Een hamer is niet erg tactvolquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee je moet toch ergens ijs mee breken zeg ik maar altijd
Kan best... maar je moet ergens stoppenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
tuurlijk niet te veel
1 per minuut?
nee je moet toch ergens ijs mee breken zeg ik maar altijd
Ik lig altijd stil... nou altijd... hangt er vanafquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik niet. Ik draai heel vaak in mn slaap.
wie kan ff 1tje openen voor me?
BVeatles is zooo 1963quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
zo, maar weer aan the beatles hier
De Op uit het oude deel quoten en dan plakken in een nieuw topicquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef diertjuh het volgende:
Dankje. mag ik ff vragen hoe jullie zo snel een nieuwe openen
lekker daar geen reet doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef DeToXiC het volgende:
vanaf 2 jan. zit ik in Leeuwarden.
een van hen heeft al een nieuw topic klaar staan om te openen volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef diertjuh het volgende:
Dankje. mag ik ff vragen hoe jullie zo snel een nieuwe openen
HEYquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Proberen haar alleen te spreken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik lig altijd stil... nou altijd... hangt er vanaf
Maar wat ga je doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
natuurlijk ook contact gegevens enzo uitwisselen, en misschien 2de date afspreken ofzo
maar ja, dat zie ik vanavond wel weer
eerst moet deze verlegen jongen maar over de eerste stap komen
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik probeer dan stil te liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]vooral als ik niet kan slapen dan draai ik gewoon bijna iedere seconde om
Boek lezen? Tv kijken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
phahahaha..dat ik daar niet opgekomen benquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Op uit het oude deel quoten en dan plakken in een nieuw topic
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkstequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
natuurlijk ook contact gegevens enzo uitwisselen, en misschien 2de date afspreken ofzo
maar ja, dat zie ik vanavond wel weer
de kroeg weer inquote:
uitkijken dat je dat niet overdrijftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.
Dat zeg jij, misschien draai je je in je slaap ook wel iedere seconde om...maar dat kan je zelf niet weten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
ehm ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
Het is soms zo makkelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
phahahaha..dat ik daar niet opgekomen ben![]()
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderquote:
nah dat gaat te ver vind ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.
ja en?quote:
Haha dat hebben ze vaak heel snel door, en blijft altijd hangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uitkijken dat je dat niet overdrijft
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletjequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
Hmm ok, dat gaat ook niet werken dan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
ik zet altijd muziekje opquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
mja niet met meiden te makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja en?
geen hand vol maar een land vol!
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik zet altijd muziekje opword ik dan ook weer mee wakker, handig
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
In friesland is dat indrinkenquote:
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
ik bedoel niet dat ik er niet tegen kan ... maar meer fout dat het dan lijkt of je alleen onder invloed durftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
In friesland is dat indrinken
Hou het bij 2 dan... tenzij je met de auto moet natuurlijk
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht warenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop, doe niet moeilijk.. en is het niks dan is het niks, gewoon weer vrolijk verder gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.
Niet moeilijk doen..en ook zeker jezelf blijven!
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoor
Heb er van geleerd, en het omgezet naar iets positiefs
Headshot...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht waren![]()
Ik juist niet, ik weet wie ik ben, en het zal mij in het algemeen aan mijn anus kunnen oxideren hoe anderen daarover denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekken
maar de onzekerheid en verlegenheid naar nieuwe mensen blijft
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
Helemaal waar... Ik was tot mijn 16e erg verlegen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
verlegenheid leer je mee om te gaan
inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals Beller omzetten naar iets positiefs. Het is vervelend. Maar niet meer bij stil staan. Dat pesten is verleden tijd neem ik aan. Klaar punt erachter en op naar dat leuke meisje! Tja wordt het niets...dan wordt het niets. Genoeg andere leukere dingen in het leven toch.
Ik kom vaak arrogant over... ik denk daar anders over, ik ben gewoon zeker van mijn zaakquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef DeToXiC het volgende:
Achy ja, je moet gewoon een beetje zelfverzekerd overkomen, dan gaat het vanzelf. De eerste stap is altijd lastig.
En nu ben je een losgeslagen object?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Helemaal waar... Ik was tot mijn 16e erg verlegen...
Ultra Killllll!quote:
Dat heb ik ook nog wel. Ik stap ook niet zo snel op nieuwe mensen af. Dat vindt ik gewoon nog een beetje eng. Meestal zeggen ze dat je je angsten moet overwinnen door tegen ze in te gaan. Dus op nieuwe afstappen en op dat meisje afstappen. Krijg je zelfvertrouwen van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekken
maar de onzekerheid en verlegenheid naar nieuwe mensen blijft
Hoef je niet meteen zo uit de hoogte te doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kom vaak arrogant over... ik denk daar anders over, ik ben gewoon zeker van mijn zaak
de laatste 3 weken welquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu ben je een losgeslagen object?
M-M-M-M-M-Monsterkill!! kill kill killquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ultra Killllll!
Was ff aan het werk zeg
En nog een vervelend onderwerp vermeden ook zie ikJoh alles komt en gaat zoals het komt en gaat, iedereen brengt zichzelf in de problemen door dingen te zien die er op dat moment niet zijn, en dat kan echte problemen opleveren, maar aan alles komt een eind, aan problemen dus ook. Zo.
uhu die is vaak het moeilijkst. Maar gewoon niet bij nadenken en net doen of je gek bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
maar ja, de eerste stap he
ik weet dat zodra die genomen is de rest vanzelf gaat, zo gaat het altijd bij mij
En nooit zeggen, ja maar ik ben verlegen of ik heb daar te weinig zelfvertrouwen voor. Kan wel zo zijn, maar jij bent de enige die, die cirkel kan doorbrekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel. Ik stap ook niet zo snel op nieuwe mensen af. Dat vindt ik gewoon nog een beetje eng. Meestal zeggen ze dat je je angsten moet overwinnen door tegen ze in te gaan. Dus op nieuwe afstappen en op dat meisje afstappen. Krijg je zelfvertrouwen van.
Bij mijn stage heb ik dat nu ook. In het begin durfde ik ook geen enkele klant te bellen dat vondt ik gewoon eng. Maar dat heb ik nu zovaak gedaan dat ik dus nu met plezier mensen bel. En in de omgang met mijn collega's gaat dat ook beter. Ik heb er meer zelfvertrouwen van gekregen. Verlegenheid blijft je vaak ook wel houden. Maar is maar net hoe je er mee omgaat en hoe anderen met jou omgaan.
Sorry wat zei je? Ik hoorde je niet zo goed, iets met afstand enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo uit de hoogte te doen
Bwahahahaquote:
Ook dan laat je indruk achter... hoogstwaarschijnlijk niet datgene waarop je hoopte maar tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu die is vaak het moeilijkst. Maar gewoon niet bij nadenken en net doen of je gek bent. (niet te letterlijk natuurlijk
)
Hoge bomen wordt veel tegenaangezeken, kijk maar uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Ik hoorde je niet zo goed, iets met afstand enzo![]()
Het is hier wel eenzaam aan de top...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nooit zeggen, ja maar ik ben verlegen of ik heb daar te weinig zelfvertrouwen voor. Kan wel zo zijn, maar jij bent de enige die, die cirkel kan doorbreken
Bwahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoge bomen wordt veel tegenaangezeken, kijk maar uit
Motivatie is erg belangrijk daarin jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mensen kunnen je er wel bij helpen. Ondersteunen enzo maar uiteindelijk moet je het wel zelf voor elkaar krijgen.
Neuh dacht ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha
Nee zo erg ben ik niet hoor
nee hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Motivatie is erg belangrijk daarin ja
psychologe in spe?
Wil dat namelijk wel gaan studerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee hoor..gewoon wat ervaringen van mezelf
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neuh dacht ik ook niet hoor
Wel een fijne sessie hier, tips van en aan iedereen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
omg 1 van mijn collega's is nog straal lazerus van gisterenavond
lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil dat namelijk wel gaan studerenCoaching en Psychologie
klopt, bellen heb ik dankzij mn werk ook geen moeite meer meequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
Bij mijn stage heb ik dat nu ook. In het begin durfde ik ook geen enkele klant te bellen dat vondt ik gewoon eng. Maar dat heb ik nu zovaak gedaan dat ik dus nu met plezier mensen bel. En in de omgang met mijn collega's gaat dat ook beter. Ik heb er meer zelfvertrouwen van gekregen. Verlegenheid blijft je vaak ook wel houden. Maar is maar net hoe je er mee omgaat en hoe anderen met jou omgaan.
Die kan ook naar huisquote:
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
dus ja foto nu op mijn pc ... daar is natuurlijk vanavond iets mee te doen
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmmquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kan ook naar huisHalve zool...ik ben gewoon jaloers!
de verleiding wordt groot?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmm
whahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
omg 1 van mijn collega's is nog straal lazerus van gisterenavond
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenquote:
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereiken
+1 scherpquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computerquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahahaha
nu ja, wel smoes om gesprek mee te beginnen denk ik
dat willen we zeker wetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed ... thanks allemaal voor de tips
natuurlijk krijgen jullie te horen hoe het afloopt
Vooral de reacties die je dan zal gaan krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenlijkt me wel eens grappig, maar niet slim
Ja dat is ook zo, werk en prive moeten dan echt ten alle tijden gescheiden blijven. Maar ik ga dat zeker proberen, hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.
En het gezicht dat zij dan trekt dat is een waar 'Kodak-moment'quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
+1, vanavond geen bobquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
quote:
Ja wat is erquote:
kinkyquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de verborgen eigenschappen:
lief, schattig, verlegen, oplettend, ehm welke hadden we nog meer gezien ?
haha, aaah jij de bob ?quote:
o jahquote:
u vraagt wij leveren:quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg, ik zoek de punica oase! ben ik heir op het goede adres ?
1 deurtje verderquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Al 23 jaar lang... nu ben ik dus ook niet meer aan de beurtquote:
hier ook hoorquote:
vind niet erg hoor, soms de bobquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Al 23 jaar lang... nu ben ik dus ook niet meer aan de beurt
tja, ik lever soms veelquote:
Ach k heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind niet erg hoor, soms de bob
wel lachen
heb ik ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach k heb er geen problemen mee
Alleen als ik ook maar 1 glaasje op heb, dan wil ik al niet meer rijden
Zo denk ik er dus ook overquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook.
ze zeggen dat het mag ...
maar voor mij gewoon: No alcohol in traphic
of ik moet met de fiets zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook.
ze zeggen dat het mag ...
maar voor mij gewoon: No alcohol in traphic
succesquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef Sgele het volgende:
damn... sturen ze me gewoon een meeting in
Tot later!
tot straksquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef Sgele het volgende:
damn... sturen ze me gewoon een meeting in
Tot later!
goed hequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helemaal toppie
. Beetje je verantwoordelijkheden kennen
ervaring mee zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
Straalbezopen op de fiets daarentegen kan prima meestal
Dag dag!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
Ik ben weg mensen, misschien tot vanmiddag!![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
Succes trouwens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
ik 1 keer straalbezopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ervaring mee zeker?
Ben toen ik beetje veel gedronken ook wel bijna een sloot ingefietst. Maar ging nog goed. Toen hadden we over een stukje waar je een half uurtje over doet anderhalf uur gedaan ofzo
good luckquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
Sterk verhaal...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 1 keer straalbezopen
flikkert er bij iemand trapers af ...
ik met zatte kop omgedraaid ... raap trapper op ... flikker om en ga pitte midden op straat
vrienden hadden me nog geprobeerd te zoeken maar hadden me ook niet meer gezien
sinds die tijd ben ik ook nooit meer echt stront bezopen
hoogstens aangeschoten tot zat
het kan sterkerquote:
Hehequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het kan sterker
maar ik hou niet zo van overdrijven
ken t wel hoorquote:
ik had alleen geen bloedquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ken t wel hooreen keer op m'n 15e ofzo bezopen naar huis gefietst langs een lange, donkere weg vol bomen, soort ingesloten fietspad tussen de bosjes. Ik tegen een boom oprijden natuurlijk, en zachtjes in de bosjes landen. Ben er toen ook in slaap gevallen, maar werd wel na een tijdje wakker, weer op m'n fiets gestapt en naar huis gegaan
Volgende dag onder t bloed
Lag je al die tijd op de weg?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had alleen geen bloed
dus viel weer mee
kom smorgens om 8:00 thuis .. ouders: Waar zat je... we hebben je gebeld en voicemail ingesproken maar niks ....
best lullig was dat
Ik heb een keer moeten blazen op de fietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik had alleen geen bloed
dus viel weer mee
kom smorgens om 8:00 thuis .. ouders: Waar zat je... we hebben je gebeld en voicemail ingesproken maar niks ....
best lullig was dat
de.. waag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben eens tegen de Waag in Groningen opgefietst met mijn hoofd... Toen had ik een sneetje bovenop mijn oor... dat bloedt man..
Ik ben een keer aangehouden toen ik zonder licht fietste..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een keer moeten blazen op de fiets
Wie nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangehouden toen ik zonder licht fietste..
Maf Groningen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Daar wegen ze heksen etc.. je weet wel.
Ik heb nog een acceptgiro liggen van zonder licht fietsen... 20 euroquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangehouden toen ik zonder licht fietste..
hehe denk het ook jahquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef B.. het volgende:
Je fiets staat er nog....
Regenpijp!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoe haal je daar je oor aan open
mja is gelijk te merkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef B.. het volgende:
Het is weer lunchtijd he.. er wordt rustiger...
wel heel duidelijk al jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef B.. het volgende:
Het is weer lunchtijd he.. er wordt rustiger...
dan fietste je niet tegen de waal maar tegen een regenpijp! je laat het even spectaculairder klinken dan het is he, ouwe raddraaier!quote:
ik om 15:00 naar huis als er niks te doen isquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wel heel duidelijk al ja
normaal is dat toch echt pas vanaf 12.00, maarja, vrijdag he.. Fridayyy
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef B.. het volgende:
Ik ga half 1 pas...
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik om 15:00 naar huis als er niks te doen is
en o ja,
in goedemorgen heb ik een 4 op rij gescoord
gelukkig niet meer hier
grr, ik raak de tel overal kwijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik ga straks even eten halen, 11.45, en dan misschien zo nog ff naar buiten..
Ah dat heb ik volgende weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Hier werken ze allemaal tot 15:00 uur. Er is een bedrijfsfeest vanavond. dus mag iedereen eerder weg. Ik ga niet naar het feest maar ga lekker toch eerder weg...
klopt :pquote:
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan fietste je niet tegen de waal maar tegen een regenpijp! je laat het even spectaculairder klinken dan het is he, ouwe raddraaier!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Hier werken ze allemaal tot 15:00 uur. Er is een bedrijfsfeest vanavond. dus mag iedereen eerder weg. Ik ga niet naar het feest maar ga lekker toch eerder weg...
de regenpijp van de waagquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..
ik maak van een mug een olifant, sorryquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..
mja maar iedereen wil eerder gaan zoals te zien isquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha idd![]()
en nu alweer 96, teeering
dat wordt gewoon 100 voor t weekend
ja ik ook maar ik zit hier tot 17.30quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja maar iedereen wil eerder gaan zoals te zien is
succesquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:43 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even eten halen, BRB!
ik 3dequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef DeToXiC het volgende:
024. DeToXiC
Ik sta 24ste van gister! Wooooo!!!!
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef DeToXiC het volgende:
024. DeToXiC
Ik sta 24ste van gister! Wooooo!!!!
in de OP staan de GRTDOJW users die ik heb kunnen vindenquote:
smokez en dracu zijn me voor geblevenquote:
terug de warme wol in danquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
Damnz wat gaan jullie snel :|
Werken + drank gister was niet zo'n goed idee..
Ziek, zwak en misselijk
Altijd fijn om te hebben:
- Oorpijn
- Misselijk
- Keelpijn
- Verstopte neus
- Longen uit je lijf hoesten
- Bijholtes die vol zitten
Ik heb me tot zondag ziek gemeld
Ahh...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
Ziek, zwak en misselijk
- Oorpijn
- Misselijk
- Keelpijn
- Verstopte neus
Beterschap dan maar! Geen reet te doen, ziek in bed?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
Ziek, zwak en misselijk
- Oorpijn
- Misselijk
- Keelpijn
- Verstopte neus
jaaaaaaaaaaa kan nog netquote:
Kom er net uit.. heb met drie dekens geslapenquote:
Geen reet te doen, ziek in de woonkamerquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beterschap dan maar! Geen reet te doen, ziek in bed?
ziek?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Kom er net uit.. heb met drie dekens geslapen![]()
[..]
Geen reet te doen, ziek in de woonkamer
bijna ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef Sgele het volgende:
pfff ik heb er geen kracht meer voor [ afbeelding ]
Is het al weekend?
Ik moet altijd aan Gordon denken als ik dat lees....quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef Sgele het volgende:
pfff ik heb er geen kracht meer voor [ afbeelding ]
Is het al weekend?
Pff had ik maar een kater dan was het alleen koppijn + dufquote:
zo dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef B.. het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Gordon denken als ik dat lees....
o ok..quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff had ik maar een kater dan was het alleen koppijn + duf
Van alle drank die ik gister naar binnen had gegoten merk ik helemaal niets
Heel toevallig welquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef B.. het volgende:
He Lynda, Weet je nog hoe je thuis gekomen ben toevallig?
Omdat je je weerstand zo naar de kloten hebt gezopen... ben je nu verkoudenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Pff had ik maar een kater dan was het alleen koppijn + duf
Van alle drank die ik gister naar binnen had gegoten merk ik helemaal niets
Hij heeft toch zo'n kledinglijn? met die tekst...quote:
Ik had woensdag al keelpijn en gister al keelontstekingquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Omdat je je weerstand zo naar de kloten hebt gezopen... ben je nu verkouden
* Sgele geeft Lynda een kopje thee en een pallet Advil
dan is t gewoon niet verstandig te gaan zuipen, maar verstandig zijn is ook niet allesquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik had woensdag al keelpijn en gister al keelontsteking
Advil doe maar nietallergisch voor
mja was precies om 12:00quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dacht ook al dat de servers ook ff met lunchpauze gingen
Hey een kerstborrel laat je niet verstek gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan is t gewoon niet verstandig te gaan zuipen, maar verstandig zijn is ook niet allesgewoon verder zuipen, kom op! cheers!
inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey een kerstborrel laat je niet verstek gaan
preciesquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey een kerstborrel laat je niet verstek gaan
Moet werken vanavond en morgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
preciesen wel lekker vrij nu jij
nu ja...lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
preciesen wel lekker vrij nu jij
mogguhquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef NrSiX het volgende:
zow, even wat topicjes gemist.
Even een update.. over 2 week word ik overgeplaats qua lokatie.. en dan kan ik weer een uurtje later uit bed gelukkigniet meer om 10 over 7 met de bus maar om 20 over 8 met de fiets =] HULDE!
ziekgemeld, dus vrijquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet werken vanavond en morgenMaar heb me ziek gemeld
Ik duik weer lekker me bed in!
ja ja nog 4 uurtjes en dan 3 weken geen ene fuck doen maar wel thuis dan >.<quote:
ja daar zit wat inquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee maar tis ook lunch pauze he >.<
ah ganz klar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
jawohl
ja superdruk gewoon ! en ik ga er nu weer mee verder!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:38 schreef Dylanesque het volgende:
yes yes hoe issut, lekker gewerkt?
sorry, ik ga weer verder waar ik gebleven wasquote:
Hoe vond men de muffins?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef draculettetje het volgende:het hele systeem lag er op het werk uit
kon niks, geen telefoon, geen internet, geen fok, geen grtdojw!
wel getrakketeerd
toen boodschappen gedaan
kerstboom gekocht
en nu weer bakken
tyquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef Dylanesque het volgende:
eet smeklich toxic
die waren een groot succesquote:
en toen werden ze allemaal opgegetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die waren een groot succes
al had ik in de auto onderweg nog wel even een discussie met de bewoners van het muffin dorp
ze vonden het een beetje eng en wilden weglopen
heb gezegd dat ze wel even in de auto mochten wonen
die begint meestal 14.00 toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef Friday12 het volgende:
leeft smokie nog trouwensmet zijn 300 posts
ja en eindelijk zelf ook 1 gehad, was errug lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en toen werden ze allemaal opgegeten
yup en een linkje voor het topic staat al in zn pmquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
die begint meestal 14.00 toch?
hihi goed bezig!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
yup en een linkje voor het topic staat al in zn pm
ik vind dat een goed ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hij stuurt naar mij als ik er niet ben en ik naar hem
ik zal je pmen dan als er je er niet bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat een goed idee
ben jullie zooooo vaak kwijt
niet altijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef Dylanesque het volgende:
we staan gewoon bovenaan in GC hoor
da's eigenlijk ook wel zo, vooral als we allemaal zoveel blijven postenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef Dylanesque het volgende:
we staan gewoon bovenaan in GC hoor
da vin ik lief!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik zal je pmen dan als er je er niet bent
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet altijd. Ik kijk dan ook maar staat er gewoon niet..dan doe ik ff f5en en staat die er
jullie weten ook allemaal de snel knoppen enzoquote:
ha ha haquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net geleerd wat het pijpteken is...
ik blijkbaar nog niet, geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net geleerd wat het pijpteken is...
nee okquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet altijd. Ik kijk dan ook maar staat er gewoon niet..dan doe ik ff f5en en staat die er
hehe zelfde plan hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga vanavond weer bieren, maar ik denk dat ik eerst ff 2 uurtjes ga slapen of zo...
Ik las een document waar steeds gesproken werdt over het pijpteken ( | ) en ik steeds vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik blijkbaar nog niet, geen idee waar je het over hebt
ik ook niet, zit ook echt alleen maar hier om aanwezig te zijn voor áls er iemand belt of langskomtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Sgele het volgende:
Zo... lunch naar binnen gewerkt...nu heb ik ECHT geen zin meer
Als ze dat bij een presentatie noemen moet je gewoon heel hard gaan lachen, omdat je wéét dat iedereen hetzelfde denktquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik las een document waar steeds gesproken werdt over het pijpteken ( | ) en ik steeds van!!
Altijd ellende, die lunchquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ook niet, zit ook echt alleen maar hier om aanwezig te zijn voor áls er iemand belt of langskomt
Wel je best doen hè!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Nog 2 uur fokken in het mooie nieuwe kantoor van de manager die naar huis is en dan thuis nog ff achter m'n mac en dan Jammen en die prijs pakken![]()
Hoe lullig zou het zijn als je dat dan echt doet en iedereen kijkt je aan zo van...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ze dat bij een presentatie noemen moet je gewoon heel hard gaan lachen, omdat je wéét dat iedereen hetzelfde denkt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ga vanavond naar de kerstbingo
Dan kijk je zo:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe lullig zou het zijn als je dat dan echt doet en iedereen kijkt je aan zo van...![]()
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |