Maf Groningen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Daar wegen ze heksen etc.. je weet wel.
Ik heb nog een acceptgiro liggen van zonder licht fietsen... 20 euroquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangehouden toen ik zonder licht fietste..
hehe denk het ook jahquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef B.. het volgende:
Je fiets staat er nog....
Regenpijp!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoe haal je daar je oor aan open
mja is gelijk te merkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef B.. het volgende:
Het is weer lunchtijd he.. er wordt rustiger...
wel heel duidelijk al jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef B.. het volgende:
Het is weer lunchtijd he.. er wordt rustiger...
dan fietste je niet tegen de waal maar tegen een regenpijp! je laat het even spectaculairder klinken dan het is he, ouwe raddraaier!quote:
ik om 15:00 naar huis als er niks te doen isquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wel heel duidelijk al ja
normaal is dat toch echt pas vanaf 12.00, maarja, vrijdag he.. Fridayyy
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:33 schreef B.. het volgende:
Ik ga half 1 pas...
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik om 15:00 naar huis als er niks te doen is
en o ja,
in goedemorgen heb ik een 4 op rij gescoord
gelukkig niet meer hier
grr, ik raak de tel overal kwijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik ga straks even eten halen, 11.45, en dan misschien zo nog ff naar buiten..
Ah dat heb ik volgende weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Hier werken ze allemaal tot 15:00 uur. Er is een bedrijfsfeest vanavond. dus mag iedereen eerder weg. Ik ga niet naar het feest maar ga lekker toch eerder weg...
klopt :pquote:
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dan fietste je niet tegen de waal maar tegen een regenpijp! je laat het even spectaculairder klinken dan het is he, ouwe raddraaier!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef B.. het volgende:
Hier werken ze allemaal tot 15:00 uur. Er is een bedrijfsfeest vanavond. dus mag iedereen eerder weg. Ik ga niet naar het feest maar ga lekker toch eerder weg...
de regenpijp van de waagquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..
ik maak van een mug een olifant, sorryquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dikte ik het inderdaad wat aan, maar die regenpijp hoorde toch echt bij de Waag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |