Dat zeg jij, misschien draai je je in je slaap ook wel iedere seconde om...maar dat kan je zelf niet weten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]vooral als ik niet kan slapen dan draai ik gewoon bijna iedere seconde om
ehm ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
Het is soms zo makkelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
phahahaha..dat ik daar niet opgekomen ben![]()
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderquote:
nah dat gaat te ver vind ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.
ja en?quote:
Haha dat hebben ze vaak heel snel door, en blijft altijd hangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uitkijken dat je dat niet overdrijft
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletjequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
Hmm ok, dat gaat ook niet werken dan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
ik zet altijd muziekje opquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
mja niet met meiden te makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja en?
geen hand vol maar een land vol!
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik zet altijd muziekje opword ik dan ook weer mee wakker, handig
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
In friesland is dat indrinkenquote:
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
ik bedoel niet dat ik er niet tegen kan ... maar meer fout dat het dan lijkt of je alleen onder invloed durftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
In friesland is dat indrinken
Hou het bij 2 dan... tenzij je met de auto moet natuurlijk
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht warenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop, doe niet moeilijk.. en is het niks dan is het niks, gewoon weer vrolijk verder gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.
Niet moeilijk doen..en ook zeker jezelf blijven!
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoor
Heb er van geleerd, en het omgezet naar iets positiefs
Headshot...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht waren![]()
Ik juist niet, ik weet wie ik ben, en het zal mij in het algemeen aan mijn anus kunnen oxideren hoe anderen daarover denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekken
maar de onzekerheid en verlegenheid naar nieuwe mensen blijft
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |