haha bewijs maar dat jij t was danquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef B.. het volgende:
WOHOOO ik sta in de OP, maar nu heb ik een andere avater
Hey, Mr. T!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef B.. het volgende:
WOHOOO ik sta in de OP, maar nu heb ik een andere avater
B.A. is allemaal goudquote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
M'n maten noemen me soms B.A. Barracus omdat ik volgens hun een iets te grote zilveren ketting om heb ofzo...
B.A? waar?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
M'n maten noemen me soms B.A. Barracus omdat ik volgens hun een iets te grote zilveren ketting om heb ofzo...
Zo'n schakelketting?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, Mr. T!
Geen ideequote:
jawel hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is toch geen taal voor een dame...
Ja dat zei ik ook al, 'maar daar ging het niet om'quote:Op donderdag 13 december 2007 15:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
B.A. is allemaal goudmaffe maten!
lynda heet een asshole in haar hoofd zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen ideeIs uit een film en kwam er vanochtend opeens op en nu zit het de hele dag al in mijn hoofd
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig kettingen die niet uit schakels bestaan, nietwaar?
hehe ok, Dennis Leary is een acteur/stand up comedian (die al z'n materiaal van wijlen Bill Hicks heeft gepikt en daarom een asshole is maar dat terzijde) die een liedje had 'I'm an assshooooole', vast wel op yotube te vindenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Geen ideeIs uit een film en kwam er vanochtend opeens op en nu zit het de hele dag al in mijn hoofd
[..]
jawel hoor
Zo extreem is het nou ook weer niet, ketting is 60 cm.quote:
Lingo natuurlijk!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nu weet ik hoe jij aan zoveel posts komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |