nou ik ben wel erg van de muffins vandaag moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als jij het niet zou zeggen dan vast iemand anders wel
ik quote gewoon de vorige op en kopieer dat en pas m beetje aan zodat de plaatjes weer werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik eigenlijk wel zou niet weten hoe ik zo;n mooie OP moet maken
misschien zijn ze wel heel vies danquote:Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik ben ook van de muffins vandaag mn hele huis ruikt erna
en ik heb er niet eens 1 geproefd
Nouja, het ruikt niet vies in ieder gevalquote:Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik ben ook van de muffins vandaag mn hele huis ruikt erna
en ik heb er niet eens 1 geproefd
beetje vertrouwens alsjeblieft....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel heel vies dan
ik weet neit over watvoor mensen je t hebt, maar vind clienten toch minder klinken dan bewoners of deelnemersquote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje vertrouwens alsjeblieft....
ach ja en anders is het voor de deelnemers (onee ik moet ze tegenwoordig clienten noemen, heb ze hier ook al eerder bewoners genoemd foei toch) die zijn allang blij dat ze wat krijgen die proeven het praktisch toch niet
*schopt Dylanesque in elkaarquote:Op donderdag 13 december 2007 17:15 schreef Dylanesque het volgende:
4 niet
Nah, t aantal posts en topics gaat zo wel snelquote:Op donderdag 13 december 2007 17:15 schreef Dylanesque het volgende:
klotespelletje
Veel posts op je naam hebben heeft toch ook wel iets van kwaliteit weg hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Dylanesque het volgende:
t gaat niet om kwantiteit maar om kwáliteit
zie je opeens wat een aggressieveling t is hequote:Op donderdag 13 december 2007 17:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ben ik blij dat je mij niet steeds in elkaar hebt getrapt!
Nah, ik ben in een goede bui vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 17:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ben ik blij dat je mij niet steeds in elkaar hebt getrapt!
Ik ben niet agressiefquote:Op donderdag 13 december 2007 17:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zie je opeens wat een aggressieveling t is he
zal m'n baas t misschien niet mee eens zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 17:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Veel posts op je naam hebben heeft toch ook wel iets van kwaliteit weg hoor
ik ook maar ja regels hequote:Op donderdag 13 december 2007 17:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik weet neit over watvoor mensen je t hebt, maar vind clienten toch minder klinken dan bewoners of deelnemers
Ik denk dat mijn baas zo'n beetje dezelfde mening als jouw baas zal hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
zal m'n baas t misschien niet mee eens zijn
ow jee dan ga ik jullie ook nog verlatenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch gaat dit topic ook wel snel, al zijn we maar met z'n drieeen
ik zeg ook heus niksquote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij
-edit... .Nee, laat maar ...
Da's waar, thnxquote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow jee dan ga ik jullie ook nog verlaten
maar hey ik heb mn best gedaan weer vandaag
Erg he, heb er ook al last van..quote:Op donderdag 13 december 2007 17:21 schreef draculettetje het volgende:
maar goed dit is gewoon veeeeel te verslavend
dank komt goed als ik van die muffins kan afblijven.....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar, thnx![]()
Veel plezier nog vandaag
Whehehe, gaat je wel lukken hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank komt goed als ik van die muffins kan afblijven.....
als je hier nou zo alleen zit kan je tig schakels maken!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Erg he, heb er ook al last van..
Dat wel, maar t is zo saai in m'n eentjequote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je hier nou zo alleen zit kan je tig schakels maken!
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaat ik dan ook echt
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaat ik dan ook echt
Alweerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Dylanesque het volgende:
moest nog ff werken zeg
LOLquote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja vond t ook maf
staat een leverancier voor de deur voor mensen die er niet meer zijn
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:31 schreef Seventees het volgende:
I need a new job...
Deze is echt zo NIET interessant.
Denk niet dat hij het ooit gaat wordenquote:
Awwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het ooit gaat worden
Ben ik alquote:Op donderdag 13 december 2007 17:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aww![]()
Wanneer ga je eens op zoek naar iets anders dan...?
Ik heb vandaag maar pannenkoeken van gisteren mee naar m'n werk genomen, hoop alleen wel dat er hier nog ergens stroop staatquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar pannenkoeken van gisteren mee naar m'n werk genomen, hoop alleen wel dat er hier nog ergens stroop staat
Geeeeeeeen ideequote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ennnn, wanneer ga je dan ook eens iets vinden?
Ik was maar ff gaan roken, het werd hier wel heel saai hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Daar ben ik weer
Aaawh smokie ben je helemaal alleen en verlaten...*aai over je bolletje*
Probeer monsterboard eens... Ik heb daar nu 3 keer m'n CV geplaatst, werd telkens hélemaal platgebeld door allelei bedrijven die me wilde hebbenquote:
Pannenkoeken?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik gaan eten?
Heb hier nog bastogne en glacékoekenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nu nog niet. Heb net half uurtje terug gegeten.Straks misschien. Wat voor koekjes eigenlijk?
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pannenkoeken?
Moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is wat ik straks ga eten
Zelfgemaakt natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef diertjuh het volgende:
Zelf gemaakte pannenkoeken of pannenkoeken uit de supermarkt?
Thnx!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Het wordt friet!
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb hier nog bastogne en glacékoeken
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor me. Kom ik straks ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zelfgemaakt natuurlijk!
Die supermarktpannenkoeken smaken naar karton ofzo... Geen idee hoe karton smaakt, maar daar heeft het wel iets van weg
Ik ook!quote:
Hm, en wat als ik het nou beloof?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en dan ben ik er en zijn de koekjes ineens op.
stuur maar 1tje op via de post ;Pquote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, en wat als ik het nou beloof?
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur maar 1tje op via de post ;P
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!
dat vraag om een foto natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.
Yep, die Zen's zijn niet zo groot!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
lol waar wil je een foto van ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat vraag om een foto natuurlijk
uhu doe maarquote:Op donderdag 13 december 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
van beidequote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
iewhh doe maar liever niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!
Slik.. hm... moeilijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu doe maarvindt het leuk om gelijk te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slik.. hm... moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!yeahhh. Zie je, je kunt het wel
![]()
alleen achter de randjes heh ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
bah..hou eens opquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja kan geen foto maken. de camera gaat niet meer aankut sony
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verdorie..daar gaan de foto's.
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
bah..hou eens op. Ik zie nu ranzige dingen voor me.
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik moet zo inderdaad ook nog eten
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
http://azarius.net/headsh(...)acrylic_bong_rasta_/
en deze zen
http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15306
]http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/[/quote][/url]quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
[url=http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/
Ja echt niet, ik heb honger!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur de pannenkoeken anders ook maar op![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
de order is gechecked door Bob Saget hahahahaha
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, je hebt mazzel, die dingen kosten geen reet meer tegenwoordig!
ja wat denk je nou zelf ? je moet hem eerst vullen wil je hem kunnen rokenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je er ook echt van roken, of gebruik je dat om geen tissues meer te zoeken voordat je je Auto Suck Masturbator weer tevoorschijn gaat halen?
Wel relaxed pijpje trouwens
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat denk je nou zelf ? je moet hem eerst vullen wil je hem kunnen roken
hahahahahahha
maar hij doet het prima
Ik geloof je, maar het probleem is, ik wil ze ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
`
nou enik wil die pannenkoeken
vullen met water heh !! gvd!! hahaquote:
Tja, er wordt gezegd dat blowen slecht is voor het zaad, maar jij geeft het zo wel een héél vreemde behandelingquote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vullen met water heh !! gvd!! haha
Vullen met water? why?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vullen met water heh !! gvd!! haha
ja denk vermeld het maar ff hahaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, er wordt gezegd dat blowen slecht is voor het zaad, maar jij geeft het zo wel een héél vreemde behandeling
Owh..dat zijn niet veel. Ga maar lekker smullen dan. Weet je nou of er stroop is?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar het probleem is, ik wil ze ook!
En ik heb er maar 5 mee ofzo
mja hallo, voordat ik die pijp volgeschoten heb, ben ik wel ff wat dagen verder hoorquote:
sinaasappelsap?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk vermeld het maar ff haha![]()
ff serieus, de heftigste keer was met sinaasappelsap
Sinaasappelsapquote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk vermeld het maar ff haha![]()
ff serieus, de heftigste keer was met sinaasappelsap
Oh, je gaat waterpijpen...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, een waterpijp, waarom zou je die vullen met water...
waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, een waterpijp, waarom zou je die vullen met water...
geloof me , het werktquote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sinaasappelsap
Die snap ik ff niet
Als ie groen is en dat stekkertje knippert niet meer is ie vol... dacht ikquote:Op donderdag 13 december 2007 18:52 schreef WhiteLightning het volgende:
hey smokez als die batterij groen aangeeft , is ie dan vol ?
ja ben te lui om de gebruiksaanwijzing te lezen haha
gast heb je bongwater weleens geproeft ?? is niet verstandig hoorquote:
tja een moet er de eerste wezen toch ?quote:
dan krijg je zo'n smeerboel. En wie ruimt dat op?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, jij zou er bastognekoeken in verkruimelen en daarna roken
* WhiteLightning hoeft nooit meer ipodquote:
Jij!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dan krijg je zo'n smeerboel. En wie ruimt dat op?![]()
leg me eens uit hoe je waterpijpt danquote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja een moet er de eerste wezen toch ?
Ook niet met een beetje limonade erdoor?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast heb je bongwater weleens geproeft ?? is niet verstandig hoor
nou stekkertje, ik heb er een netadapter bij gehaaldquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ie groen is en dat stekkertje knippert niet meer is ie vol... dacht ik
Kijk nooit echt naar het display
Gátverquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ook niet met een beetje limonade erdoor?
zal ik anders je een flesje bongwater opsturen ?? kan je het proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ook niet met een beetje limonade erdoor?
owja meld jij je ook even om 17.31quote:Op donderdag 13 december 2007 17:31 schreef Seventees het volgende:
I need a new job...
Deze is echt zo NIET interessant.
Ik denk dat die bewaker heel goed weet dat ie van mijn eten af moet blijvenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey pssst..je pannenkoeken zijn gejat. De bewaker had er zin in
Sjezus...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mooiom t maar helemaal niet over die sonicstage software ofzo te hebben
Gelukkig maar. Je zou maar thuiskomen en iedereenligt dood op de grondquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ben ik weer
zelf voor eten gezorgd
tot nu toe leeft iedereen in huis nog
waarom gebruik je dat dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mooiom t maar helemaal niet over die sonicstage software ofzo te hebben
nee hoor. Hij gaat bij je pannenkoeken zit..heb ik net gezegd dat die dat even moet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die bewaker heel goed weet dat ie van mijn eten af moet blijven
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunesquote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat dan ?
Dat moetquote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat dan ?
May i introduce : http://www.ephpod.com/quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunes
Wat is er kapot? Die van mij doet het nu nog zo'n 2 uur en dan is ie weer leeg... Ik gebruik 'm nu meer voor opslag etc.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunes
niets mis met itunes. Je moet het natuurlijk wel goed gebruiken hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ingangetje voor oordopjesquote:Op donderdag 13 december 2007 19:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wat is er kapot? Die van mij doet het nu nog zo'n 2 uur en dan is ie weer leeg... Ik gebruik 'm nu meer voor opslag etc.
mja 10 jaar winamp gewend, en dan wil itunes opeens alles gaan afspelen en mn shit organiseren en je kan niks slepen en whaaarghquote:Op donderdag 13 december 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niets mis met itunes. Je moet het natuurlijk wel goed gebruiken he![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mja 10 jaar winamp gewend, en dan wil itunes opeens alles gaan afspelen en mn shit organiseren en je kan niks slepen en whaaargh
met mn ipod gebruikte k ook ephpod, stuk chiller
ik wou net zeggen, wel plastic eraf halen heh ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC smijt Magnetronmenuutje in de oven..magnetron
edit: foutje
M@zzelquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik heb medestanders in mijn antiitunes-woede
ik ga ff tv kijken enzo
sorry hoor, maar ik heb er geen enkel proleem mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ITUNES is de grootste &$&$&zooi die er bestaat
Lingo zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga ff tv kijken enzo
het is te omslachtigquote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb er geen enkel proleem mee.
en ik sta er alleen voor. Lekker is datquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga ff tv kijken enzo
Heldin!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef diertjuh het volgende:
ik gebruik ook winamp, windows media player en wat andere programma's.
ehm..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
ja maar sinds kort speelt mn windows media player ook alle films af en vind vlc maar kut met playlists, dus geen vlc meerquote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
ben onderweg naar morgen aan het kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet op TV
Jawel... LINGO!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet op TV
veel plezierquote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC gaat nu TV kijken en Groene curry eten...
sorry...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Dylanesque het volgende:
lul
windows classic media player for teh win!!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
heb ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
windows classic media player for teh win!!
dat zit al ver over de datum heenquote:
owhquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zit al ver over de datum heen
jeetje wat ben jij flauw zegquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef DeToXiC het volgende:
Groene curry is best wel lekker ja.
(en omdat het groen is mag je doorrijden)
altijd makkelijk zon dochter die koffie zetquote:Op donderdag 13 december 2007 19:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh![]()
ff koffiezetten. Ben weer eens alleen thuis en mag ik voor mn ouders koffie zetten.
doe jij video marathons ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja maar sinds kort speelt mn windows media player ook alle films af en vind vlc maar kut met playlists, dus geen vlc meer
stuur maar op dan!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben ik weer
diertjuh, ik heb zelfs nog 2 pannenkoeken over
jawel hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd makkelijk zon dochter die koffie zet
sjonge, je hebt wel lef hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
kom maar halen, dan mag je meteen voor mij koffiezetten!
Ik hoor 'm!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef diertjuh het volgende:
iewhhh giel beelen op tv![]()
*UIT UIT UIT UIT*
haha dwdd, zit ik toevallig ook te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef diertjuh het volgende:
iewhhh giel beelen op tv![]()
*UIT UIT UIT UIT*
Goed zoquote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je bent dan ook heel groot. Dus ik durf je bijna niet tegen te spreken
je moet wel je handen wassenquote:
Nope, hele keuken doorgezocht, geen stroop te bekennenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef diertjuh het volgende:
maar Smokex de pannenkoeken waren lekker? Had je ook stroop dan?
heb een hekel aan die gieltje. Met zn standaard grappenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dwdd, zit ik toevallig ook te kijken
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed zo
Sowieso, ik heb je al eens gelijk gegeven vandaag, dus dan moet je extra lief tegen me zijn!
Nohquote:Op donderdag 13 december 2007 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ eet de laatste pannenkoek op
nee vind het een verwaande kerel, maar zn gasten bij radio3 zijn wel okquote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb een hekel aan die gieltje. Met zn standaard grappen
Giel liefhebbers hier?
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee vind het een verwaande kerel, maar zn gasten bij radio3 zijn wel ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |