Gelukkig maar. Je zou maar thuiskomen en iedereenligt dood op de grondquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ben ik weer
zelf voor eten gezorgd
tot nu toe leeft iedereen in huis nog
waarom gebruik je dat dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mooiom t maar helemaal niet over die sonicstage software ofzo te hebben
nee hoor. Hij gaat bij je pannenkoeken zit..heb ik net gezegd dat die dat even moet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die bewaker heel goed weet dat ie van mijn eten af moet blijven
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunesquote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat dan ?
Dat moetquote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom gebruik je dat dan ?
May i introduce : http://www.ephpod.com/quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunes
Wat is er kapot? Die van mij doet het nu nog zo'n 2 uur en dan is ie weer leeg... Ik gebruik 'm nu meer voor opslag etc.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
niet, gebruik dat hele ding niet meer (beetje kapot), maar die software heb ik natuurlijk wel even geprobeerd en was nog erger dan itunes
niets mis met itunes. Je moet het natuurlijk wel goed gebruiken hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ingangetje voor oordopjesquote:Op donderdag 13 december 2007 19:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wat is er kapot? Die van mij doet het nu nog zo'n 2 uur en dan is ie weer leeg... Ik gebruik 'm nu meer voor opslag etc.
mja 10 jaar winamp gewend, en dan wil itunes opeens alles gaan afspelen en mn shit organiseren en je kan niks slepen en whaaarghquote:Op donderdag 13 december 2007 19:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niets mis met itunes. Je moet het natuurlijk wel goed gebruiken he![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mja 10 jaar winamp gewend, en dan wil itunes opeens alles gaan afspelen en mn shit organiseren en je kan niks slepen en whaaargh
met mn ipod gebruikte k ook ephpod, stuk chiller
ik wou net zeggen, wel plastic eraf halen heh ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC smijt Magnetronmenuutje in de oven..magnetron
edit: foutje
M@zzelquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik heb medestanders in mijn antiitunes-woede
ik ga ff tv kijken enzo
sorry hoor, maar ik heb er geen enkel proleem mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ITUNES is de grootste &$&$&zooi die er bestaat
Lingo zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga ff tv kijken enzo
het is te omslachtigquote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb er geen enkel proleem mee.
en ik sta er alleen voor. Lekker is datquote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef Dylanesque het volgende:
ik ga ff tv kijken enzo
Heldin!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef diertjuh het volgende:
ik gebruik ook winamp, windows media player en wat andere programma's.
ehm..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
ja maar sinds kort speelt mn windows media player ook alle films af en vind vlc maar kut met playlists, dus geen vlc meerquote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
ben onderweg naar morgen aan het kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet op TV
Jawel... LINGO!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet op TV
veel plezierquote:Op donderdag 13 december 2007 19:17 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC gaat nu TV kijken en Groene curry eten...
sorry...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:18 schreef Dylanesque het volgende:
lul
windows classic media player for teh win!!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:12 schreef Friday12 het volgende:
VLC player iemand?
heb ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
windows classic media player for teh win!!
dat zit al ver over de datum heenquote:
owhquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zit al ver over de datum heen
jeetje wat ben jij flauw zegquote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef DeToXiC het volgende:
Groene curry is best wel lekker ja.
(en omdat het groen is mag je doorrijden)
altijd makkelijk zon dochter die koffie zetquote:Op donderdag 13 december 2007 19:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh![]()
ff koffiezetten. Ben weer eens alleen thuis en mag ik voor mn ouders koffie zetten.
doe jij video marathons ?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja maar sinds kort speelt mn windows media player ook alle films af en vind vlc maar kut met playlists, dus geen vlc meer
stuur maar op dan!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben ik weer
diertjuh, ik heb zelfs nog 2 pannenkoeken over
jawel hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
altijd makkelijk zon dochter die koffie zet
sjonge, je hebt wel lef hequote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
kom maar halen, dan mag je meteen voor mij koffiezetten!
Ik hoor 'm!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef diertjuh het volgende:
iewhhh giel beelen op tv![]()
*UIT UIT UIT UIT*
haha dwdd, zit ik toevallig ook te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef diertjuh het volgende:
iewhhh giel beelen op tv![]()
*UIT UIT UIT UIT*
Goed zoquote:Op donderdag 13 december 2007 19:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je bent dan ook heel groot. Dus ik durf je bijna niet tegen te spreken
je moet wel je handen wassenquote:
Nope, hele keuken doorgezocht, geen stroop te bekennenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef diertjuh het volgende:
maar Smokex de pannenkoeken waren lekker? Had je ook stroop dan?
heb een hekel aan die gieltje. Met zn standaard grappenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dwdd, zit ik toevallig ook te kijken
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed zo
Sowieso, ik heb je al eens gelijk gegeven vandaag, dus dan moet je extra lief tegen me zijn!
Nohquote:Op donderdag 13 december 2007 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ eet de laatste pannenkoek op
nee vind het een verwaande kerel, maar zn gasten bij radio3 zijn wel okquote:Op donderdag 13 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb een hekel aan die gieltje. Met zn standaard grappen
Giel liefhebbers hier?
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee vind het een verwaande kerel, maar zn gasten bij radio3 zijn wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |