Een hamer is niet erg tactvolquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee je moet toch ergens ijs mee breken zeg ik maar altijd
Kan best... maar je moet ergens stoppenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
tuurlijk niet te veel
1 per minuut?
nee je moet toch ergens ijs mee breken zeg ik maar altijd
Ik lig altijd stil... nou altijd... hangt er vanafquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik niet. Ik draai heel vaak in mn slaap.
wie kan ff 1tje openen voor me?
BVeatles is zooo 1963quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
zo, maar weer aan the beatles hier
De Op uit het oude deel quoten en dan plakken in een nieuw topicquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef diertjuh het volgende:
Dankje. mag ik ff vragen hoe jullie zo snel een nieuwe openen
lekker daar geen reet doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef DeToXiC het volgende:
vanaf 2 jan. zit ik in Leeuwarden.
een van hen heeft al een nieuw topic klaar staan om te openen volgens mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef diertjuh het volgende:
Dankje. mag ik ff vragen hoe jullie zo snel een nieuwe openen
HEYquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Proberen haar alleen te spreken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik lig altijd stil... nou altijd... hangt er vanaf
Maar wat ga je doen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
natuurlijk ook contact gegevens enzo uitwisselen, en misschien 2de date afspreken ofzo
maar ja, dat zie ik vanavond wel weer
eerst moet deze verlegen jongen maar over de eerste stap komen
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik probeer dan stil te liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]vooral als ik niet kan slapen dan draai ik gewoon bijna iedere seconde om
Boek lezen? Tv kijken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
phahahaha..dat ik daar niet opgekomen benquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De Op uit het oude deel quoten en dan plakken in een nieuw topic
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkstequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY
natuurlijk ook contact gegevens enzo uitwisselen, en misschien 2de date afspreken ofzo
maar ja, dat zie ik vanavond wel weer
de kroeg weer inquote:
uitkijken dat je dat niet overdrijftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.
Dat zeg jij, misschien draai je je in je slaap ook wel iedere seconde om...maar dat kan je zelf niet weten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
ehm ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
Het is soms zo makkelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
phahahaha..dat ik daar niet opgekomen ben![]()
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderquote:
nah dat gaat te ver vind ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Voor de eerste stap gewoon een biertje of 10 a 12 drinken... dan ben je lekker los.
ja en?quote:
Haha dat hebben ze vaak heel snel door, en blijft altijd hangenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uitkijken dat je dat niet overdrijft
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletjequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
Hmm ok, dat gaat ook niet werken dan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee..boek lezen niet. Heb wel eens gedaan vorodat ik ging slapen. Maar toen ik wou slapen ging het verhaal in mn hoofd verderEn dat is wel zo vervelend
ik zet altijd muziekje opquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
mja niet met meiden te makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja en?
geen hand vol maar een land vol!
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik zet altijd muziekje opword ik dan ook weer mee wakker, handig
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn... het belangrijkste
En verlegen zijn? Waarom?
In friesland is dat indrinkenquote:
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
ik bedoel niet dat ik er niet tegen kan ... maar meer fout dat het dan lijkt of je alleen onder invloed durftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
In friesland is dat indrinken
Hou het bij 2 dan... tenzij je met de auto moet natuurlijk
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht warenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe meestal op telefoon nog ff spelletje
Die laatste zin slaat de spijker op zijn kop, doe niet moeilijk.. en is het niks dan is het niks, gewoon weer vrolijk verder gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is onzekerheid. ken het wel een beetje. Kan trouwens een hele belemmering zijn dat verlegen zijn. Maar aan alles komt een eind (bijna alles dan). Dus gewoon ff jezelf heel veel moed inPRATEN. En als het toch niet iets wordt wat je gedacht had. Dan verder niet bij stil staan en verder gaan.
Niet moeilijk doen..en ook zeker jezelf blijven!
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het... ben ook jaren gepest hoor
Heb er van geleerd, en het omgezet naar iets positiefs
Headshot...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ook wel eens UT telang gedaan. Kon toen ook niet meer slapen. Want ik zag het allemaal weer voor me. toen mn ogen dicht waren![]()
Ik juist niet, ik weet wie ik ben, en het zal mij in het algemeen aan mijn anus kunnen oxideren hoe anderen daarover denkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekken
maar de onzekerheid en verlegenheid naar nieuwe mensen blijft
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja niet met meiden te maken
meer met dat ik nogal langere tijd gepest ben
en tja, doet best veel met zelfvertrouwen en hetgeen om op nieuwe mensen af te stappen
pesten ... maakt meer kapot dan je denkt ...
Helemaal waar... Ik was tot mijn 16e erg verlegen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
verlegenheid leer je mee om te gaan
inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals Beller omzetten naar iets positiefs. Het is vervelend. Maar niet meer bij stil staan. Dat pesten is verleden tijd neem ik aan. Klaar punt erachter en op naar dat leuke meisje! Tja wordt het niets...dan wordt het niets. Genoeg andere leukere dingen in het leven toch.
Ik kom vaak arrogant over... ik denk daar anders over, ik ben gewoon zeker van mijn zaakquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:33 schreef DeToXiC het volgende:
Achy ja, je moet gewoon een beetje zelfverzekerd overkomen, dan gaat het vanzelf. De eerste stap is altijd lastig.
En nu ben je een losgeslagen object?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Helemaal waar... Ik was tot mijn 16e erg verlegen...
Ultra Killllll!quote:
Dat heb ik ook nog wel. Ik stap ook niet zo snel op nieuwe mensen af. Dat vindt ik gewoon nog een beetje eng. Meestal zeggen ze dat je je angsten moet overwinnen door tegen ze in te gaan. Dus op nieuwe afstappen en op dat meisje afstappen. Krijg je zelfvertrouwen van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zeg maar grote bek gaan optrekken
maar de onzekerheid en verlegenheid naar nieuwe mensen blijft
Hoef je niet meteen zo uit de hoogte te doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kom vaak arrogant over... ik denk daar anders over, ik ben gewoon zeker van mijn zaak
de laatste 3 weken welquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu ben je een losgeslagen object?
M-M-M-M-M-Monsterkill!! kill kill killquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ultra Killllll!
Was ff aan het werk zeg
En nog een vervelend onderwerp vermeden ook zie ikJoh alles komt en gaat zoals het komt en gaat, iedereen brengt zichzelf in de problemen door dingen te zien die er op dat moment niet zijn, en dat kan echte problemen opleveren, maar aan alles komt een eind, aan problemen dus ook. Zo.
uhu die is vaak het moeilijkst. Maar gewoon niet bij nadenken en net doen of je gek bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
maar ja, de eerste stap he
ik weet dat zodra die genomen is de rest vanzelf gaat, zo gaat het altijd bij mij
En nooit zeggen, ja maar ik ben verlegen of ik heb daar te weinig zelfvertrouwen voor. Kan wel zo zijn, maar jij bent de enige die, die cirkel kan doorbrekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel. Ik stap ook niet zo snel op nieuwe mensen af. Dat vindt ik gewoon nog een beetje eng. Meestal zeggen ze dat je je angsten moet overwinnen door tegen ze in te gaan. Dus op nieuwe afstappen en op dat meisje afstappen. Krijg je zelfvertrouwen van.
Bij mijn stage heb ik dat nu ook. In het begin durfde ik ook geen enkele klant te bellen dat vondt ik gewoon eng. Maar dat heb ik nu zovaak gedaan dat ik dus nu met plezier mensen bel. En in de omgang met mijn collega's gaat dat ook beter. Ik heb er meer zelfvertrouwen van gekregen. Verlegenheid blijft je vaak ook wel houden. Maar is maar net hoe je er mee omgaat en hoe anderen met jou omgaan.
Sorry wat zei je? Ik hoorde je niet zo goed, iets met afstand enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen zo uit de hoogte te doen
Bwahahahaquote:
Ook dan laat je indruk achter... hoogstwaarschijnlijk niet datgene waarop je hoopte maar tochquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu die is vaak het moeilijkst. Maar gewoon niet bij nadenken en net doen of je gek bent. (niet te letterlijk natuurlijk
)
Hoge bomen wordt veel tegenaangezeken, kijk maar uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Ik hoorde je niet zo goed, iets met afstand enzo![]()
Het is hier wel eenzaam aan de top...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nooit zeggen, ja maar ik ben verlegen of ik heb daar te weinig zelfvertrouwen voor. Kan wel zo zijn, maar jij bent de enige die, die cirkel kan doorbreken
Bwahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoge bomen wordt veel tegenaangezeken, kijk maar uit
Motivatie is erg belangrijk daarin jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mensen kunnen je er wel bij helpen. Ondersteunen enzo maar uiteindelijk moet je het wel zelf voor elkaar krijgen.
Neuh dacht ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha
Nee zo erg ben ik niet hoor
nee hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Motivatie is erg belangrijk daarin ja
psychologe in spe?
Wil dat namelijk wel gaan studerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee hoor..gewoon wat ervaringen van mezelf
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neuh dacht ik ook niet hoor
Wel een fijne sessie hier, tips van en aan iedereen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
omg 1 van mijn collega's is nog straal lazerus van gisterenavond
lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil dat namelijk wel gaan studerenCoaching en Psychologie
klopt, bellen heb ik dankzij mn werk ook geen moeite meer meequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
Bij mijn stage heb ik dat nu ook. In het begin durfde ik ook geen enkele klant te bellen dat vondt ik gewoon eng. Maar dat heb ik nu zovaak gedaan dat ik dus nu met plezier mensen bel. En in de omgang met mijn collega's gaat dat ook beter. Ik heb er meer zelfvertrouwen van gekregen. Verlegenheid blijft je vaak ook wel houden. Maar is maar net hoe je er mee omgaat en hoe anderen met jou omgaan.
Die kan ook naar huisquote:
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
dus ja foto nu op mijn pc ... daar is natuurlijk vanavond iets mee te doen
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmmquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kan ook naar huisHalve zool...ik ben gewoon jaloers!
de verleiding wordt groot?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmm
whahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
omg 1 van mijn collega's is nog straal lazerus van gisterenavond
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenquote:
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereiken
+1 scherpquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computerquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahahaha
nu ja, wel smoes om gesprek mee te beginnen denk ik
dat willen we zeker wetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed ... thanks allemaal voor de tips
natuurlijk krijgen jullie te horen hoe het afloopt
Vooral de reacties die je dan zal gaan krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenlijkt me wel eens grappig, maar niet slim
Ja dat is ook zo, werk en prive moeten dan echt ten alle tijden gescheiden blijven. Maar ik ga dat zeker proberen, hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.
En het gezicht dat zij dan trekt dat is een waar 'Kodak-moment'quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
+1, vanavond geen bobquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
quote:
Ja wat is erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |