Precies, keuze zat daar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
ik draai me om als het niks wordt en ga weer verder feeste
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel, is wel érg ver omrijden bedenk ik me net..
ja dat bedoel ikquote:
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...quote:
Heb je nou alwéér teveel gedronken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Was half 4 thuis ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...
Je vond mij geen type om naar Limburg te rijden ofzo?
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terugquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoel. Ik dacht dat moet Groningen zijn
Hij blijft zuipen, he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
En ik denken dat Dylan hier de zuipschuit wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook wel over de enige echteBeschlamer
!
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Ik?quote:
mwoah denk het niet. Denk eerder dat het zo is met Groningenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terug
Had je gisteren al een bericht gestuurd, en vandaag ook ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |