Matig, -Mo-, matig.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (USA) deel 5 - Who murdered Veronica Mars?
Ik weet nog steeds niet het verschil tussen een editknop en een quoteknop.
En het is niet eens de eerste keer dat ik die fout maak.quote:
Al dat tussen de regels lezen snap ik natuurlijk niet. Ik heb directe orders nodig, anders raak ik in de war.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En het is niet eens de eerste keer dat ik die fout maak.
Het was trouwens een indirecte 'He-Mike-doe-je-werk-eens-en-verwijder-die-laatste-2-berichten' post.
Heb je enig idee hoeveel werk dat is?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Cabaret] Cameretten festival 2007 op NED3.
Mag 2007 in de titel? Dank.
quote:Op woensdag 28 november 2007 00:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het dan niet een idee om die in CUL gewoon te sluiten? Is een stuk duidelijker lijkt me
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
We hebben het gevraagd, maar de collega's van CUL willen hun topic graag behouden.
Check de Pathe bioscopenquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi Mike! [afbeelding]
Is er ook een topic over Bollywood films? Of over Om Shanti Om?
Om Shanti Om is echt de Bollywood kraker van dit moment en echt een onwijs toffe film. [afbeelding]
Ga je mee naar Om Shanti Om? Als het ding tenminste nog ergens draait. [afbeelding]
Om Shanti Om draait al niet meer. De film die nu draait, Goal, heb ik ook al gezien, maar Om Shanti Om is leuker.quote:Op maandag 10 december 2007 09:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Check de Pathe bioscopen
Er moet vast wel ergens een bollywood topic te fixen zijn toch?!
Hoi Mike!quote:
Die draaien vast allemaal ver weg?quote:Op maandag 10 december 2007 19:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoi Mike!
Ik wist wel dat jij een topic zou weten te vinden.
Ga je mee naar een Bollywoodfilm? Of durf je dat niet aan? Sebbo heb ik ook al proberen te overtuigen.
En deze dan sluiten: [Serious Request @ 3FM #363] Everybody eeeeeend!?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Piles het volgende:
[Serious Request @ 3FM #364] Iedereen naar het Plein!
Mag in de TT "iedereen" veranderen in "iedereend"
En nu weer dezelfde user die een andere user nogal loopt uit te schelden...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef Ambrosius het volgende:
[Serious Request @ 3FM #366] bandeenden in het huis
Een user wil wel heel graag het nieuwe topic openen, tweede keer te vroeg.
Irritant idd. Hij is in ieder geval gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu weer dezelfde user die een andere user nogal loopt uit te schelden...
Sowieso loopt 'ie al een paar dagen te zieken en irritant te wezen. Kunnen jullie daar niet wat aan doen? Hij maakt het er voor de rest niet leuker op...
[Serious Request @ 3FM #368] Alles keer tweend!
Het is redelijk chaotisch met 10 posts per minuutquote:Op zondag 23 december 2007 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze kunnen er niets van he, Mike.
Het is misschien wat overdreven maar SunChaser opent graag spoilertopics en daar is op zich niet zo veel mis mee. We kijken het even aan en laten ze desnoods mergen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:22 schreef ConanTroutman het volgende:
I Am Legend - Spoilertopic
Lijtk me niet echt nodig voor zo'n doorsnee-niet-hype film, mede gezien het feit dat hij nu vollop draait en mensen die 'm willen gaan zien, dit toch wel gaan doen. En die spoiler tag is er niet voor niks.
Ah nee, tuurlijk, dat mag alleen als je SC heet he?quote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef Mike het volgende:
Mja, die topics van je was inderdaad wel wat ik verwacht had...niet echt the way to go.
Nee. Sterker nog, ik raad je aan om te stoppen met trollen en zuigen.quote:Op maandag 24 december 2007 12:12 schreef ConanTroutman het volgende:
Mogen mijn topics weer open svp?
Je gaat toch niet beweren dat Mike willekeur toepast op jouw persoontje?quote:Op maandag 24 december 2007 12:13 schreef ConanTroutman het volgende:
Totale willekeur dus. Valt me tegen.
Nee, dat kan niet!quote:Op maandag 24 december 2007 12:28 schreef ConanTroutman het volgende:
Kan ik al een merge aanvragen?
Bij voorbaat dankquote:[Serious Request @ 3FM #407] Wie adopteert de Mega Badeend?
Mijn dank is grootquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Mike het volgende:
Geëdit.
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:27 schreef -Mo- het volgende:
Ben blij voor Mike dat Serious Request afgelopen is.
Hallo?quote:Op donderdag 27 december 2007 11:02 schreef ConanTroutman het volgende:
Goed, met dank aan Herald wordt er nu dus gespoilerd in het I Am Legend topic én in het I Am Legend spoilertopic. En ook staan in beide topics nu reviews van de film. Nog steeds zo handig, twee van die topics?
Mag Mike er geen sociaal leven op nahouden van jou ofzo?quote:
Hallo. Waar wil je feedback over? Ja, het is stom om het reguliere topic vol spoilertags te kwakken wanneer er een spoilertopic is. Nee, dat betekent niet dat het andere topic geen bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:45 schreef ConanTroutman het volgende:
Hallo?
Ik heb zeer sterk het vermoeden dat dit dezelfde persoon is als de "clone van een gebande" seriousrequestar (zie [Forum] Banmeldtopic ).quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[TOP SR @ 3FM #415] Geloof het of niet... met lijst! post zegt al genoeg denk ik...
Verder heb ik nogal het vermoeden dat het hier een kloon betreft (voor zo weinig posts weet 'ie toch echt teveel), of dat van een gebande user is weet ik verder niet.
quote:
Hij moest ook nog ff naar het juiste subforum (TV). Aangepast nu.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
American Gladiators [USA] #1 It's back!
Moet Gladiators worden. (dus een s achter Gladiatorwas de s vergeten)
Alvast bedankt.
Je hebt gelijk, haal die post ook maar weg. Misschien, als ik zin heb, vertel ik later nog wel een keer dat Erik van Muiswinkel in de eerste aflevering te gast zal zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verwijderd, maar is de overigens uit de volgende post dan nog wel 100% op zijn plaats?
Dat is een mogelijkheid, ik ben nooit een fan geweest van dit feedbacktopic.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat de enige oplossing is het hele topic te deleten.
Ik wacht even tot iemand 'm quote.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:55 schreef dwerg het volgende:
Je hebt gelijk, haal die post ook maar weg. Misschien, als ik zin heb, vertel ik later nog wel een keer dat Erik van Muiswinkel in de eerste aflevering te gast zal zijn.
kan gewoon echt niet, maar er wordt in dat hele topique niks weggemod. Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:18 schreef chiren het volgende:
Waarom zijn er verdomme nog geen subs
Wil hem van het weekend meenemen naar m'n vriendin en hem dus branden, maar dan wil ik er wel subs bij
Hopen dat het nu werktquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Merge is onderweg (voor beide posts).
Ja duh.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mike, dat zag ik dat je mijn quote verwijderd hebt.
oke.. eenschquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangepast.
Ik begrijp trouwens niet waarom iedereen steeds zonodig een post moet quoten met spoilers in. Als die user dan zijn post aanpast, schiet niemand er wat mee op, want hij staat nog in X aantal quotes.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef gronk het volgende:
Bon. Weer een subforum waar ik niet meer hoef te komen.
En wat doe je als je ontdekt dat de 'regels' van het subforum je niet aanstaan, hrm?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Gewoon een regel waar je ff aan moet denken voordat je een serietopic opent op een bepaalde dag, big deal.
Volgens mij was dit een belediging hoor. Ik wil niet stoken, maar w.m.b. mag die schavuit een ban krijgen, Mike.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is hippe taal onder de ghetto-jeugd, Mike.
1) Hippe taal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is hippe taal onder de ghetto-jeugd, Mike.
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een belediging hoor. Ik wil niet stoken, maar w.m.b. mag die schavuit een ban krijgen, Mike.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:13 schreef Mike het volgende:
Alles is weer zoals het hoort te zijn. En God zag dat het goed was.
Ik heb al bij stad een topic over Tilburg gevonden, ook goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind niet meteen een algemeen topic, alleen specifieke reportage-gebonden topics.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aangepast.
thanks for reactie en ook aan bovenstaande user natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
In FTR zijn er ook al topics over geweest, maar die halen nauwelijks reacties en in GC loopt het blijkbaar wel.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik las ergens in een Arcee-topic dat GC het voorbije jaar het 5de best bezochte forum van FOK! is en FTR het 7de, dus dat valt wel mee, rekening houdend met de bredere basis/grotere waaier aan mogelijkheden van GC. Sommige topics lopen nu eenmaal beter in een ander forum, we gaan die dan niet dwangmatig sluiten omdat ze eigenlijk beter bij de R van FTR horen.
Verder is elk initiatief welkom.
We hebben dit jaar juist alle topics over bv Expeditie Robinson, Holland's Next Top Model enzo terug gekregen. Voor onderwerpen als De Gouden Kooi (drukste subforum) en BB bestaat genoeg behoefte voor een apart subforum.quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
en dat ondanks de gouden kooi, bb, etc.ftr laat alle grote zaken voor de neus wegkapen. is er ftr mod die kan opstaan als een soort simon van collum?
lol. als ik mod was geweest had ik me het kaas niet van het brood laten eten. juist wel keidrukke fora dus.quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Mike het volgende:
[..]
We hebben dit jaar juist alle topics over bv Expeditie Robinson, Holland's Next Top Model enzo terug gekregen. Voor onderwerpen als De Gouden Kooi (drukste subforum) en BB bestaat genoeg behoefte voor een apart subforum.
Het is nooit anders geweest dan zo. Daarnaast zijn die fora zo druk dat ze alle overige topics volledig zouden ondersneeuwen. Prima geregeld dus.quote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. als ik mod was geweest had ik me het kaas niet van het brood laten eten. juist wel keidrukke fora dus.
tv.film en radio waardig zeg maar. en nog casjen ook.
en meteen die ouwe zeikerd er uit knikkeren.
ok. prima voor ftr dan!quote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest dan zo. Daarnaast zijn die fora zo druk dat ze alle overige topics volledig zouden ondersneeuwen. Prima geregeld dus.
Je kunt deze week eik alleen naar Iron Man of Forgetting Sarah Marshall.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Mike, naar welke film moet ik in NY? Iets wat een beetje cool is enzo.
Jij weet vast wel iets leuks.
Zegt me allebei niets, waar gaan ze over?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Je kunt deze week eik alleen naar Iron Man of Forgetting Sarah Marshall.
Geweldig is dat he!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef Arcee het volgende:
Als je ook maar érgens z'n naam noemt, ook al post-ie al wéken niet meer, hij (Mike) reageert altijd direct.
Lief he?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef Arcee het volgende:
Als je ook maar érgens z'n naam noemt, ook al post-ie al wéken niet meer, hij (Mike) reageert altijd direct.
en dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ben je blind ofzo. Hij had al direct na de vraag gepost.
Je moet niet zeuren overquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren overMike
,
Mike
is tof.
Mike
, als ik terug ben, dan gaan we naar een Boillywood film he?!
Zijn dat extra hete films?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren overMike
,
Mike
is tof.
Mike
, als ik terug ben, dan gaan we naar een Boillywood film he?!
Extra toffe films.quote:
quote:
jamie is geestig, maar meer dan dat ook niet. als je dan toch al geïnteresseerd zou raken voor de kookkunst.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Jamie Olivier doet een kookdemo in een indiase keuken, waarbij hij om het kwartier in zingen uitbarst. Na bijna in stukjes te zijn gehakt door een concurrerende japanse sushi-meester, zwijmelt-ie weg bij de ogen van de dochter van de eigenaar van de keuken waar-ie z'n demo hield.
Eervolle vermelding voor de dansscene in de keuken, waarbij Jamie al dansend met 6 man tempura klaarmaakt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
jamie is geestig, maar meer dan dat ook niet. als je dan toch al geïnteresseerd zou raken voor de kookkunst.
maar ik had van jou niet anders verwacht dat je jamie zou aanbidden. aangezien finesses niet jouw ding zijn. dikke, lompe, linkerdebiele hamer, grote klop.
Forgetting Sarah Marshall schijnt een erg leuke komedie te zijn en Iron Man is de eerste zomerfilm die in premiere gaat (over een superheroquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zegt me allebei niets, waar gaan ze over?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Jij mag best bram ladage invullen, als dat meer jouw ding is.
Oww ik dacht dat het een typfout wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Jamie Olivier doet een kookdemo in een indiase keuken, waarbij hij om het kwartier in zingen uitbarst. Na bijna in stukjes te zijn gehakt door een concurrerende japanse sushi-meester, zwijmelt-ie weg bij de ogen van de dochter van de eigenaar van de keuken waar-ie z'n demo hield.
Eervolle vermelding voor de dansscene in de keuken, waarbij Jamie al dansend met 6 man tempura klaarmaakt.
Ik ga ze onthouden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Forgetting Sarah Marshall schijnt een erg leuke komedie te zijn en Iron Man is de eerste zomerfilm die in premiere gaat (over een superhero).
Sopranos #8 Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK INquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:42 schreef Ballistic het volgende:
Vroeg me af waarom er geen topic over de Sopranos is? Of is die er wel ooit geweest? Zal het nu wel niet meer waard zijn om er 1 te beginnen..
Thanks u!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Sopranos #8 Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN
Een hele serie zelfs.
Ja, ik vond 'm ook erg tof. Had er niet echt hoge verwachtingen van, maar zeer onderhoudend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:26 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi Mike!
Het is Iron Man geworden. En hij was onwijs tof.Heb jij m al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |