ja nog wel 2 ook hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:00 schreef Decoy het volgende:
Drink je er dan ook 1 op ons arme zielen die nog op hun werk hangen.
Moet trouwens wel opschieten heb een date...
Mja, dat gebeurt soms hequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:15 schreef Seventees het volgende:
Bijna bij 100
Van 50 naar 100 ging sneller dan van 1 naar 50
Deel dat doort 20, en je zit aardig in de buurt denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha en smokez hoeveel posts heb je vandaag350
.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik nog voor ik de avond in duik
net gedouched enzo: IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR
Ik ben net weer wakkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Kom op zeg, ligt iedereen te maffen ofzo?
Even een pizzaatje in de oven en IK BEN ER OOK KLAAR VOOR...!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef diertjuh het volgende:
Zo..pannenkoeken zijn klaar. Nu ga ik ze opeten. Straks kom ik jullie weer lastig vallen...gheghe
Succes. Gaat goed komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
zekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jij nog wel stroop hebt kunnen vinden bij jou thuis?
oh ja, lekker kut ja! en wanneer zou dat dan wel zijn ? lijkt me sterk dat dan dinsdag wel zou kunnen ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, dacht ik lekker vakantie te hebben na vandaag... Maandag zou ik in eerste instantie nog moeten werken, maar een nieuwe collega zou die dienst overnemen. Krijg ik vandaag te horen dat meneer er naar eigen zeggen 'nog niet klaar voor is', en nog niet in z'n eentje durft..
Mag ik maandag alsnóg werken
Dinsdag is er weer iemand anders, dus dan ben ik (hopelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, lekker kut ja! en wanneer zou dat dan wel zijn ? lijkt me sterk dat dan dinsdag wel zou kunnen ofzo
aawh dat is niet leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Bah, dacht ik lekker vakantie te hebben na vandaag... Maandag zou ik in eerste instantie nog moeten werken, maar een nieuwe collega zou die dienst overnemen. Krijg ik vandaag te horen dat meneer er naar eigen zeggen 'nog niet klaar voor is', en nog niet in z'n eentje durft..
Mag ik maandag alsnóg werken
je moet gewoon nu al zeggen dat je dingen geplanned hebt voor dinsdag!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dinsdag is er weer iemand anders, dus dan ben ik (hopelijk) wel vrij.
is ook lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lucky you, ik moest het gisteren met alléén suiker doen
Normaal gesproken ben ik niet echt de persoon die zegt van "dikke lul, zoek het zelf maar uit", vandaar dat ik maandag ook gewoon ga werken. DInsdag blijven ze lekker vanaf. Ik heb sowieso nog genoeg te doen die dag! Ff langs de kapper, nieuwe jas/schoenen/kleren halen, auto weer ff netjes maken (jaja, Sm0keZ heeft woensdag een datequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet gewoon nu al zeggen dat je dingen geplanned hebt voor dinsdag!
Ben ik helemaal mee eens. Stomme kut koters die niet met de handjes van het vuurwerk afkunnen blijven. Laat ze gewoon wachten tot het mag ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme klote vuurwerk buiten!
Uiteraard, maar toch is stroop wel wat lekkerderquote:
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens. Stomme kut koters die niet met de handjes van het vuurwerk afkunnen blijven. Laat ze gewoon wachten tot het mag ofzo
oehhh gezelligquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet echt de persoon die zegt van "dikke lul, zoek het zelf maar uit", vandaar dat ik maandag ook gewoon ga werken. DInsdag blijven ze lekker vanaf. Ik heb sowieso nog genoeg te doen die dag! Ff langs de kapper, nieuwe jas/schoenen/kleren halen, auto weer ff netjes maken (jaja, Sm0keZ heeft woensdag een date)
echt dat je zegt van http://www.youtube.com/watch?v=i2spZ-NDfS4quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderopquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ja, zo was ik vroeger ook, heb ook nog wat uurtjes voor HALT mogen werken een jaar of 10 geleden. Gooi ik wat rotjes onder een auto, stappen er even later twee agenten uit... Ja, daar sta je dan...
Wtf... vaag nummertjequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt dat je zegt van http://www.youtube.com/watch?v=i2spZ-NDfS4
Aww, da's niet liefquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
ik heb vroeger nooit te vroeg vuurwerk afgestoken. Ik vondt het toen een beetje eng. Ze hadden keertje een vuurtje gemaakt en daar allemaal rotjes ingegooid. Had ik iets wat uit het vuur kwam tegen mn wenkbrauw aangekregen
Je komt naar mij?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderop
Maar goed, ik kan in ieder geval blijven slapen, dus ik hoef niet heen én terug op dezelfde dag.
ja die 2girls1finger vond ik echt supersmerig hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:09 schreef Sm0keZ het volgende:
WTF!
2 girls 1 cup-song
http://www.youtube.com/watch?v=wxp3zqIqO68&feature=related
Als het niks wordt rij ik wel bij jou langs op de terugweg hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je komt naar mij?Nee grapje.
Met de auto is 200km wel tedoen. Ik zou het wel over hebben voor een date. Wel geluk dat je dan kunt blijven slapen.
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
om 20:55 komen ze me ophalen
dadelijk nog deo spuiten en ik ben er helemaal oppie toppie klaar voor
2girls1finger heb ik nog niet eens gezien! Ja ok, de eerste 10seconden... Toen bedacht ik dat ik zat te eten (ja, wanneer nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die 2girls1finger vond ik echt supersmerig hoor![]()
heb het tegen een collega gezegt. die heeft op dit moment geen internet.
morgen komt de monteur , en dan gaat hij die site als eerste laten zien hhahaa
![]()
![]()
![]()
Crazy-M heeft zo'n harem-fetisj, je kent het welquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
2girls1finger heb ik nog niet eens gezien! Ja ok, de eerste 10seconden... Toen bedacht ik dat ik zat te eten (ja, wanneer niet), dus had ik hem maar snel weer uitgezet.
2girls1cup was trouwens wel té grappig, vooral om als startpagina in te stellen bij iemand..
hehe dan pak ik het dus "safer" aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, ze woont 'slechts' 200km verderop
Maar goed, ik kan in ieder geval blijven slapen, dus ik hoef niet heen én terug op dezelfde dag.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als het niks wordt rij ik wel bij jou langs op de terugweg hoor
Vind het eerlijk gezegd wel wat ver hoor, stel dat we het erg goed met elkaar kunnen vinden zit ik weet-ik-veel-hoeveel keer per maand in de auto
Maarja, ik hoop maar dat het gezellig wordt, je moet er wat voor over hebben zeggen ze altijd
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gozer, jij kwam met die site, en het heeft 2 seconden geduurd voordat ik kokhalzend snel alt+f4 moest drukken
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
verdomme klote vuurwerk buiten!
1-2-3 nee geen 4quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij !
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zittenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe dan pak ik het dus "safer" aan
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze? Je hebt meerdere meisjes als date?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
uhu is ook wel ver. Maar inderdaad je moet er iets voor over hebben. Liefde gaat door alles ofzowiets
nee al een tijdje hoor,maar t blijft vervelend. waarom moet het nou geluid maken. ik bedoel siervuurwerk vind iedereen tenmiste mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:15 schreef master_X het volgende:
[..]
nu pas bij ons al veelste lang bezig ...
daaromquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja,als het niks wordt zit ik daar min of meer 'gevangen' omdat ik geen zin heb om wéér 2 uur in de auto te zitten
In ieder geval succes kerel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Precies, keuze zat daar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom
ik draai me om als het niks wordt en ga weer verder feeste
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee mn vrienden komen me ophalen om naar de party te rijden waar ik haar ga zien
Waar moet je heen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel, is wel érg ver omrijden bedenk ik me net..
ja dat bedoel ikquote:
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...quote:
Heb je nou alwéér teveel gedronken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Was half 4 thuis ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoelquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Vanaf hier kan het alleen maar óf Groningen óf Limburg zijn...
Je vond mij geen type om naar Limburg te rijden ofzo?
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terugquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Had zo'n voorgevoel. Ik dacht dat moet Groningen zijn
Hij blijft zuipen, he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb je nou alwéér teveel gedronken?
En ik denken dat Dylan hier de zuipschuit wasquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook wel over de enige echteBeschlamer
!
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
*hik* check je Wii WL *hik*
Ik?quote:
mwoah denk het niet. Denk eerder dat het zo is met Groningenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, als het nou Limburg was, zat jij nog redelijk op de weg terug
Had je gisteren al een bericht gestuurd, en vandaag ook ja *hik*quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
*hik* godverdomme!! kutwii!! hahah niets dus *hik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |