Pannenkoeken?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik gaan eten?
Heb hier nog bastogne en glacékoekenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nu nog niet. Heb net half uurtje terug gegeten.Straks misschien. Wat voor koekjes eigenlijk?
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pannenkoeken?
Moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is wat ik straks ga eten
Zelfgemaakt natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef diertjuh het volgende:
Zelf gemaakte pannenkoeken of pannenkoeken uit de supermarkt?
Thnx!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Het wordt friet!
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb hier nog bastogne en glacékoeken
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor me. Kom ik straks ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zelfgemaakt natuurlijk!
Die supermarktpannenkoeken smaken naar karton ofzo... Geen idee hoe karton smaakt, maar daar heeft het wel iets van weg
Ik ook!quote:
Hm, en wat als ik het nou beloof?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en dan ben ik er en zijn de koekjes ineens op.
stuur maar 1tje op via de post ;Pquote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, en wat als ik het nou beloof?
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur maar 1tje op via de post ;P
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!
dat vraag om een foto natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.
Yep, die Zen's zijn niet zo groot!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
lol waar wil je een foto van ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat vraag om een foto natuurlijk
uhu doe maarquote:Op donderdag 13 december 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
van beidequote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
iewhh doe maar liever niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!
Slik.. hm... moeilijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu doe maarvindt het leuk om gelijk te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slik.. hm... moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!yeahhh. Zie je, je kunt het wel
![]()
alleen achter de randjes heh ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
bah..hou eens opquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja kan geen foto maken. de camera gaat niet meer aankut sony
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verdorie..daar gaan de foto's.
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
bah..hou eens op. Ik zie nu ranzige dingen voor me.
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik moet zo inderdaad ook nog eten
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
http://azarius.net/headsh(...)acrylic_bong_rasta_/
en deze zen
http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15306
]http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/[/quote][/url]quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
[url=http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/
Ja echt niet, ik heb honger!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur de pannenkoeken anders ook maar op![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
de order is gechecked door Bob Saget hahahahaha
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, je hebt mazzel, die dingen kosten geen reet meer tegenwoordig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |