ja, maar ik drink net zo hard in m'n eentje die fles op, dan dat ie met z'n tweeen op gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook alleen een fles opentrekken.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
62..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ah, das klote. Hoe oud was hij eigenlijk?
Heerlijke ontmaagding overigens!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie?Jacques Chapel heeft 28 jaar de toer de france verslagen op de radio voor de NOS. ZIjn stem en enthousiasme is geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was al een tijd ernstig ziek
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ontsmet het even voor de zekerheid met sterillon, dan komt het zeker weten goed, daarna smeren met calendula-zalf (hoop dat ik het laatste goed heb geschrevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
cil??
de krassen waren na 1 minuut al dik en gesloten. kudkat
lijk net een emo kind nu.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef AKnynke het volgende:
Oh, trouwens, Karrel: in je eerste topic gelijk een typo in de TT, ook zo wat he!
96% gedenaturiseerde alcohol moet je niet gebruiken om een wond te onttsmetten, is voor instrumenten bedoeld. 70% ligt meer in de buurt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
dood? hoedan?
ik heb het met een potje gedaan waarop stond "96% Alcohol" en nog wat vage Spaanse teksten.. De betadine heb ik gebruikt om een abces bij m'n andere kat te ontsmetten () dus die doe ik liever niet meer op mij..
Ik heb met wielrennen nog minder dan met voetbalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Jacques Chapel heeft 28 jaar de toer de france verslagen op de radio voor de NOS. ZIjn stem en enthousiasme is geweldig
Hij was al een tijd ernstig ziek![]()
O, heb ik wel vaker gedaan.Wat is er slecht aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
96% gedenaturiseerde alcohol moet je niet gebruiken om een wond te onttsmetten, is voor instrumenten bedoeld. 70% ligt meer in de buurt.
sterilon heb ik niet. calendulan zal welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ontsmet het even voor de zekerheid met sterillon, dan komt het zeker weten goed, daarna smeren met calendula-zalf (hoop dat ik het laatste goed heb geschreven)
Jij bent die blondine uit Heroes.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
sterilon heb ik niet. calendulan zal wel
de helft van de krassen is alweer weg,mijn huid geneest echt snel.
Zenuwen voor mijn ontmaagding denk ik. Wees blij dat ik niet in het verkeerde gat zat, euhm subforum that is!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:11 schreef AKnynke het volgende:
Oh, trouwens, Karrel: in je eerste topic gelijk een typo in de TT, ook zo wat he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |