ik werd tot een uur geleden nog af en toe gebeldquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
tering jantje. Smokez had je me niet ff kun pmen met linkje voor nieuwe topic? Die andere zit gewoon dicht ja. Ik sta versteld. Hebben jullie echt maar dan ook echt niets te doen?
*fluit Clint Eastwood western showdown muziekje*quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, Dylaneque, je wil ook een #1 positie ofzo?
Jamaar, dat heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
tering jantje. Smokez had je me niet ff kun pmen met linkje voor nieuwe topic? Die andere zit gewoon dicht ja. Ik sta versteld. Hebben jullie echt maar dan ook echt niets te doen?
Netjesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
*fluit Clint Eastwood western showdown muziekje*
nee hoor ik verveel me gewoon écht
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik werd tot een uur geleden nog af en toe gebeld
nu niet meer
Beter maak je allemaal huisjes van kartonnen doosjes en een weggetje en zet je alle muffins erin en verf je alles als lijkende op een winkelstraat in het bosquote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef draculettetje het volgende:
hihihi ik lig helemaal dubbel
een muffin smurven dorpje
hmmm ik heb alleen maar choco, witte en roze glazuur daar moet wat van te maken zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beter maak je allemaal huisjes van kartonnen doosjes en een weggetje en zet je alle muffins erin en verf je alles als lijkende op een winkelstraat in het bos
En gezichtjes erop maken he!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm ik heb alleen maar choco, witte en roze glazuur daar moet wat van te maken zijn
maar jullie gaan veel te snel.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
moet ook wel hier, komen veel interessante onderwerpen voorbij
hihii jahaaaa en dan zijn het stiekum mn kaboutertjes sie mn keuken weer opruimen als ik slaapquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En gezichtjes erop maken he!
ja lekker puh! pech gehad beetje diertjuh hier de hele middag weg houden.....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar jullie gaan veel te snel.Ik had maar 1 reactie gepost in het vorige topic.
Mijn planning liep volledig verkeerd.Dat is niet leuk enzo. Dus nu heb ik die stomme facturen niet gevouwen en niet op de post gedaan. Want dan moest ik heel maar dan ook heel erg druk doen. En dat is niet goed voor mij. Ze hebben dan maar pech
of dan gaan ze muffins bakkenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihii jahaaaa en dan zijn het stiekum mn kaboutertjes sie mn keuken weer opruimen als ik slaap
preciesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef draculettetje het volgende:
hihihi nee dus maar een huis mvol met muffins heb ik daar voor over
vandaag in ieder geval welquote:Op donderdag 13 december 2007 16:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
preciest gaat om muffins hier tenslotte!
ik zei nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:58 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar even wat glazuur klaar maken
al moet ik ook nog bedenken wat ik wil eten vanavond
en neee ik wil geen muffins eten
ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht ik ben je alvast voor
als die andere muffins weer bijbakken wat ik dan mis welquote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef Dylanesque het volgende:
maar t zou wel makkelijk zijn
Precies! Ow het is al 5 uur.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja lekker puh! pech gehad beetje diertjuh hier de hele middag weg houden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |