Ik ook niet, maar als er een bakje met fruit (bramen van opa en oma, bijvoorbeeld) op het aanrecht staat, kan ik er echt niet van afblijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef Goipie2 het volgende:
tja, een fruit eter ben ik niet echt :S
Noten bevatten dan ook erg veel energie ( in de vorm van vet/olie). Wel plantaardig, enkelvoudig onverzadigd vet, dus het kan geen kwaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef nein het volgende:
iets wat iets meer vult dan fruit en groente: Amandelen, pecannoten, walnoten, paranoten. Vult als een tierelier
Vooral die met zeezout (Haust)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
Toastjes. Droog zijn ze het lekkerst
Die ken ik niet. Mijn favoriet is er eentje met olijvensmaakquote:
Dat wilde ik nou echt net zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Nonneke het volgende:
noodles
kan je alleen het zakje kruiden erbij doen wat in het zakje zit, of zelf nog tomaatjes oid toevoegen
we zitten erg op 1 lijn vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou echt net zeggen
Gewoon zo'n bakje noodles uit de supermarkt...zakje kruiden en zakje olie erbij en warm water...3 mins w8en en klaar ben jeHeerlijk als tussendoortje, vult goed, is erg lekker en volgens mij wordt je er niet dik van
ik ben alleen maar afgevallen van Noodles hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef wasda het volgende:
Noodles maken je wel dik! Dat jullie het maar weten.
Tussendoortjes: Yoghurt, vers fruit, crisp'n light met een dun laagje light smeerkaas.
noodles is gewoon pasta...er zitten 170 kcal. per 100 gram. Verder 3,5 eiwit, 25.0 koolhydraten en 7,0 vet. En daarom heeft modifast ook slankfit noodles als je er dik van wordt jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef wasda het volgende:
Noodles maken je wel dik! Dat jullie het maar weten.
Tussendoortjes: Yoghurt, vers fruit, crisp'n light met een dun laagje light smeerkaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |