carry onquote:Op woensdag 12 december 2007 10:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
er was toch een topic over gezonde snacks/tussendoortjes?
kan 'm zo snel niet vinden, jullie misschien?
Ik heb er 3 gevonden:quote:
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
totaal niet relevant, maar je hebt in alle 3 gereageerd
Dat is er ook er wordt een post gezetquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
jongens
ik denk elke keer dat er iets aan de hand is
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Is het mss dan NU het tijdstip aangebroken om deze te sluiten en in die andere, beter lopende in TV (zie het FB topic aldaar) door te gaan over dit programma?
Tis niezo leuk volgen in 2 topics.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:45 schreef MissHobje het volgende:
Mja omdat deze serie juist wel over eten gaat en hier al flinke poos loopt.. staat ie hier.. maar als de cul users hem liever dan in tv willen hebben >???
Komen we nog even op terug aanstonds.. want we zijn ermee bezig
Als dat de laatste officiele post erover was. 28 november, Das inmiddels meer dan 2 weken geleden. Tevens uit het feedback van TV:quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
We hebben het gevraagd, maar de collega's van CUL willen hun topic graag behouden. Ik vind het persoonlijk niet storend of problematisch of verwarrend genoeg om er echt moeilijk over te gaan doen.
Krijg nu de indruk dat je hier alleen post om er speciaal over te zeuren, je post blijft gewoon staan, je had de opmerking ook achterwege kunnen laten zodat je hier in dit betreffende topic geen post had gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef the_disheaver het volgende:
Het is eerder gezegd, maar de huidige constructie met de keuringsdienst van waarde is waardeloos. Crosspost all over the place. Als al niet een van de topics gesloten worden, kan ik hierbij het verzoek doen om mijn post in de cul-variant te verwijderen om zo maar 1 topic in mijn myat te krijgen? Of kan dat ook niet?
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Dat is idd. de afspraak betreffende het K v W topic, juist vanwege het feit dat dit een programma is wat juist wèl over eten gaat en niet afwijkt naar een soort bouw/verbouw, klus in combinatie met eten zijnde programma is.
Die worden nl. wèl naar tv geschopt
En de cul modjes hebben dit pas overlegd met de tv modjes en de cul modjes vinden het ontzettend jammer als het (enige) tv programma wat we (nog) hebben ook over zou moeten naar de andere afdeling, vandaar dat we het dus bij ons houden..
Je bent er weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.
Dat is natuurlijk een kut reden. Je vindt het jammer dat het laatste topic wat eigenlijk in TV hoort gesloten wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Dat is idd. de afspraak betreffende het K v W topic, juist vanwege het feit dat dit een programma is wat juist wèl over eten gaat en niet afwijkt naar een soort bouw/verbouw, klus in combinatie met eten zijnde programma is.
Die worden nl. wèl naar tv geschopt
En de cul modjes hebben dit pas overlegd met de tv modjes en de cul modjes vinden het ontzettend jammer als het (enige) tv programma wat we (nog) hebben ook over zou moeten naar de andere afdeling, vandaar dat we het dus bij ons houden..
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een modquote:
En nu moet ik mij zielig gaan vinden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een mod
Kom naar de SC, heb je inmiddels een groeiende stapel vrijgezelle mannen om je gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een mod
Mannen die van koken en lekker eten houden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Kom naar de SC, heb je inmiddels een groeiende stapel vrijgezelle mannen om je gezelschap te houden
Ik vraag het even voor je na, husb werkt daar ergens...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:47 schreef DarkElf het volgende:
Vraagje, niet FB technisch maar goed, jammer dan
Weten jullie misschien of er bij Schmidt zeevis (bij de eramusbrug in Rotterdam) buiten een hele goeie bakker ook een hele goeie slager zit???
(ik denk, ik vraag het maar)
en daar sluit ik me ook helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.
nee, ze kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:25 schreef Bluezz het volgende:
En dat er nu dus 2 topics lopen over hetzelfde tvprogramma vinden jullie verder niet relevant?
Volgens wie? Ik geloof niet volgens de meeste posters in beide topics.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ze kunnen prima naast elkaar bestaan.
Ja dus. Die search hebben we voor niets, het linkjes topic evenmin? CUL en TV hebben een ander publiek. Het topic over de keuringsdienst van waarde blijkbaar niet. Of heeft het TV-topic een andere insteek?quote:CUL en TV hebben een heel ander publiek.
Je bent CUL liefhebber, je bent liefhebber van KvW. Jij beweert dat die het TV topic niet kunnen vinden? CUL'ers zijn niet dom.quote:de users die ik TV komen, komen meestal niet hier en andersom
Ik dus wel... Antwoord dan minstens waarom 2 topics over dezelfde onderwerp met dezelfde insteek niet op z'n minst lastig is.quote:vandaar dat we het geen enkel probleem vinden dat er 2 topics zijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef speknek het volgende:
Wat vinden jullie van halal snacks?
Is m'n post hier gewoon helemaal weggehaald?. Heb ik nu ook een note?
.
of je een note hebt, ga ik natuurlijk niet zeggen, maar midden tijdens een puinruim-sessie, kon ik niks, maar dan ook niks meer in dat topic. Mijn knopjes deden het gewoon niet meerquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef speknek het volgende:
Wat vinden jullie van halal snacks?
Is m'n post hier gewoon helemaal weggehaald?. Heb ik nu ook een note?
.
okeequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef speknek het volgende:
Oh okee, never mind. Er stond verder geen bericht bij, dus ik wist niet dat het om offtopic posts ging. Je hoeft niet te kijken van me.
dat weet ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:16 schreef speknek het volgende:
Maar ik kan m'n notes aanraden, die roeleren de pan uit.
ik hoef er al niks meer aan te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:46 schreef lienelien het volgende:
Recepten op de nieuwe Kenwoodsite
lekker hapje spammm
spammmmquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
Kunnen de offtopic reacties weggehaald worden: Ontdekking van de eeuw!!
en daarom heb je 'm ook maar in ONZ gezetquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja echt
lezen is niet je sterkste kant he?
met een slotje verfraaid.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
Kunnen de offtopic reacties weggehaald worden: Ontdekking van de eeuw!!
Het is een te schreeuwerig topic met spam, komen ook nog eens alleen maar niets toevoegende reacties op, kortom dicht en blijft dicht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:42 schreef MahirBurekovic het volgende:
Kan dit topic weer open: Ontdekking van de eeuw!! Of kan iemand mij op z'n minst een reden geven waarom het topic gesloten is?
Ik heb er een slotje op gezet, omdat er nog geen recensies zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Euc- het volgende:
Nou sorry hoor, maar waarom mijn topic dicht gegooid word is mij echt een raadsel. Er komt een deze dagen een recensie aan, sorry dat het naar jullie mening niet snel genoeg gaat, maar dat kan mij echt niets verrekken.
Okee, ik blijf het erg raar vinden dat er nog geen recensie in staat, maar ik zal hem weer open maken.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:33 schreef Euc- het volgende:
Ten eerste is het niet alleen een recensie topic, maar kunnen de lezers ook nog eens bepalen waar ik ga eten en dus waar ik uiteindelijk een recensie over ga geven.
nee, dat is onzin.quote:Dus zodra er een eerste recensie in staat gaat het topic weer open, zullen we het erna ook direct weer dicht gooien? Want sja.. de recensie staat er dan eenmaal in, iedereen kan het lezen en verder hoeft er ook niet veel mee gedaan te worden. Kan ik wel weer een gil geven als ik de volgende recensie wil plaatsen..
heleuw, lieverd, ik zei al dat ik fout zatquote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Het is erg voorbarig van Euc om hem nu alvast te openen, hij doet dat in zijn enthousiasme, maar ik begrijp heel goed dat het voorkomt uit de enorme voorpet die ik zelf ook héél goed ken.
Ben het niet eens met het slotje, denk ook dat Muck gewoon graag iets wil sluiten? Te weinig te modden hebben wil dit nog wel eens in de hand werken.
Overenthousiast dingen 'willen' doen.
Hoeft niet hoor Muck, soms op je handjes zitten, modden is óók de onzin in de gaten houden en verwijderen
huw, oh god, ik wordt gek...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Je laatste zin dan![]()
Hij gaat gewoon niet open.
er is wel Het FOK!-kookboek! , is dat een beetje wat je bedoelt?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef CraZaay het volgende:
Zeg, is er hier geen recepten-wiki ofzo?
Damzzz...jij wilt echt wel weer cul-modje wordenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er is wel Het FOK!-kookboek! , is dat een beetje wat je bedoelt?
als je daar recepten in kwijt wil, kun je ze hier posten
Da's wel zo'n beetje wat ik bedoelde jaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er is wel Het FOK!-kookboek! , is dat een beetje wat je bedoelt?
als je daar recepten in kwijt wil, kun je ze hier posten
nou, nee hoor, als user had ik precies t zelfde gedaan eikquote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Damzzz...jij wilt echt wel weer cul-modje worden![]()
Ga je dan nog meer overactief zijn dan dat Muck is
Daar ben ik het mee eens. ik wilde net ook een klacht plaatsenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Strongbow, waar haal ik dat?
Onterecht slotje, Strongbow is cider en geen bier en hoort dus volgens mij ook niet thuis in het speciaalbiertjestopic.
En inmiddels even gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
> Hoe zorg je dat citroenen room niet doen schiften? < Wat offtopic gezeik over spelling.
Als een mod hier even een flink keukenmes door kan halen
vreemd, vreemd topic inderdaad...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
Brewer's Yeast?
't Is niet geheel duidelijk allemaal, maar volgens mij bedoelt TS het voedingssupplement biergist, en niet 'gist om bier mee te brouwen'. Maar da's meer iets voor LIF, of niet?
Thanksquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:07 schreef tony_clifton- het volgende:
Mijn aardappels evalueren
Schop naar ONZ of anders zéér slotwaardig...
haaiquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:12 schreef dobbey het volgende:
*voorzichtig naar binnen schuifelt in culinair....
ik kan het ook niet vinden, dus open maar hoorquote:Is er misschien al een topic over hoe je het beste verse kruiden kunt bewaren zoals gember, pepers enz. Heb de search al gebruikt maar ik kan niets vinden
ja, dat dacht ik dus ook al, maar ik kon ook niks vinden....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Er is er ooit wel eentje geweest, volgens mij door Yvonne geopend?
Maar kan ook niks vinden
Missymiriam is supersookerzoekerwie weet heeft zij een hit
ik wel, en ik zeg hetzelfdequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
Kruidenplantjes (Tips en Wetenswaardigheden)
Kruiden / Specerijen Fantopic
allebei leuk om te lezen, maar niet wat je zoekt, ik ben hier geen mod, maar ik zou gewoon lekker een nieuwe openen
ik was al onderweg, maar er was iets belangrijkers dat even mijn aandacht nodig had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef heaven7 het volgende:
Ja Muck, haal dan gelijk die kutreactie weg op mijn doodnormale informatieve post over vet?!
dat begrijp ik helemaal, dat zou ik ook niet tof vinden, maar schelden is écht nergens voor nodigquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan het niet hebben dat een hele normale, informatieve post zo sarcastisch weggehoond wordt.
ik ben blij dat je dat zelf ook inzietquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:19 schreef heaven7 het volgende:
Nee dat is zo.
Ik denk dat het erg betweterig overkwam in een topic met een produkt wat denk ik alleen mensen eten die totaal geen aandacht aan gezond eten besteden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan het niet hebben dat een hele normale, informatieve post zo sarcastisch weggehoond wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feit dat ik alleen even met onderbouwing wil verklaren waarom het naar mijn idee niet gezond is mag niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg betweterig overkwam in een topic met een produkt wat denk ik alleen mensen eten die totaal geen aandacht aan gezond eten besteden.
Ik wilde net posten. 'Waarschijnlijk omdat we geen flauw benul hadden dat dat topic iets met koffie te maken heeft"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:
Waarom gaat dat koffiebonentopic van ET nou dicht?![]()
Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.
Topicje extra eet toch geen brood?
je bent me voorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Reese het volgende:
Waarom gaat dat koffiebonentopic van ET nou dicht?![]()
Ik ben best een liefhebber, maar geen pro. Weet pas sinds kort dat het Barista-topic over koffie gaat (ja, shoot me). En daar kan ik natuurlijk moeilijk posten dat de bonen van AH best okay zijn. Snap dat centrale topic gedoe eigenlijk nooit zo.
Topicje extra eet toch geen brood?
sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettendquote:Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Als er gezeurd wordt in hun ogen, wordt er niet meer gereageerd, dat is me al eerder opgevallen
Het leek er sterk op, maar ok dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Muck het volgende:
Ik vind ook helemaal niet dat er gezeurd word, jullie hebben gewoon gelijk
ik dacht dat het handiger zou zijn als jullie verder zouden gaan in het barista-topic, omdat daar veel mensen rondhangen die veel van koffie weten, maar na overleg met mijn mede-mods leek het ons een beter idee om beide topics gewoon naast elkaar te laten bestaan. Ik ga hem zo dus ook gewoon weer open doen.
En dat dit nog niet eerder opgelost is, is vanwege het feit dat dit het laatste is wat ik deed voor ik zaterdagmiddag offline ging om andere belangrijke dingen te doen.
sorry hoor, maar deze opmerking vind ik echt helemaal nergens op slaan. Zowel Isa, hobje en ik doen ontzettend
ons best en negeren nooit iemand bewust.
Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.quote:
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?quote:
Mens lees gewoon je PM, ik stel daarin diverse vragen en jij bent selectief bezig omdat je die niet beantwoord (vast omdat ik teveel zeurquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijke PM gehad met een waarschuwing, dat jij dan door blijft gaan moet jij weten.
Je mag denken wat je wilt, maar selectief ben ik absoluut niet.
Ja, in dat topic zijn posts blijven staan die over de mogelijke voedingswaarde gingen, maar dat is iets heel anders dan er op door blijven gaan.
[..]
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?
Nah, volgens mij zit Heaven7 gewoon te zeuren en te zuigenquote:
Ik zit hier met dezelfde stijgende verbazing als jij te lezen, geloof ikquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?
Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.
Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
Al heel de middag aan het kokkerellen, dus dat komt goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef Reese het volgende:
Ik weet niet wat voor oud zeer/zuur hier allemaal omhoog komt, maar in dit specifieke geval lost Muck het toch prima op?
Er verschijnt een nieuw topic. Over koffie. Slotje, want er is al een koffietopic. Vraag in het modtopic waarom. Paar andere users stellen zelfde vraag. Slotje wordt herzien en topic is weer open. Klaar.
Ik ben tevreden en de TS van het bewuste topic ook. Dus grijp dit 'voorval' niet aan om ouwe koeien te bespreken, zeg, mensch, ga koken!
geloof dat het voor iedereen wel duidelijk was dat het het eerste was, wat er verder met Heaven7 is weet ik niet, dat topic heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Muck het volgende:
dat ie open is of wat bluezz en heaven zeggen?
Wat liefquote:Op maandag 10 maart 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gooit wat testosteron in dit topic![]()
Selectief is zeker niet het geval en van dat negeren is ook complete onzin, heb je er misschien over nagedacht dat mensen soms ook een weekend /daagjes weg zijn ondanks modschap?? en daardoor mogelijk even niet kunnen reageren?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:06 schreef heaven7 het volgende:
Mijn reacties waren nochtans heel normaal. Als ik echter honend wordt weggesneerd ga ik anders reageren. En als er vervolgens nog een heleboel zinvolle reacties komen op mijn eerdere (inhoudelijke) post, ga ik daar ook weer (inhoudelijk) op in. Ik snap dat het niet het juiste topic was (al was dat mijn intentie ook niet van te voren) maar ik zie nog steeds niet wat er zo fout aan is. En ja dat ik vervolgens een uitbrander via de PM krijg a la 'ik ben de schooljuf en ga jij maar in de hoek staan met ezelsoren' en vervolgens niet meer op mijn verweer gereageerd wordt kan ik zeer moeilijk verkroppen.
edit- en dan is Muck dus wel selectief en wordt er ook bewust genegeerd.
Wat is je probleem?quote:
Nee joh, relluuuhhh!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef heaven7 het volgende:
MissHobje, je hebt PM.
Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valtquote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Over koffiebonen was geen rel hoor, alleen een misverstand.
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja een misverstand waar iedereen meteen op springt in de hoop op een rel, als er maar wat te zeiken valt.
Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
Ga nu niet de onschuld uithangenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou valt toch wel mee? Topic was van E.T. die toevallig mijn vrouw is en Reese was een geïnteresseerde bijstander. Er is niemand voor grafhoer uitgescholden, er zijn geen dwingende verwijten gemaakt. Het feit dat jij blijkbaar overal een rel inziet vind ik typerender voor wat fok ooit geweest is dan de koffiebonen 'rel' hoor.
En dan springt bluezz (quote:Op zondag 9 maart 2008 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat fijn ook dat de moderators van dit subforum zo proactief reageren en meedenken
eh ja, maar dat heeft niets met de koffiebonen te makenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt mee, al wil heaven7 imho graag rellen, alleen omdat een antwoord op een pm een dagje op zich laat wachten ofzo
Nou ik mag toch hopen dat ik niet een beetje subtiel ga rellen op mijn oude dagquote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga nu niet de onschuld uithangenals je dit soort dingen post dan weet iedereen waar je op uit bent.
[..]
Alleen heeft dat geen ruk met die koffie te maken, maar zoals te lezen is met oud zeer blijkbaar. Laat mij er buitenquote:En dan springt bluezz () er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove (
) ook en dan heb je een relletje!
Wel senseo hoop ikquote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Als jullie gaan rellen, zet ik even koffie.
ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaaktquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef heaven7 het volgende:
'Dat andere' meldt zich![]()
Achja weet je, kon het gewoon niet hebben dat AL mijn reacties weg waren gehaald, dat ik vervolgens een uitbrander krijg en na verweer helemaal dood word gezwegen. Maargoed, ik hou helemaal niet van rellen om niks. Ik hou wel van rechtsvaardigheidsgevoel en dat ontbrak/ontbreekt een beetje zeg maar. En dat alleen omdat ik niet blauw ben
Vanwaar dequote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef tonks het volgende:
En dan springt bluezz () er ook meteen bovenop en natuuuurlijk SeaOfLove (
) ook en dan heb je een relletje!
Dan zou je me ook nu even kunnen PMen? Daarbij reageerde je ook in dit topic niet op mijn post en wel op andere dingen, dat je er niet was klopt dus gewoon niet. Hoe kun je nou ontkennen dat je me negeert?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat heb je nou onderhand wel duidelijk gemaakt
Of je blauw bent of niet heeft er geen zak mee te maken. Zoals je al een paar keer gezegd is, is de reden dat ik niet op je PM'etjes gereageerd heb heel simpel: ik was er gewoon niet! Heeft helemaal niks met rechtvaardigheid te maken. De PM die je gehad hebt was heel duidelijk en de reden dat er posts (en heus niet alleen die van jou, zoals jij lijkt te denken) zijn weg gehaald is dat het totaal uit de hand liep (er kwamen zelfs mods van andere subfora klagen nota bene).
Niet alles wat iets met voedingswaarde te maken heeft is verwijderd nee, dat klopt, maar ik heb heus niet bewust zitten zoeken naar posts van jou ofzo
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Relatief gezond?Wat vreet je normaal dan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd.Die drie stukjes sla maken het echt niet gezond.
Allemaal reacties op de 'het is relatief gezond'. Mijn reactie van 'ja damn, niet echt gezond' oid heb je ook weggehaald dus waarom die wel en bovenstaanden nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
2 ons groente.Maar als je het bij de Turk haalt, is het meestal niet echt verse sla e.d. die erop zit, volgens mij zijn alle vitaminen daar allang uit vertrokken.
hij's gemergedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!
Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.
Beetje vreemd. Reden?? Of kijk ik gewoon weer niet goed....
Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.quote:
vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Tezz het volgende:
Huh?? Doe ik mijn best en post ik in het topic van Paultjuh (het SOL's makkelijke maaltijden feestje of hoe heette het ook al weer) een stuk of vier recepten, is het hele topic weg!
Terecht overigens, want ik wist vaag in mijn achterhoofd dat er al zo'n topic bestond ergens, ik kon het alleen niet vinden. Prima merge dus. Maar ik ben zowat de enige die serieus bijdraagt in het topic en mijn posts staan er niet bij.
Beetje vreemd. Reden?? Of kijk ik gewoon weer niet goed....
Hmmm dan is ie echt stuk! Want het gekke is dat ik in MyAt's ook een laatste post zie van Lushy om 22.59 (en dat is dan post 196). Maar als ik het topic open komt dus de lapo van SOL te voorschijn (post numm 200) en mijn posts van gister/vanmorgen komen daarna nog.....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
vreemd zeg.... er zijn helemaal geen posts verwijderd namelijk.
Ik heb al gevraagd achter de schermen of er iets verwijderd is, maar het lijkt me sterk.....
Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dan is hij stuk, want de laatste post die ik zie is op pagina vier (post numme r200) van SOL.
Of mijn bijdrage is bewust niet mee-gemerged (schrijf je dat zo???) en dan wil ik graag weten waarom!
Ohhhhhhh nou ja! Geeft niets!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de topics gemerged en er lijkt inderdaad iets fout gegaan te zijn. Jouw posts zijn weg en o.a. ook de OP van SOL... Dit spijt me zeer, maar het is een bug die soms optreedt bij het mergen van topics, er is geen opzet in het spel.
Ik hoop dat je de recepten nog hebt, dan kan je ze gewoon opnieuw posten.
Nogmaals excuses namens de database server
Er staan nog wel posts van je hoor, zie Makkelijke, snelle recepten en verder... Of staan ze er toch allemaalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef Tezz het volgende:
Trouwens ook wel vreemd dat hij dan wel in MyAt's verschijnt, al mijn post zijn er uit. Ook die ik dus zelf eerder al ooit in het originele topic gezet heb..........Hmm. Ik heb nog wel een bus bugspray staan in de kast!
donequote:Op zondag 16 maart 2008 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mods, kan een van jullie SOL, CNK en Milou uit de OP van dit topic weg-editen? Ze komen helaas niet...
Aaahhh.... *knuffelt bixister!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:29 schreef bixister het volgende:
obliv, je kunt 'm wel bekijken als je 't via deze link probeert.
Een lief uitgeput egeltje dat ligt te slapen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef bixister het volgende:
OK, dan wil ik weten wat dat nou is in je avatar. ik denk steeds een dood of zielig egeltje.
Euc, vent!quote:
Mag wel eens tijd worden zegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euc, vent!
How is life?
Morgen schiet ik je wel aan op msn, het is hier tenslotte Feedback!
* Bluezz lokt Bix naar de SCquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:25 schreef bixister het volgende:
eendenvet?dat heb ik hier toevallig ook liggen.
![]()
sorry miss_hobje ik stop al hoor.
ik dacht even dat je het over de discussie over de betekenis van pasen had, en dacht "nounounou, dat valt toch wel mee?!"quote:Op maandag 24 maart 2008 15:21 schreef Oblivion het volgende:
Pasen
Kan een mod dit even aanpassen?
Vind het een "beetje" onsmakelijk.
Zoiets, of zoek je een breder toepassignsbereik?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef phluphy het volgende:
Is er al een topic (geweest) met ideeën en variaties voor een tosti-ijzer? Ik gebruik dat ding veel te weinig namelijk!
Ik lurk te veel en ik post te weinig, dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh dank je wel Leonoor! Er zijn idd al veel leuke tosti-recepten langsgekomen in CULIk gebruik dat ding ook veel te weinig.
Je had het aangepast zonder de link te lezenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
ehm ik had het eerst al een keer aangepast, maar Hobs heeft het nog een keer aangepast
geen idee, de search wil ook niet meewerkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
waar is het recensietopic van bluezz en golfer? kan het nergens vinden.
en dat dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Post het maar lekker hier in :
Waar heb jij gegeten?
als je een topic wil zoeken kun je dit eens proberen:quote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, de search wil ook niet meewerken
[..]
en dat dus
donequote:Op zondag 20 april 2008 01:21 schreef latislos het volgende:
Hoi
Kan iemand het topic van de slowchat [CUL SC #149] Vleesch! veranderen naar [CUL SC #150] Vleesch! ?
kwas iets te enthousiast![]()
thanks!
Tja, lastig....quote:Op woensdag 23 april 2008 15:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Muck, is het erg veel gevraagd als we graag alleen vrouwelijke posters willen in het CUL SC Vrouwen-tapas-taart-cosmo-sleep-over-verjaardagsmeet! topic...? FleshWound en Den_Haag zijn weliswaar trouwe SC'ers, maar ze zijn wel mannelijk...
zullen we foodback even voor serieuze dingen gebruiken anders?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ze weten het al hoor! D_H blijft weg totdat we expliciet over hem praten en FW intimideer ik wel tot ie weg blijft
Moet jij niet ff terug naar ONZ ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Oeh jaje zou je baan als moderator maar serieus opvatten. schande!
KLBquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet jij niet ff terug naar ONZ ofzo?
baan? krijg je er centen voor dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Oeh jaje zou je baan als moderator maar serieus opvatten. schande!
Ik besef me terdege dat users in principe geen druk kunnen uitoefenen op fok, maar ben het wel met ZHI en SOL eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
ja, cul moet cul blijven, geen onzinmods hier graag.
Dat klopt, de posts van tonks zijn weg omdat er informatie uit een besloten topic in staat.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
zie ik nou dat er posts in fb verdwenen zijn?
Heel goed idee alsin.. filter de recepten er uit en post ze hierin ---------> [Fok!-kookboek] Post hier je kookboek-receptenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:00 schreef Oblivion het volgende:
Is dit From scratch...II een leuk en goed idee?
probeer het maarquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef Oblivion het volgende:
Leuk.
Zal dan ook recepten gaan posten, alhoewel ik daar doorgaans grote moeite mee heb.
Zit vaak in mijn hoofd...
donequote:Op zondag 4 mei 2008 00:31 schreef latislos het volgende:
hallow,
Kan topic [CUL SC 170] Bolletje! gesloten worden die is dubbel.
toedels
ga ik meteen doenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[CUL-SC] #160 ... Waarin we gaan skypen!
mag m'n youtube linkje uit dit topic nu ben ik googlebaar
dank je wel! ja ik had er niet helemaal bij nagedacht..quote:Op zondag 4 mei 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ga ik meteen doen
maar ook al is het verwijderd, je blijft waarschijnlijk wel googlebaar hoor!
geëdit houdt namelijk niet in dat het permanent weg is. Zelfs verwijderde berichten zijn niet helemaal verwijderd, maar kunnen altijd weer terug gehaald worden door A's en FA's.
is goed hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
dank je wel! ja ik had er niet helemaal bij nagedacht..
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:07 schreef Arcee het volgende:
Chocosticks van Albert Heijn: 12 ijsjes voor 72 cent.
Kan iemand even 75 in 72 cent veranderen?
regelneefjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef latislos het volgende:
kan iemand topic aanpassen van "CUL SC mét foto's uit de oude doos, en hup holland hup"
naar "CUL SC #236 mét foto's uit de oude doos, en hup holland hup"
dank u
donequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef latislos het volgende:
ik blijf ook zeuren:
de volgende SC mag van mij wel een nummer in het topic hebben
we zijn nu bij 241
[CUL SC]Kusjekroel is tof
--> [CUL SC #241]
Kusjekroel is tof
Tsjekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef NoCigar het volgende:
Dit topic wordt een beetje verbaggert. Dat is misschien niet nodig, kan iemand eens kijken
?
donequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
CUL-vrouwen-tapas-taart-comopolitan-pyjamaparty-meet (3) kan hier iemand cosmopolitan van makenDamzz en ik had er nieteens één op toen ik de TT tikte
ik heb de s weg gehaaldquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het niet eens gezien dat het fout geschreven stond(Muck ook niet
)
Donequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Kunnen jullie de spelfout uit de TT dit topic CUL SC #254 Mijn eerste weghalen? Het moet de CUL SC zijn en niet de CIL SC. Danku
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we geen knierten-en-krenten-help-fokkers-de-winter-zomer-door-budget-hoofdstuk aan het fok kookboek toevoegen? Dus recepten voor een prikkie mét prijsindicatie?
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachten
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?![]()
Dat is zelfs nog een betere oplossing.
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Muck, wat was die vreemde alert test in mijn PM op 30 juni jl. ?
Ah okay, dan snap ik het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagt
Dat is heel simpel... ik heb er heel wat nieuwe knopjes bijgekregen sinds ik donkerblauw ben en nu had ik een verkeerde te pakken
In plaats van alleen aan degene aan wie hij gericht was, is ie het hele forum over gegaan
Ik heb heel veel reply's gehand (logisch ook) en die zijn nog lang niet allemaal beantwoordquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah okay, dan snap ik het nu wat beter.
Ik had je al een PM gestuurd hierover en kreeg geen reply dus kreeg de indruk dat je aan het stiekemen was..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagt
Dat is heel simpel... ik heb er heel wat nieuwe knopjes bijgekregen sinds ik donkerblauw ben en nu had ik een verkeerde te pakken
In plaats van alleen aan degene aan wie hij gericht was, is ie het hele forum over gegaan
maf zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan hier vandaan overal in, behalve in de CUL SC
Heb het idee dat het door dekomt ??? Of de spatie?
Nogal ja!quote:
Ja, ik lees overal vreemde dingenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn er vandaag wel meer mensen met problemen op Fok(problemen met fok dus, ik doel niet op het hele R&P forum)
merge is aangevraagdquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Klootwijk aan Zee - Verder in 2008
[CUL TV-tip] Klootwijk aan Zee
Kan dat één topic worden, waar dan ookPraat ff wat fijner
Tnxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |