Crazy-M heeft zo'n harem-fetisj, je kent het welquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2girls1finger heb ik nog niet eens gezien! Ja ok, de eerste 10seconden... Toen bedacht ik dat ik zat te eten (ja, wanneer niet), dus had ik hem maar snel weer uitgezet.
2girls1cup was trouwens wel té grappig, vooral om als startpagina in te stellen bij iemand..
hehe dan pak ik het dus "safer" aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderop
Maar goed, ik kan in ieder geval blijven slapen, dus ik hoef niet heen én terug op dezelfde dag.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het niks wordt rij ik wel bij jou langs op de terugweg hoor
Vind het eerlijk gezegd wel wat ver hoor, stel dat we het erg goed met elkaar kunnen vinden zit ik weet-ik-veel-hoeveel keer per maand in de auto
Maarja, ik hoop maar dat het gezellig wordt, je moet er wat voor over hebben zeggen ze altijd
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukken
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme klote vuurwerk buiten!
1-2-3 nee geen 4quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij !
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zittenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe dan pak ik het dus "safer" aan
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu is ook wel ver. Maar inderdaad je moet er iets voor over hebben. Liefde gaat door alles ofzowiets
nee al een tijdje hoor,maar t blijft vervelend. waarom moet het nou geluid maken. ik bedoel siervuurwerk vind iedereen tenmiste mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef master_X het volgende:
[..]
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...
daaromquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zitten
In ieder geval succes kerel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Precies, keuze zat daar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
ik draai me om als het niks wordt en ga weer verder feeste
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel, is wel érg ver omrijden bedenk ik me net..
ja dat bedoel ikquote:
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...quote:
Heb je nou alwéér teveel gedronken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Was half 4 thuis ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...
Je vond mij geen type om naar Limburg te rijden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |