lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil dat namelijk wel gaan studerenCoaching en Psychologie
klopt, bellen heb ik dankzij mn werk ook geen moeite meer meequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:36 schreef diertjuh het volgende:
Bij mijn stage heb ik dat nu ook. In het begin durfde ik ook geen enkele klant te bellen dat vondt ik gewoon eng. Maar dat heb ik nu zovaak gedaan dat ik dus nu met plezier mensen bel. En in de omgang met mijn collega's gaat dat ook beter. Ik heb er meer zelfvertrouwen van gekregen. Verlegenheid blijft je vaak ook wel houden. Maar is maar net hoe je er mee omgaat en hoe anderen met jou omgaan.
Die kan ook naar huisquote:
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
dus ja foto nu op mijn pc ... daar is natuurlijk vanavond iets mee te doen
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk. Maar ook erg zwaar.
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmmquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kan ook naar huisHalve zool...ik ben gewoon jaloers!
de verleiding wordt groot?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
echt waar? ik heb hier een gall & gall in de buurt.. hmmm
whahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uhmm.. die ga je aan d'r laten zien bij jou thuis?
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Sgele het volgende:
omg 1 van mijn collega's is nog straal lazerus van gisterenavond
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenquote:
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mij ook, maar lijkt me echt geweldig, mensen kunnen motiveren om een bepaald doel te bereiken
+1 scherpquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij was ook op de kerstborrel waar Lynda ook was?
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computerquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahahaha
nu ja, wel smoes om gesprek mee te beginnen denk ik
dat willen we zeker wetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed ... thanks allemaal voor de tips
natuurlijk krijgen jullie te horen hoe het afloopt
Vooral de reacties die je dan zal gaan krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah kan hier moeilijk na m'n pauze bezopen terugkomenlijkt me wel eens grappig, maar niet slim
Ja dat is ook zo, werk en prive moeten dan echt ten alle tijden gescheiden blijven. Maar ik ga dat zeker proberen, hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zeker..mensen helpen is sowieso al iets wat me trekt. Maarja je moet denk ik wel prive en werk heel goed kunnen scheiden. Want als je thuis ook nog eens problemen hebt dan lijkt het me moeilijk om ook die andere mensen echt goed te kunnen helpen. Omdat je bijvoorbeeld aan het probleem thuis wordt herinnerd.
En het gezicht dat zij dan trekt dat is een waar 'Kodak-moment'quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
+1, vanavond geen bobquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hee ken ik jou niet van die foto op m'n computer
quote:
Ja wat is erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |