Pannenkoeken?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik gaan eten?
Heb hier nog bastogne en glacékoekenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nu nog niet. Heb net half uurtje terug gegeten.Straks misschien. Wat voor koekjes eigenlijk?
Eet smakelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pannenkoeken?
Moet je zelf weten natuurlijk, maar dat is wat ik straks ga eten
Zelfgemaakt natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef diertjuh het volgende:
Zelf gemaakte pannenkoeken of pannenkoeken uit de supermarkt?
Thnx!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Het wordt friet!
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor mequote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb hier nog bastogne en glacékoeken
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh yummie bastogne. Bewaar maar 1tje voor me. Kom ik straks ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zelfgemaakt natuurlijk!
Die supermarktpannenkoeken smaken naar karton ofzo... Geen idee hoe karton smaakt, maar daar heeft het wel iets van weg
Ik ook!quote:
Hm, en wat als ik het nou beloof?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja en dan ben ik er en zijn de koekjes ineens op.
stuur maar 1tje op via de post ;Pquote:Op donderdag 13 december 2007 18:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, en wat als ik het nou beloof?
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur maar 1tje op via de post ;P
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaja, en jij dacht dat die postbodes achterlijk zijn ofzo? Die is al opgegeten voor het koekje bij de sorteermachine is!
dat vraag om een foto natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
postbodes hebben geen laseroogjes. Dus ze weten niet wat er in de envelop zit.
Yep, die Zen's zijn niet zo groot!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels weer thuis. had het fucking druk ineens.
en mn zen en pijp is er woohoo!
wel klein trouwens haha, net een lucifer doosje
lol waar wil je een foto van ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat vraag om een foto natuurlijk
uhu doe maarquote:Op donderdag 13 december 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan toch nog iemand gelijk gaan geven vandaag?
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
van beidequote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol waar wil je een foto van ?
iewhh doe maar liever niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van je grote-teen-nagel natuurlijk!
Slik.. hm... moeilijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu doe maarvindt het leuk om gelijk te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Slik.. hm... moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het was moeilijk, maar ik heb het gezegd!yeahhh. Zie je, je kunt het wel
![]()
alleen achter de randjes heh ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
bah..hou eens opquote:Op donderdag 13 december 2007 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
iewhh?
WL heeft anders heel smakelijke gorgonzola tussen z'n tenen zitten hoor!
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja kan geen foto maken. de camera gaat niet meer aankut sony
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
verdorie..daar gaan de foto's.
[..]
alleen achter de randjes heh ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
bah..hou eens op. Ik zie nu ranzige dingen voor me.
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik moet zo inderdaad ook nog eten
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
http://azarius.net/headsh(...)acrylic_bong_rasta_/
en deze zen
http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=15306
]http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/[/quote][/url]quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
deze pijp:
[url=http://azarius.net/headshop/bongs/acrylic_bongs_klein/acrylic_bong_rasta_/
Ja echt niet, ik heb honger!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
stuur de pannenkoeken anders ook maar op![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef WhiteLightning het volgende:
de order is gechecked door Bob Saget hahahahaha
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, je hebt mazzel, die dingen kosten geen reet meer tegenwoordig!
ja wat denk je nou zelf ? je moet hem eerst vullen wil je hem kunnen rokenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je er ook echt van roken, of gebruik je dat om geen tissues meer te zoeken voordat je je Auto Suck Masturbator weer tevoorschijn gaat halen?
Wel relaxed pijpje trouwens
Wtfquote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat denk je nou zelf ? je moet hem eerst vullen wil je hem kunnen roken
hahahahahahha
maar hij doet het prima
Ik geloof je, maar het probleem is, ik wil ze ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
`
nou enik wil die pannenkoeken
vullen met water heh !! gvd!! hahaquote:
Tja, er wordt gezegd dat blowen slecht is voor het zaad, maar jij geeft het zo wel een héél vreemde behandelingquote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vullen met water heh !! gvd!! haha
Vullen met water? why?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vullen met water heh !! gvd!! haha
ja denk vermeld het maar ff hahaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, er wordt gezegd dat blowen slecht is voor het zaad, maar jij geeft het zo wel een héél vreemde behandeling
Owh..dat zijn niet veel. Ga maar lekker smullen dan. Weet je nou of er stroop is?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar het probleem is, ik wil ze ook!
En ik heb er maar 5 mee ofzo
mja hallo, voordat ik die pijp volgeschoten heb, ben ik wel ff wat dagen verder hoorquote:
sinaasappelsap?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk vermeld het maar ff haha![]()
ff serieus, de heftigste keer was met sinaasappelsap
Sinaasappelsapquote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denk vermeld het maar ff haha![]()
ff serieus, de heftigste keer was met sinaasappelsap
Oh, je gaat waterpijpen...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, een waterpijp, waarom zou je die vullen met water...
waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, een waterpijp, waarom zou je die vullen met water...
geloof me , het werktquote:Op donderdag 13 december 2007 18:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sinaasappelsap
Die snap ik ff niet
Als ie groen is en dat stekkertje knippert niet meer is ie vol... dacht ikquote:Op donderdag 13 december 2007 18:52 schreef WhiteLightning het volgende:
hey smokez als die batterij groen aangeeft , is ie dan vol ?
ja ben te lui om de gebruiksaanwijzing te lezen haha
gast heb je bongwater weleens geproeft ?? is niet verstandig hoorquote:
tja een moet er de eerste wezen toch ?quote:
dan krijg je zo'n smeerboel. En wie ruimt dat op?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, jij zou er bastognekoeken in verkruimelen en daarna roken
* WhiteLightning hoeft nooit meer ipodquote:
Jij!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dan krijg je zo'n smeerboel. En wie ruimt dat op?![]()
leg me eens uit hoe je waterpijpt danquote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja een moet er de eerste wezen toch ?
Ook niet met een beetje limonade erdoor?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast heb je bongwater weleens geproeft ?? is niet verstandig hoor
nou stekkertje, ik heb er een netadapter bij gehaaldquote:Op donderdag 13 december 2007 18:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ie groen is en dat stekkertje knippert niet meer is ie vol... dacht ik
Kijk nooit echt naar het display
Gátverquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ook niet met een beetje limonade erdoor?
zal ik anders je een flesje bongwater opsturen ?? kan je het proberenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ook niet met een beetje limonade erdoor?
owja meld jij je ook even om 17.31quote:Op donderdag 13 december 2007 17:31 schreef Seventees het volgende:
I need a new job...
Deze is echt zo NIET interessant.
Ik denk dat die bewaker heel goed weet dat ie van mijn eten af moet blijvenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey pssst..je pannenkoeken zijn gejat. De bewaker had er zin in
Sjezus...quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mooiom t maar helemaal niet over die sonicstage software ofzo te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |