Dennis Leary, deed die niet van die korte filmpjes op MTV vroeger?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe ok, Dennis Leary is een acteur/stand up comedian (die al z'n materiaal van wijlen Bill Hicks heeft gepikt en daarom een asshole is maar dat terzijde) die een liedje had 'I'm an assshooooole', vast wel op yotube te vinden
yup, heel erg jammer dat MTV zo'n imitatie van de echte genie Bill Hicks dan wel als commercieel genoeg zietquote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dennis Leary, deed die niet van die korte filmpjes op MTV vroeger?
* Sm0keZ zet Metallica nog maar even aanquote:Op donderdag 13 december 2007 15:55 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC switch radio van Q-music naar Slam! FM...
Ben die freakin' kerstliedjes helemaal zat al
Die spanning hè... Zit er iemand tussen?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Posts aan elkaar schakelen, leuk tijdverdrijf!
Precies, het blijft afwachten natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:55 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die spanning hè... Zit er iemand tussen?![]()
ik ben dan ook erg lief!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 70 muffins bakken wel heel aardig van je vindIk koop wel een taart ofzo als ik jarig ben hier, in 5 minuten gedaan
Weeehehehehe!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij?
-edit... aaaaaaaaaaaaaarghhh
Nee, is niet auto.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, is dat niet die Auto Suck Masturbator?![]()
sorry!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
4 op een rij?
-edit... aaaaaaaaaaaaaarghhh
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef draculettetje het volgende:
zooo ene laatste lading zit in de oven
ben aan het twijfelen of ik nog boodschappen ga doen
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'Partners kiezen vaak verkeerde cadeaus'
Idd, leuk cadeau voor je vriendin enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gefrituurde fleshlightquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!
hoef ik niet meer zo na te denken over een kadoquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ha ha en dan morgen me ziek melden.......quote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aan het twijfelen wat je vanavond gaat eten? muffinssss!
ik moest er even bij nadenken, maar oooh het kado is toch nooit goed natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoef ik niet meer zo na te denken over een kado
tis toch nooit goed scheelt weer
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzoquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en dan morgen me ziek melden.......
nope ik had een pak te weinig maar eigenlijk red ik het autorijden en boodschappen doen niet echt op mn therapie dag
hihihi die bedoel ik jaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik moest er even bij nadenken, maar oooh het kado is toch nooit goed natuurlijk
hoe komt dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC durft niet meer te posten nu....
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC durft niet meer te posten nu....
Sowieso, da's altijd goed!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzo
probeer ik ook altijd wel maar ja soms heeel soms ben ik best eigenwijsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hmm dan zou ik het lekker rustig aan doen, niks forceren enzo
Ik wil ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef DeToXiC het volgende:
Zal ik alvast naar huis gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |