jij met je schakels.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik schopte hem zojuist in elkaar omdat ie m'n serie van 5 posts (lingo!) verbrak
Da's waar, maar goed, ik heb al een 6-letter-lingo op m'n naam staan in dit topic!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:06 schreef DeToXiC het volgende:
Het is de kunst dat precies op het goede moment te doen... Een 4-op-een-rioj is natuurlijk veel makkelijker dan een Lingo.
geef iemand er een muffin voorquote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
probeer ik ook altijd wel maar ja soms heeel soms ben ik best eigenwijs
zit me te bedenken dat ik de auto nog om moet bouwen, al is dat praktisch geen werk maar even niet fijn nu
hmmmm
eens kijken of ik andere oplossing kan bedenken
Volgens mij heeft er iemand hier teveel gerookt...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geef iemand er een muffin voor
zet een advertentie op marktplaats, prijs: muffin!
zet een muffin op je auto en hoop dat 'ie t oplost voor je
lok een automonteur naar je auto met een muffin aan een touwtje
maak een nieuwe auto van muffins!
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
geef iemand er een muffin voor
zet een advertentie op marktplaats, prijs: muffin!
zet een muffin op je auto en hoop dat 'ie t oplost voor je
lok een automonteur naar je auto met een muffin aan een touwtje
maak een nieuwe auto van muffins!
Nee, anders had ik nu 4 op een rijquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef DeToXiC het volgende:
Het is zo simpel hè...
Daarom juist!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu 4 op een rij
Ja das mijn ipquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
Hee je moet toch wát met je 70 muffinsquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zeeeeer verrast door deze oplossingen!
ik zit er alweer een keer tussenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu 4 op een rij
70 muffins, sjezus, je zal maar honger hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee je moet toch wát met je 70 muffins
happy smile festival [<< film kijken!!!]quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik deed nog wel zó m'n best...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zit er alweer een keer tussen
helemaal niet das mijnequote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja das mijn ipgoed van jou nog wel mn interne ip ^^
en dan kom ik morgen op werk, alle bewoners teleurgesteld wordt ik weer in elkaar getrapt en ben ik nog langer in mn uitkering nee dank je vriendelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Chinees!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef DeToXiC het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond? een AH Stoommmaaltijdje?
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef draculettetje het volgende:
shit vergeet ik weeeeeer de oven waren het er bijna 70 - 12 geweest
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |