carry onquote:Op woensdag 12 december 2007 10:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
er was toch een topic over gezonde snacks/tussendoortjes?
kan 'm zo snel niet vinden, jullie misschien?
Ik heb er 3 gevonden:quote:
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
totaal niet relevant, maar je hebt in alle 3 gereageerd
Dat is er ook er wordt een post gezetquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
jongens
ik denk elke keer dat er iets aan de hand is
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Is het mss dan NU het tijdstip aangebroken om deze te sluiten en in die andere, beter lopende in TV (zie het FB topic aldaar) door te gaan over dit programma?
Tis niezo leuk volgen in 2 topics.
quote:Op woensdag 28 november 2007 01:45 schreef MissHobje het volgende:
Mja omdat deze serie juist wel over eten gaat en hier al flinke poos loopt.. staat ie hier.. maar als de cul users hem liever dan in tv willen hebben >???
Komen we nog even op terug aanstonds.. want we zijn ermee bezig
Als dat de laatste officiele post erover was. 28 november, Das inmiddels meer dan 2 weken geleden. Tevens uit het feedback van TV:quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
We hebben het gevraagd, maar de collega's van CUL willen hun topic graag behouden. Ik vind het persoonlijk niet storend of problematisch of verwarrend genoeg om er echt moeilijk over te gaan doen.
Krijg nu de indruk dat je hier alleen post om er speciaal over te zeuren, je post blijft gewoon staan, je had de opmerking ook achterwege kunnen laten zodat je hier in dit betreffende topic geen post had gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef the_disheaver het volgende:
Het is eerder gezegd, maar de huidige constructie met de keuringsdienst van waarde is waardeloos. Crosspost all over the place. Als al niet een van de topics gesloten worden, kan ik hierbij het verzoek doen om mijn post in de cul-variant te verwijderen om zo maar 1 topic in mijn myat te krijgen? Of kan dat ook niet?
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Dat is idd. de afspraak betreffende het K v W topic, juist vanwege het feit dat dit een programma is wat juist wèl over eten gaat en niet afwijkt naar een soort bouw/verbouw, klus in combinatie met eten zijnde programma is.
Die worden nl. wèl naar tv geschopt
En de cul modjes hebben dit pas overlegd met de tv modjes en de cul modjes vinden het ontzettend jammer als het (enige) tv programma wat we (nog) hebben ook over zou moeten naar de andere afdeling, vandaar dat we het dus bij ons houden..
Je bent er weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.
Dat is natuurlijk een kut reden. Je vindt het jammer dat het laatste topic wat eigenlijk in TV hoort gesloten wordt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Dat is idd. de afspraak betreffende het K v W topic, juist vanwege het feit dat dit een programma is wat juist wèl over eten gaat en niet afwijkt naar een soort bouw/verbouw, klus in combinatie met eten zijnde programma is.
Die worden nl. wèl naar tv geschopt
En de cul modjes hebben dit pas overlegd met de tv modjes en de cul modjes vinden het ontzettend jammer als het (enige) tv programma wat we (nog) hebben ook over zou moeten naar de andere afdeling, vandaar dat we het dus bij ons houden..
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een modquote:
En nu moet ik mij zielig gaan vinden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een mod
Kom naar de SC, heb je inmiddels een groeiende stapel vrijgezelle mannen om je gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op halve kracht, heb er nog niet echt de puf voor en ik erger me aan futiliteiten als dit, dus of dat nou een goede kwaliteit is voor een mod
Mannen die van koken en lekker eten houden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Kom naar de SC, heb je inmiddels een groeiende stapel vrijgezelle mannen om je gezelschap te houden
Ik vraag het even voor je na, husb werkt daar ergens...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:47 schreef DarkElf het volgende:
Vraagje, niet FB technisch maar goed, jammer dan
Weten jullie misschien of er bij Schmidt zeevis (bij de eramusbrug in Rotterdam) buiten een hele goeie bakker ook een hele goeie slager zit???
(ik denk, ik vraag het maar)
en daar sluit ik me ook helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is een tv-programma wat juist wèl in CUL thuishoort. Ik sluit me aan bij wat MissHobje heeft gezegd.
nee, ze kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:25 schreef Bluezz het volgende:
En dat er nu dus 2 topics lopen over hetzelfde tvprogramma vinden jullie verder niet relevant?
Volgens wie? Ik geloof niet volgens de meeste posters in beide topics.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ze kunnen prima naast elkaar bestaan.
Ja dus. Die search hebben we voor niets, het linkjes topic evenmin? CUL en TV hebben een ander publiek. Het topic over de keuringsdienst van waarde blijkbaar niet. Of heeft het TV-topic een andere insteek?quote:CUL en TV hebben een heel ander publiek.
Je bent CUL liefhebber, je bent liefhebber van KvW. Jij beweert dat die het TV topic niet kunnen vinden? CUL'ers zijn niet dom.quote:de users die ik TV komen, komen meestal niet hier en andersom
Ik dus wel... Antwoord dan minstens waarom 2 topics over dezelfde onderwerp met dezelfde insteek niet op z'n minst lastig is.quote:vandaar dat we het geen enkel probleem vinden dat er 2 topics zijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef speknek het volgende:
Wat vinden jullie van halal snacks?
Is m'n post hier gewoon helemaal weggehaald?. Heb ik nu ook een note?
.
of je een note hebt, ga ik natuurlijk niet zeggen, maar midden tijdens een puinruim-sessie, kon ik niks, maar dan ook niks meer in dat topic. Mijn knopjes deden het gewoon niet meerquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:38 schreef speknek het volgende:
Wat vinden jullie van halal snacks?
Is m'n post hier gewoon helemaal weggehaald?. Heb ik nu ook een note?
.
okeequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef speknek het volgende:
Oh okee, never mind. Er stond verder geen bericht bij, dus ik wist niet dat het om offtopic posts ging. Je hoeft niet te kijken van me.
dat weet ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:16 schreef speknek het volgende:
Maar ik kan m'n notes aanraden, die roeleren de pan uit.
ik hoef er al niks meer aan te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:46 schreef lienelien het volgende:
Recepten op de nieuwe Kenwoodsite
lekker hapje spammm
spammmmquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
Kunnen de offtopic reacties weggehaald worden: Ontdekking van de eeuw!!
en daarom heb je 'm ook maar in ONZ gezetquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:07 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja echt
lezen is niet je sterkste kant he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |