten te scoren)
nee dan mijn vriendenquote:
net maar even koffie weten te scoren ..quote:
Owh dat valt nog wel mee danquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, zat even verkeerd te kijken, 68km zelfs!
*hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
ok mensen:
IK BEN WEG
Doei doei ....
en afwachten wanneer jullie verslag krijgen
Het gaat nog goed met je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee dan mijn vrienden
om 22:00 komen hun (en zei) aan op de party
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
En ik denken dat Dylan hier de zuipschuit was
mja leef nogquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
ok mensen:
IK BEN WEG
Doei doei ....
Succes kerel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
ok mensen:
IK BEN WEG
Doei doei ....
*hik* mzzl Dylan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga er ook vandoor, fijne avond allemaal
zoiets volgens mij..snap het ook niet helemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
om 22:00 komen hun (en zei) aan op de party
om 22:00 komen ze (en zij) aan op de party
zoiets?
Thnx, hetzelfde!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Dylanesque het volgende:
Om 22:00 komt die andere groep (waar zij dus bij zit) op het feest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
zoiets volgens mij..snap het ook niet helemaal
Jij ook een plezierige avondquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Dylanesque het volgende:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om 22:00 komt die andere groep (waar zij dus bij zit) op het feest.
Zoiets?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, jij woont ook nog eens veel dichterbij, scheelt zo'n 28km ...
Hey meis. Voel je je al beetje beter?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef lynda het volgende:
Droxz miste me dus tja maar weer even me bed uit..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey meis. Voel je je al beetje beter?
Goedzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn nu 4 dekens geworden waar ik onder lig en het nog koud bij heb![]()
* lynda heeft besloten om nu eens ECHT uit te gaan zieken ipv binnen 1 dag weer op het werk te staan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb trouwens geen zin meer, wil naar huis enzo...
Nee idd, maar wat nog veel erger is; Ik heb honger, en ik heb geen eten meer bij mequote:
Stuur Droxz naar je werk met lekker etenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee idd, maar wat nog veel erger is; Ik heb honger, en ik heb geen eten meer bij me
Die ongezonde rotzooi uit het automaat hoef ik ook niet, burger king heb ik geen trek in, ik weet het niet meer
Hm, goeie, ik zal hem straks maar eens smsen ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Stuur Droxz naar je werk met lekker etenStuur hem daarna maar naar mij
Dat laatste had je nu niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh wacht, hier staat ook nog appeltaart!
Van vorige week dinsdag![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat laatste had je nu niet moeten zeggen!
GATVERRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Oh trouwens, ik vergis me, het was van vorige week woensdag!
Loopt hij al weg?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Oh trouwens, ik vergis me, het was van vorige week woensdag!
Nog een die de schimmels al voor zich zagquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:18 schreef lynda het volgende:
[..]
GATVERRRRRRRRRRRR![]()
Dat ik niets in me maag heb wil niet zeggen dat ik niet misselijk kan worden hoor
Als jij het zegtquote:
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pompiedom![]()
*slurpt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een bakje mango thee neer
Nee gaat niet echt zeg maar ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef diertjuh het volgende:Droxz je voelt je prima? Of ben je ineens songwriter geworden?
Ah, ik denk al, waar blijft ie nouquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
Naam: Alle lamheid op een stokje!
Maar op Fok! kan je zijn wie je wil
en zeggen want je denkt, relaxt and chill
Droxz is helemaal naar de klote,
lam zoals je dat zegt
vrouwen zijn erg,
kwetsen je maar zijn alleen goed voor het "aanrecht"
Ja Lynda, jij bent de uitzondering op de zaak
wij horen bijelkaar en zorgen op fok toch voor vermaak
leven! doorgaan geen stoppen aan, het leven is als een achtbaan
Alles doorstaan en overal tegenaan gaan, laat maar lopen die kraan!
leuke baan, maar echt geen moer te doen, denken aan die tongzoen
voelen als een kampioen met ondersteuning van het hele legioen
We roken als een schoorsteen, maar zijn niet zo gemeen
ik en Lyndan zijn een fenomeen en staan goed op de been
tinus blijft maar zeggen "huur een kamer"!
Maar steeds langzamer met een grote bek word ik zorgzamer
Lynda is ziek dus dit weekend is niet goed, geen erotiek
klustechniek, want haar methodiek blijft toch zo uniek!
nou sorry hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee gaat niet echt zeg maar ...
(schrijf al jaren texten)
Hmm... zal ik een foto voor je maken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog een die de schimmels al voor zich zag
Sorry, maar bedoel het niet slecht hoor ...quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, maar bedoel het niet slecht hoor ...
* Dr.Droxz zet bakje thee voor diertjuh neer!
doe maar liever niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm... zal ik een foto voor je maken?
overheen gelezen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, word ik hier gewoon genegeerd of kan ik écht niet rijmen?
Heb hem toch even tevoorschijn gehaald... Er zit geen schimmel op, maar het ruikt niet echt lekkerquote:
Nee, en over de laatste doe ik geen uitsprakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, word ik hier gewoon genegeerd of kan ik écht niet rijmen?
Hm, ik hoor t al, ik ga het niet eens meer proberenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee, en over de laatste doe ik geen uitspraken
nee hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, lekker dan, zit ik 3 minuten te schrijven zodat mensen eroverheen kunnen lezen?
Jammerquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik hoor t al, ik ga het niet eens meer proberen
Ja dááág, eerst "geen uitspraken doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jammer
Ik kan wel een kerstgedicht gebruiken
Ik probeer het goed te maken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dááág, eerst "geen uitspraken doen" over mijn dichtkunsten, en nu weer lopen slijmen zeker?
Jij mag vinden wat je wilt, maar toch huren wij geen kamer!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, ik denk al, waar blijft ie nou
Terwijl ik stond de roken, ff gauw
Staat onze Droxz weer op t forum te rijmen
En extreem hard tegen Lynda aan te slijmen
M'n lunchpakketje voor vandaag was alweer op
Maar wat ik net beneden aantrof was helemaal top!
Mn vriendelijke collega's hebben zelfs brownies achtergelaten
Gelukkig zonder hasj, anders begon ik helemaal raar te blaten
Misschien wordt het voor Droxz eens tijd om de Osdorp Posse te bezoeken
En samen met Def. P en DJ IJsblok te hitlijsten te bestormen!
Ondertussen zit ik me weer te vervelen op kantoor
Te wachten... Maar die klok loopt niet echt door
Nog een uurtje, dan kan ik weer de auto instappen
Om vervolgens het gas maar weer ff in te trappen
Met een beetje mazzel kom ik meneer agent dan niet tegen
Dan neemt ie m'n rijbewijs ook niet in, en hoef ik niet te fietsen door de regen
Toch vind ik dat Droxz en Lynda nog steeds die kamer moeten huren
Voordat ze hier publiekelijk op Fok! tegen elkaar op gaan lopen schuren
Dat zou ons toch wel wat ellende gaan schelen
Als die twee straks géén 2girls1cup in het echt gaan naspelen!
En nu heb ik geen zin meer
Thnx, dat scheelt me weer een replyquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
... damn... inspiratieloos ...... misschien moet ik meer drinken!
nee! zo snel kom je er niet vanafquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, dat scheelt me weer een reply
Jawel, met slecht één enkele zin maak je je hele vorige post weer ongedaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee! zo snel kom je er niet vanaf
Hij mag inspiratieloos zijn, maar er staat een text toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, met slecht één enkele zin maak je je hele vorige post weer ongedaan
Maar goed, wat meer drinken is natuurlijk nooit een slecht idee
Volgende keer weer, het is 22:00.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij mag inspiratieloos zijn, maar er staat een text toch?
dus .. antwoorden ja!
hahahahaha!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgende keer weer, het is 22:00.
Dat betekent dat ik nu het werk van vandaag even snel ga doen, en dan ga ik over een kwartiertje opruimen!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgende keer weer, het is 22:00.
Dat betekent dat ik nu het werk van vandaag even snel ga doen, en dan ga ik over een kwartiertje opruimen!
owja..vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thnx, komt goed!
Morgen Thunderdome
Rustig aan? No wayquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou doe rustig aan zou ik zeggen![]()
Nee dat je al het "werk" in een kwartier gaat doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zit me toch niet stiekem uit te lachen omdat ik niet reageer he?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoe het er aan toe gaat op zulke feesten.
Nouja, pogo e.d. gebeurt daar ook steeds meer, redelijk druk/agressief, maar dan op een vriendelijke manierquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoe het er aan toe gaat op zulke feesten.
OMG! http://www.youtube.com/watch?v=WC-xlnqXnzEquote:
Merk het al niets voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, pogo e.d. gebeurt daar ook steeds meer, redelijk druk/agressief, maar dan op een vriendelijke manierNa dat soort feesten ben je vaak een dag of 4 aan het bijkomen.
Hoewel Thunderdome wel mee zal vallen, maar die terrorfeestjes kun je beter vermijden als je niet zo van 'fysiek' contact houdt... Daar wordt het ook wel weer eens tijd voor
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:16 schreef lynda het volgende:
Zo mijn hoofdpijn stijgt weer en me humeur zakt weer!
Tijd om me bed weer in te duiken.
Slaap lekker alvast allemaal!
Nouja, om eerlijk te zijn, pogo bij band als Slipknot, Slayer, Pantera etc zijn een stuk erger dan op die feesten hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Merk het al niets voor mij
Maar jij zult je er wel vermaken. Anders zou je niet gaan
Gelukkig ben ik ook nog nooit bij 1 van hun optredens geweestquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, om eerlijk te zijn, pogo bij band als Slipknot, Slayer, Pantera etc zijn een stuk erger dan op die feesten hoor...
De vorige keer bij Deftones in de melkweg vroeg ik me echt af of er niet een of andere massale vechtpartij aan de gang was
Zat lekker bovenin op zo'n balkon met een maat van mij een jointje te roken, vond t wel best allemaal, leuk uitzicht
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, tijd om naar huis te gaan, prettig weekend allemaal, en tot de volgende keer!
oh kut voor je man. hopelijk voel je je straks wat beter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
blerg,
kater
voel me kut![]()
en wat nog meer wel niet
gister avond in elk geval grandioos fiasco
en dan nog niet eens zo zeer om die meid
Is al week bekend.. zitten nu op de uitslag te wachten of het doorgaat of niet..quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh kut voor je man. hopelijk voel je je straks wat beter.
ik heb ieder geval mn g15 toetsenbord gesloopt door er bier over heen te gooien. ook wel slim dus
oeee lyndaVoetbal: Topwedstrijden mogelijk afgelast
Wat isser gebeurd?quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
blerg,
kater
voel me kut![]()
en wat nog meer wel niet
nou zeg! dat doe je goedquote:
Ah mén, wat een afgang...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef Friday12 het volgende:
001. 269 Crazy-M
002. 268 Dylanesque
013. 120 diertjuh
015. 112 Bellerophon
016. 111 DeToXiC
017. 110 Sm0keZ
026. 086 draculettetje
mensen stop eens met spammen
Geslaagde avond iigquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef B.. het volgende:
Goede morgen, Helaas geen 1e plek. we zijn 2e geworden.![]()
De jury had duidelijk geen verstand van zaken als ze met argumenten komen dat degene die zingt/rapt naar voren moet komen (band 4 man achter en 5 rappers voor).
De winnaar was een ''schijt aan alles hard metal bandje'' dat overigens eigen publiek mee nam die zo wild gingen doen.. weet je wel, zo duwen en bier in de lucht gooien etc etc, en de zanger deed niet anders als schreeuwen...![]()
Jammer want muzikaal waren wij veel sterker. anyway we zijn blij met een professionele fotoshoot (prijs 2e plaats)
Geslaagde avond!
Wel jammer van de dronken vechtende hardrockers aan het einde. (wel knap trouwens dat ie in z'n eentje in woede een volle vuilniscontainer rond slingerde, ik vraag me af of hij dit morgen nog weet, of dat ie verrekt van de spierpijn)
Oh nee toch..quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
blerg,
kater
voel me kut![]()
en wat nog meer wel niet
Wtf, waar komt die gast opeens vandaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=23cjXModWpA
Mij valt wel op dat jij niet zoveel meer aanwezig bentquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:06 schreef Friday12 het volgende:
001. 269 Crazy-M
002. 268 Dylanesque
013. 120 diertjuh
015. 112 Bellerophon
016. 111 DeToXiC
017. 110 Sm0keZ
026. 086 draculettetje
mensen stop eens met spammen
Te grappigquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=23cjXModWpA
Eh.. neequote:Op zaterdag 15 december 2007 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geslaagde avond iig
Zeg, dat bandje wat eerste was geworden, was die zanger toevallig behoorlijk groot en kaal?
Wtf, op m'n verjaardag nog wel!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:21 schreef diertjuh het volgende:
Wisten jullie dat de BackstreetBoys weer naar Nederland komen? Nu tenminste wel. En wel op 06/04/08. Zal ik gaan?Hahaha
Dacht ook al dat het druk zou zijn op de weg... Ging vandaag nog ff langs de dealer om eea te regelen voor m'n volgende auto, maar had de motor maar genomen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:37 schreef diertjuh het volgende:
een korte hallo.
Want ik ga weer richting de kerstmarkt. Mn moeder en nog 2 anderenn staan daar voor de scouting vogelvoer te verkopen. Dan ook nog ff langs de brievenbus.. Die drukte is trouwens kloten. Stomme auto's
Hoe reageerde dat meisje dan? Of heb je dat niet meegekregen. Niet echt leuk van die vriend..gewoon tegen hem vertellen dan . Dat jij het de volgende keer op je eigen manier wilt doen en dat hij zich er niet mee moet bemoeien. Maar mss de volgende gewoon met dat meisje alleen afspreken..niet met jan en alleman erbij. Gewoon samen iets gezelligs leuks doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
na dag in het water gespattert te hebben ben ik ook weer aanwezig,
hoe kut enzo het ook was gister toch klein verslagje dan maar.
Moment dat er 2 van ons naar voren werden geroepen voor onderscheiding liep ik ook naar voren, in mijn achterhoofd al van: zul je zien dat als ik er sta dat ze binnenkomen .... na de foto gemaakt te hebben weer naar achter gegaan naar de rest. Nog wat gedronken enzo, en flink geine over de weddenschap enzo. Vriendin van die andere groep kwam er ook even bij staan en zo verder.
Later maar die kant opgegaan om alvast met die vriendin te praten. Toen was de ander net op de dansvloer bezig. Even later maar weer langzaam die richting van haar opgelopen. Komt er 1 vriend van me aan (1 die alles goed bedoeld maar fout uitvoert). Die wist ervan en die wilde de stap kleiner maken door gewoon ff tegen haar aan te praten. Maar wat doet die lompert: hij loopt er op af, wijst naar mij en zegt: hij vind je leuk. Inmiddels had ik al mn rug gedraaid richting hun en kwam hij weer naar ons en hij zei nog wel iets. Wat precies weet ik niet meer maar goed voor mij was totaal over. Ben terug naar achter gelopen en gelopen en humeur lag gelijk onder 0. Om zo maar te zeggen. Of te wel: een groot fiasco ...
De tering, dat word je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op zondag 16 december 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
oh man, wie gaat er gvd nou op zondag om 8 uur sochtends verhuisen ? nou mijn onderbuurvrouw dus
had ik maar niets gezegd. ze zijn nu al een half uur aan het beton boren gvd.quote:Op zondag 16 december 2007 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De tering, dat word je inderdaad niet vrolijk van
p.s
Heb geen bericht op de wii meer van je ontvangen
quote:Op zondag 16 december 2007 12:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik maar niets gezegd. ze zijn nu al een half uur aan het beton boren gvd.
Maar nu is het wel een redelijke tijd om dat te doen hoorquote:Op zondag 16 december 2007 12:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik maar niets gezegd. ze zijn nu al een half uur aan het beton boren gvd.
Douchen?quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is het spuugzat om ziek te zijn en wil wat doen GRR
Dat zal ik denk ik gemist hebben!quote:Op zondag 16 december 2007 15:57 schreef draculettetje het volgende:
middag
heb ik mn hele verjaardag hier gemist
ik heb een super gezellige dag gehad en ben super verwend
alle baksels goed in de smaak gevallen
nu met een kerstboom bezig......
zal morgen even hier jullie boterkoek neerzetten
dank je!quote:Op zondag 16 december 2007 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik denk ik gemist hebben!
Nog gefeliciteerd draculettetje!
hoe voel je je dan?quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef lynda het volgende:
* lynda verveelt zich nog steeeeeeeeeds![]()
mag niet werken van Droxz morgen
Hoe ik me voel.. verveeldquote:Op zondag 16 december 2007 17:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe voel je je dan?
als je nog ziekjes bent is dat idd ook beter....
quote:Op zondag 16 december 2007 17:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe ik me voel.. verveeld
Verders ja nog keelontsteking + longen uit lijf hoesten en dicht oor..
Koorts ook vast wel maar daar merk ik nooit wat van tot ik voor de grap maar eens me temperatuur meet![]()
Maar wel gezellige verjaardag gehad dus?
Eerste 2 dagen gingen inderdaad nog wel, toen sliep ik nog bijna de hele dagquote:Op zondag 16 december 2007 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vervelend is dat he, als je ziek thuis bent en de verveling slaat toe en dan ook nog eens geen voetbal![]()
maar beter eerst uitzieken en dan pas werken anders duurt het nog langer
verjaardag was gezellig en druk hele huis zat s'avond vol, overdag viel het wel mee was wat rustiger maar zo had ik weer goed tijd voor 2 vrienden die ik weinig zie
hieruit begrijp ik dat je lekker eigenwijs morgen gaat werken?quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerste 2 dagen gingen inderdaad nog wel, toen sliep ik nog bijna de hele dagNu maar wakker gebleven omdat ik anders vannacht niet slaap en morgen nooit om 6 uur me bed uit kan komen (* lynda duikt voor Droxz)
Ik kan gewoon niet een paar dagen niets doen..Uitzieken komt niet voor in me woordenboek denk ik haha.
Veel visite is altijd goedvooral met die lading eten die je gemaakt had
Kom je 12 januari het hier maken?
Tijd voor goede vrienden is goede tijd!
![]()
Dat herinnert me aan een vriendin die me van de week had gesmst en ik nog steeds niet geantwoord heb
Ik zit nog zwaar in de twijfelquote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hieruit begrijp ik dat je lekker eigenwijs morgen gaat werken?
al kan ik ook nooit goed thuis zitten en uitzieken, zit al genoeg thuis.....
ik weet zo niet waar je woont maar ik wil best wel wat bakken, op zich viel de hoeveelheid toch wel mee?![]()
als je ziek bent en veel slaapt kan je zo'n sms wel eens vergeten te beantwoorden, kan je mooi nu doen.....
uit verveling dan maar samen een kopje thee drinken
* Dr.Droxz schopt lynda toch echt haar bed weer in hoor morgen!quote:Op zondag 16 december 2007 17:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit nog zwaar in de twijfelVooral omdat ik me vanochtend nog zwaar beroerd voelde en het nu wel weer gaat en ik zo zelfs nog onder de douche spring.. ALS ik morgen thuis blijf zal ik zo ie zo wel aan de slag gaan dan wel wat rustiger.. Zit echt van 75% zegt thuis blijven anders ben ik met kerst oid ziek
25% zegt gewoon gaan en naar huis gaan als het niet gaat.. Maarja zei ik donderdag ook en toen werd het alsnog erg laat
* lynda zegt iets met eigenwijs enzo..
Hoeveelheid viel wel mee? Die TIJD alleen al haha. Beslag daarentegenO droxzzzzzzzzz
![]()
En sms had ik woensdag al gekregen nu zondag![]()
mezelf
Thee goed idee
Heel liefdevol, ik zou Lynda geen pijn durven doen ...quote:Op zondag 16 december 2007 17:51 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig schop je wel liefdevol.....
thee is klaar, rooibos karamel goed?
dank u dank u!quote:Op zondag 16 december 2007 17:54 schreef lynda het volgende:
* lynda helpt droxz even zijn planning op orde krijgen
Rooibos
Zal ik onthouden deze weekquote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heel liefdevol, ik zou Lynda geen pijn durven doen ...
(nouja ... je snapt hem)
volgens weekend moet je wel beter zijn dan hequote:
Hallooooooooooo denk je van mequote:Op zondag 16 december 2007 17:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
volgens weekend moet je wel beter zijn dan he
Nou je weet hoe koud het isquote:Op zondag 16 december 2007 18:08 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik ben trouwens heel erg van de rooibos
en met dat liefdevol zal ik mn mond maar gewoon even houden helemaal op dinsdag voor station x om y tijd.....
al kan ik er echt niks aan doen dat ik gewoon een beeld voor me krijg
ik had er meer ook een zweepje en handboeien bij bedacht......quote:Op zondag 16 december 2007 18:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou je weet hoe koud het is![]()
Ik sta al vijf minuten op het station te wachten dus ijskoude handen![]()
Droxz ziet mij niet opeens achter hem staan maar voelt alleen twee ijskoude klompen onder zijn shirt![]()
Daar kan je aan denken hehe
Op een station in de ochtendspits?quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had er meer ook een zweepje en handboeien bij bedacht......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |