Douchen?quote:Op zondag 16 december 2007 13:47 schreef lynda het volgende:
* lynda is het spuugzat om ziek te zijn en wil wat doen GRR
Dat zal ik denk ik gemist hebben!quote:Op zondag 16 december 2007 15:57 schreef draculettetje het volgende:
middag
heb ik mn hele verjaardag hier gemist
ik heb een super gezellige dag gehad en ben super verwend
alle baksels goed in de smaak gevallen
nu met een kerstboom bezig......
zal morgen even hier jullie boterkoek neerzetten
dank je!quote:Op zondag 16 december 2007 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik denk ik gemist hebben!
Nog gefeliciteerd draculettetje!
hoe voel je je dan?quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef lynda het volgende:
* lynda verveelt zich nog steeeeeeeeeds![]()
mag niet werken van Droxz morgen
Hoe ik me voel.. verveeldquote:Op zondag 16 december 2007 17:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe voel je je dan?
als je nog ziekjes bent is dat idd ook beter....
quote:Op zondag 16 december 2007 17:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe ik me voel.. verveeld
Verders ja nog keelontsteking + longen uit lijf hoesten en dicht oor..
Koorts ook vast wel maar daar merk ik nooit wat van tot ik voor de grap maar eens me temperatuur meet![]()
Maar wel gezellige verjaardag gehad dus?
Eerste 2 dagen gingen inderdaad nog wel, toen sliep ik nog bijna de hele dagquote:Op zondag 16 december 2007 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vervelend is dat he, als je ziek thuis bent en de verveling slaat toe en dan ook nog eens geen voetbal![]()
maar beter eerst uitzieken en dan pas werken anders duurt het nog langer
verjaardag was gezellig en druk hele huis zat s'avond vol, overdag viel het wel mee was wat rustiger maar zo had ik weer goed tijd voor 2 vrienden die ik weinig zie
hieruit begrijp ik dat je lekker eigenwijs morgen gaat werken?quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Eerste 2 dagen gingen inderdaad nog wel, toen sliep ik nog bijna de hele dagNu maar wakker gebleven omdat ik anders vannacht niet slaap en morgen nooit om 6 uur me bed uit kan komen (* lynda duikt voor Droxz)
Ik kan gewoon niet een paar dagen niets doen..Uitzieken komt niet voor in me woordenboek denk ik haha.
Veel visite is altijd goedvooral met die lading eten die je gemaakt had
Kom je 12 januari het hier maken?
Tijd voor goede vrienden is goede tijd!
![]()
Dat herinnert me aan een vriendin die me van de week had gesmst en ik nog steeds niet geantwoord heb
Ik zit nog zwaar in de twijfelquote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hieruit begrijp ik dat je lekker eigenwijs morgen gaat werken?
al kan ik ook nooit goed thuis zitten en uitzieken, zit al genoeg thuis.....
ik weet zo niet waar je woont maar ik wil best wel wat bakken, op zich viel de hoeveelheid toch wel mee?![]()
als je ziek bent en veel slaapt kan je zo'n sms wel eens vergeten te beantwoorden, kan je mooi nu doen.....
uit verveling dan maar samen een kopje thee drinken
* Dr.Droxz schopt lynda toch echt haar bed weer in hoor morgen!quote:Op zondag 16 december 2007 17:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zit nog zwaar in de twijfelVooral omdat ik me vanochtend nog zwaar beroerd voelde en het nu wel weer gaat en ik zo zelfs nog onder de douche spring.. ALS ik morgen thuis blijf zal ik zo ie zo wel aan de slag gaan dan wel wat rustiger.. Zit echt van 75% zegt thuis blijven anders ben ik met kerst oid ziek
25% zegt gewoon gaan en naar huis gaan als het niet gaat.. Maarja zei ik donderdag ook en toen werd het alsnog erg laat
* lynda zegt iets met eigenwijs enzo..
Hoeveelheid viel wel mee? Die TIJD alleen al haha. Beslag daarentegenO droxzzzzzzzzz
![]()
En sms had ik woensdag al gekregen nu zondag![]()
mezelf
Thee goed idee
Heel liefdevol, ik zou Lynda geen pijn durven doen ...quote:Op zondag 16 december 2007 17:51 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig schop je wel liefdevol.....
thee is klaar, rooibos karamel goed?
dank u dank u!quote:Op zondag 16 december 2007 17:54 schreef lynda het volgende:
* lynda helpt droxz even zijn planning op orde krijgen
Rooibos
Zal ik onthouden deze weekquote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heel liefdevol, ik zou Lynda geen pijn durven doen ...
(nouja ... je snapt hem)
volgens weekend moet je wel beter zijn dan hequote:
Hallooooooooooo denk je van mequote:Op zondag 16 december 2007 17:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
volgens weekend moet je wel beter zijn dan he
Nou je weet hoe koud het isquote:Op zondag 16 december 2007 18:08 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik ben trouwens heel erg van de rooibos
en met dat liefdevol zal ik mn mond maar gewoon even houden helemaal op dinsdag voor station x om y tijd.....
al kan ik er echt niks aan doen dat ik gewoon een beeld voor me krijg
ik had er meer ook een zweepje en handboeien bij bedacht......quote:Op zondag 16 december 2007 18:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou je weet hoe koud het is![]()
Ik sta al vijf minuten op het station te wachten dus ijskoude handen![]()
Droxz ziet mij niet opeens achter hem staan maar voelt alleen twee ijskoude klompen onder zijn shirt![]()
Daar kan je aan denken hehe
Op een station in de ochtendspits?quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had er meer ook een zweepje en handboeien bij bedacht......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |