www.fleshlight.nl/quote:Op donderdag 13 december 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg eerst een beetje lekker zitten te maken, en al komt het erop aan geen linkjes geven
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb er genoeg van voor vandaag, ik gooi de handdoek in de ring en tuf rustig naar huis
tufzequote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
ik heb er genoeg van voor vandaag, ik gooi de handdoek in de ring en tuf rustig naar huis
Ik heb al sinds gisteren het gevoel dat het vrijdag is... Héél vervelendquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Friday12 het volgende:
leuke OP
Elke dag is Friday als het aan Friday ligt![]()
haha bewijs maar dat jij t was danquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef B.. het volgende:
WOHOOO ik sta in de OP, maar nu heb ik een andere avater
Hey, Mr. T!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef B.. het volgende:
WOHOOO ik sta in de OP, maar nu heb ik een andere avater
B.A. is allemaal goudquote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
M'n maten noemen me soms B.A. Barracus omdat ik volgens hun een iets te grote zilveren ketting om heb ofzo...
B.A? waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
M'n maten noemen me soms B.A. Barracus omdat ik volgens hun een iets te grote zilveren ketting om heb ofzo...
Zo'n schakelketting?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
Geen ideequote:
jawel hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal voor een dame...
Ja dat zei ik ook al, 'maar daar ging het niet om'quote:Op donderdag 13 december 2007 15:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
B.A. is allemaal goudmaffe maten!
lynda heet een asshole in haar hoofd zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen ideeIs uit een film en kwam er vanochtend opeens op en nu zit het de hele dag al in mijn hoofd
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig kettingen die niet uit schakels bestaan, nietwaar?
hehe ok, Dennis Leary is een acteur/stand up comedian (die al z'n materiaal van wijlen Bill Hicks heeft gepikt en daarom een asshole is maar dat terzijde) die een liedje had 'I'm an assshooooole', vast wel op yotube te vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen ideeIs uit een film en kwam er vanochtend opeens op en nu zit het de hele dag al in mijn hoofd
[..]
jawel hoor
Zo extreem is het nou ook weer niet, ketting is 60 cm.quote:
Lingo natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nu weet ik hoe jij aan zoveel posts komt
Dennis Leary, deed die niet van die korte filmpjes op MTV vroeger?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe ok, Dennis Leary is een acteur/stand up comedian (die al z'n materiaal van wijlen Bill Hicks heeft gepikt en daarom een asshole is maar dat terzijde) die een liedje had 'I'm an assshooooole', vast wel op yotube te vinden
yup, heel erg jammer dat MTV zo'n imitatie van de echte genie Bill Hicks dan wel als commercieel genoeg zietquote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dennis Leary, deed die niet van die korte filmpjes op MTV vroeger?
* Sm0keZ zet Metallica nog maar even aanquote:Op donderdag 13 december 2007 15:55 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC switch radio van Q-music naar Slam! FM...
Ben die freakin' kerstliedjes helemaal zat al
Die spanning hè... Zit er iemand tussen?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Posts aan elkaar schakelen, leuk tijdverdrijf!
Precies, het blijft afwachten natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die spanning hè... Zit er iemand tussen?![]()
ik ben dan ook erg lief!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 70 muffins bakken wel heel aardig van je vindIk koop wel een taart ofzo als ik jarig ben hier, in 5 minuten gedaan
Weeehehehehe!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij?
-edit... aaaaaaaaaaaaaarghhh
Nee, is niet auto.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, is dat niet die Auto Suck Masturbator?![]()
sorry!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij?
-edit... aaaaaaaaaaaaaarghhh
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef draculettetje het volgende:
zooo ene laatste lading zit in de oven
ben aan het twijfelen of ik nog boodschappen ga doen
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'Partners kiezen vaak verkeerde cadeaus'
Idd, leuk cadeau voor je vriendin enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gefrituurde fleshlightquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!
hoef ik niet meer zo na te denken over een kadoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ha ha en dan morgen me ziek melden.......quote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!
ik moest er even bij nadenken, maar oooh het kado is toch nooit goed natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoef ik niet meer zo na te denken over een kado
tis toch nooit goed scheelt weer
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en dan morgen me ziek melden.......
nope ik had een pak te weinig maar eigenlijk red ik het autorijden en boodschappen doen niet echt op mn therapie dag
hihihi die bedoel ik jaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik moest er even bij nadenken, maar oooh het kado is toch nooit goed natuurlijk
hoe komt dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC durft niet meer te posten nu....
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC durft niet meer te posten nu....
Sowieso, da's altijd goed!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzo
probeer ik ook altijd wel maar ja soms heeel soms ben ik best eigenwijsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzo
Ik wil ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef DeToXiC het volgende:
Zal ik alvast naar huis gaan?
jij met je schakels.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik schopte hem zojuist in elkaar omdat ie m'n serie van 5 posts (lingo!) verbrak
Da's waar, maar goed, ik heb al een 6-letter-lingo op m'n naam staan in dit topic!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:06 schreef DeToXiC het volgende:
Het is de kunst dat precies op het goede moment te doen... Een 4-op-een-rioj is natuurlijk veel makkelijker dan een Lingo.
geef iemand er een muffin voorquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
probeer ik ook altijd wel maar ja soms heeel soms ben ik best eigenwijs
zit me te bedenken dat ik de auto nog om moet bouwen, al is dat praktisch geen werk maar even niet fijn nu
hmmmm
eens kijken of ik andere oplossing kan bedenken
Volgens mij heeft er iemand hier teveel gerookt...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geef iemand er een muffin voor
zet een advertentie op marktplaats, prijs: muffin!
zet een muffin op je auto en hoop dat 'ie t oplost voor je
lok een automonteur naar je auto met een muffin aan een touwtje
maak een nieuwe auto van muffins!
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geef iemand er een muffin voor
zet een advertentie op marktplaats, prijs: muffin!
zet een muffin op je auto en hoop dat 'ie t oplost voor je
lok een automonteur naar je auto met een muffin aan een touwtje
maak een nieuwe auto van muffins!
Nee, anders had ik nu 4 op een rijquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef DeToXiC het volgende:
Het is zo simpel hè...
Daarom juist!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu 4 op een rij
Ja das mijn ipquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
Hee je moet toch wát met je 70 muffinsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zeeeeer verrast door deze oplossingen!
ik zit er alweer een keer tussenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu 4 op een rij
70 muffins, sjezus, je zal maar honger hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee je moet toch wát met je 70 muffins
happy smile festival [<< film kijken!!!]quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zó m'n best...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zit er alweer een keer tussen
helemaal niet das mijnequote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja das mijn ipgoed van jou nog wel mn interne ip ^^
en dan kom ik morgen op werk, alle bewoners teleurgesteld wordt ik weer in elkaar getrapt en ben ik nog langer in mn uitkering nee dank je vriendelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chinees!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef DeToXiC het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond? een AH Stoommmaaltijdje?
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef draculettetje het volgende:
shit vergeet ik weeeeeer de oven waren het er bijna 70 - 12 geweest
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
zo goed alsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef B.. het volgende:
He, draculettetje ben je al beter?
komt omdat je schakeljager bentquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word trouwens een beetje moe van deze tekst...
[..]
klinkt wel goed trouwensquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
komt omdat je schakeljager bent
en ik dacht nog wel dat ik t druk zou krijgen met werk vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef draculettetje het volgende:
zooooo gaan we weer lekker snel
Dit topic loopt niet lang meer denk ikquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef draculettetje het volgende:
zooooo gaan we weer lekker snel
Daar was ik ook bang voor, maar tot nu toe valt het meequote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik t druk zou krijgen met werk vandaag
ik kan het thuis in ieder geval wel veeeel beter bijhoudenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik t druk zou krijgen met werk vandaag
Hehe, dat zeggen ze ja....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lucky you, die van mij wordt naar Afrika gestuurd
mwah, ik ben hier meer gefocussed op m'n pcquote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan het thuis in ieder geval wel veeeel beter bijhouden
morgen hoef ik vrij weinig te doen op werk hoop ikquote:Op donderdag 13 december 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
mwah, ik ben hier meer gefocussed op m'n pc
Nouja dan ga je toch lekker zitten.. als ze je stoel maar wel versierd hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
morgen hoef ik vrij weinig te doen op werk hoop ik
ja trakketeren en op een stoel staan maar da kan ik toch nie
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja dan ga je toch lekker zitten.. als ze je stoel maar wel versierd hebben
gaafquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha vorig jaar kreeg ik zo'n muts die je ook in de kleuterklas kreeg
heb hem met trots de hele dag opgehouden
die heb ik nog in Salou gezienquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef DeToXiC het volgende:
en zatredag naar Erick-E...
Creatieve collega'squote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha vorig jaar kreeg ik zo'n muts die je ook in de kleuterklas kreeg
heb hem met trots de hele dag opgehouden
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef DeToXiC het volgende:
en zatredag naar Erick-E...
Thanks! sta met een Funk/Hiphop groepje in de finale van een wedstrijd voor bandjes...quote:
Jammer johquote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef Dylanesque het volgende:
gewoon even een post om je schakel te breken.
ow
Moeten we stemmen via internet?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef B.. het volgende:
[..]
Thanks! sta met een Funk/Hiphop groepje in de finale van een wedstrijd voor bandjes...
We zijn het enige niet Rock/metal bandje....
dan alvast succes!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef B.. het volgende:
[..]
Thanks! sta met een Funk/Hiphop groepje in de finale van een wedstrijd voor bandjes...
We zijn het enige niet Rock/metal bandje....
Kan nietquote:Op donderdag 13 december 2007 16:26 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Moeten we stemmen via internet?
En u een fijne borrelquote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
Ik gaat me maar eens naar de kerstborrel begeven
Ik wens u een fijne avond, nacht, ochtend
Veel plezier, en drink vooral niet te weinig he!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
Ik nog 6!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:30 schreef Dylanesque het volgende:
en ik nog een uurtje !
Denk dat ik tot nu toe al 130 posts te pakken heb, dat wordt weer een mooie eerste plaats denk ik zomaarquote:
Komt door je lingo's... makkelijk scorenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Denk dat ik tot nu toe al 130 posts te pakken heb, dat wordt weer een mooie eerste plaats denk ik zomaar
En dan morgen ook nog, dan heb ik toch wel een spamslet-hattrick-titel verdient!
veel plezier!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef lynda het volgende:
Precies, hij doet t er een beetje omquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Komt door je lingo's... makkelijk scoren
C&C!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz start weer een nieuw potje C&C op ...
Staat je netjesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niettes en weer ben ik de spelbreker!
Als in Cola & Champagne natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:40 schreef Dylanesque het volgende:
c&c als in command & conquer?
ik doe het niet eens expressquote:Op donderdag 13 december 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ík vond t grappig. go draculatettje
hm ok t lag wel voor de handquote:Op donderdag 13 december 2007 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als in Cola & Champagne natuurlijk
en anders zeg je tegen alle muffins-to-be dat ze gewoon moeten gaan lijken op degene die al af zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe het niet eens express
heb besloten hulplijnen in te zetten
hoop dat ie wel de goede bakblikken meeneemt
ik werd tot een uur geleden nog af en toe gebeldquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
tering jantje. Smokez had je me niet ff kun pmen met linkje voor nieuwe topic? Die andere zit gewoon dicht ja. Ik sta versteld. Hebben jullie echt maar dan ook echt niets te doen?
*fluit Clint Eastwood western showdown muziekje*quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, Dylaneque, je wil ook een #1 positie ofzo?
Jamaar, dat heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
tering jantje. Smokez had je me niet ff kun pmen met linkje voor nieuwe topic? Die andere zit gewoon dicht ja. Ik sta versteld. Hebben jullie echt maar dan ook echt niets te doen?
Netjesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
*fluit Clint Eastwood western showdown muziekje*
nee hoor ik verveel me gewoon écht
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik werd tot een uur geleden nog af en toe gebeld
nu niet meer
Beter maak je allemaal huisjes van kartonnen doosjes en een weggetje en zet je alle muffins erin en verf je alles als lijkende op een winkelstraat in het bosquote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef draculettetje het volgende:
hihihi ik lig helemaal dubbel
een muffin smurven dorpje
hmmm ik heb alleen maar choco, witte en roze glazuur daar moet wat van te maken zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beter maak je allemaal huisjes van kartonnen doosjes en een weggetje en zet je alle muffins erin en verf je alles als lijkende op een winkelstraat in het bos
En gezichtjes erop maken he!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm ik heb alleen maar choco, witte en roze glazuur daar moet wat van te maken zijn
maar jullie gaan veel te snel.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
moet ook wel hier, komen veel interessante onderwerpen voorbij
hihii jahaaaa en dan zijn het stiekum mn kaboutertjes sie mn keuken weer opruimen als ik slaapquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En gezichtjes erop maken he!
ja lekker puh! pech gehad beetje diertjuh hier de hele middag weg houden.....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
maar jullie gaan veel te snel.Ik had maar 1 reactie gepost in het vorige topic.
Mijn planning liep volledig verkeerd.Dat is niet leuk enzo. Dus nu heb ik die stomme facturen niet gevouwen en niet op de post gedaan. Want dan moest ik heel maar dan ook heel erg druk doen. En dat is niet goed voor mij. Ze hebben dan maar pech
of dan gaan ze muffins bakkenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihii jahaaaa en dan zijn het stiekum mn kaboutertjes sie mn keuken weer opruimen als ik slaap
preciesquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef draculettetje het volgende:
hihihi nee dus maar een huis mvol met muffins heb ik daar voor over
vandaag in ieder geval welquote:Op donderdag 13 december 2007 16:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
preciest gaat om muffins hier tenslotte!
ik zei nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:58 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar even wat glazuur klaar maken
al moet ik ook nog bedenken wat ik wil eten vanavond
en neee ik wil geen muffins eten
ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht ik ben je alvast voor
als die andere muffins weer bijbakken wat ik dan mis welquote:Op donderdag 13 december 2007 16:59 schreef Dylanesque het volgende:
maar t zou wel makkelijk zijn
Precies! Ow het is al 5 uur.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja lekker puh! pech gehad beetje diertjuh hier de hele middag weg houden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |